Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg passer en katt mens eieren er på ferie. Har passet den før ,uten problemer. Jeg bor i hybel i deres hus, og katten vet derfor hvor den bor. Ofte på besøk. Men nå er den borte?? Jeg har ikke sett snurten av den siden i går morgest ( rundt 6.00. over et døgn siden) , og den kommer heller ikke når jeg roper. Har gått rundt i nabolaget, men finner ingen pus. Ofte bruker den å sitte på trappa mi, og mjaue når den vil inn... Det er kaldt ute ( 15-), men oppholdsvær... Den har ikke mat eller vann ute, og jeg blir såklart bekymret. Hva tror dere?? Har den funnet et godt lunt kosested, og klarer seg selv?? Er det vanlig at kattene er borte så lenge om gangen??Hva bør jeg gjøre?
LukaFrost Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Katter kan stikke av og bli borte både i en og to uker for så å dukke opp igjen. Å være borte et døgn er ikke mye. Katten dukker nok opp igjen skal du se. Den kommer når den vil ha mat og vil inn i varmen og kose seg. Endret 2. januar 2010 av LukaFrost
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Du bør ihvertfall se godt etter den flere ganger om dagen. Antar det er kaldt hos deg også, så viktig at den ikke fryser i hjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå