Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hadde bedt deg om og kle deg ut slik som dette ? http://www.suspense-movies.com/stars/tarzan-jane/Jane2.jpg
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hadde syntes det hørtes morsomt ut! Go for it
Skyld Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Rollespill og kostymer er kos Endret 2. januar 2010 av Skyld
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Dumpa han om han vil jeg at jeg skal kle meg ut. Så betyr det at han ikke elsker meg lenger
LukaFrost Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Dumpa han om han vil jeg at jeg skal kle meg ut. Så betyr det at han ikke elsker meg lenger LOL
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Seriøst ledd brokk på meg. Men jeg hadde gjort det om han ville.
Jade Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Supert det! Og så går jeg ut i fra at han skulle kle seg ut som Tarzan
LukaFrost Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Du ler fordi du vet det er sant Nei, jeg ler fordi du sier at det betyr at han ikke elsker deg. At han vil ha deg i ett eller annet antrekk betyr bare at han tenner på dette, og har ikke noe å gjøre med om han elsker deg eller ikke. Er det verre om kjæresten vil ha deg i dette antrekket enn i fx svart blondeundertøy med strømper og hofteholder? Endret 2. januar 2010 av LukaFrost
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Hadde bedt deg om og kle deg ut slik som dette ? http://www.suspense-movies.com/stars/tarzan-jane/Jane2.jpg Eugenie Onanin, dette bildet må du være veldig glad i , for du linker til det stadig vekk, og har gjort det over flere år. Er det så vanskelig for deg å finne en slik kvinne da?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Eugenie Onanin, dette bildet må du være veldig glad i , for du linker til det stadig vekk, og har gjort det over flere år. Er det så vanskelig for deg å finne en slik kvinne da? Eugenie er det deg igjen ? Jada vi vet du trenger oppmerksomhet
Gjest Eugenie Onanin Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Eugenie Onanin, dette bildet må du være veldig glad i , for du linker til det stadig vekk, og har gjort det over flere år. Er det så vanskelig for deg å finne en slik kvinne da? Om du mener 2 ganger iløpe av 7 år flere ganger så ja da har jeg gjort det
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Haha, så vittig! Jeg kunne absolutt gjort det, men vet ikke om jeg hadde klart å holde meg alvorlig :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå