Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Fakta på bordet! :-) Jeg er mann og har aldri vært utro.
Gjest Nanette Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har aldri vært. Hatt samboere som har vært.
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Aldri vært, og kommer aldri til å være det.
Serenity88 Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Kvinne (sier seg selv etter tickeren regner jeg med) og har vært utro etter at han var utro mot meg. Var vel spikeren i kisten på forholdet vårt, men er bestevenner den dag idag
Eplefe Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jente, aldri vært utro. Dvs. jeg slo opp med eksen min, men sinsforvirret som han var trodde han at vi fremdeles var sammen da jeg ble sammen med min neste kjæreste igjen. "Du kan ikke bare være utro selv om vi har litt problemer nå!" PROBLEMER? Vi har ikke SNAKKET sammen på et halvt år!
Gjest mil Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Kvinne, 22 år, aldri vært utro, og er så innbitt imot det at jeg tviler på at det noensinne blir å skje.
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Fakta på bordet! :-) Endret 2. januar 2010 av Belladonna
Millian Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Er vel gjerne de som ikke har vært utro som gidder å svare her vil jeg tro. Har forsåvidt aldri vært utro, og det kunne heller aldri falle meg inn!
Gjest MikeWaters Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har mann og har vært utro i et tidligere forhold, jeg lærte vanvittig mye om meg selv og ville ikke vært foruten den opplevelsen selv om det var udelt negativt.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Kvinne i slutten av 20-åra, var utro i et forhold jeg hadde på videregående.
Anglofil Skrevet 2. januar 2010 #17 Skrevet 2. januar 2010 Er kvinne, aldri vært utro jeg heller. Mvh Yvonne
momo Skrevet 2. januar 2010 #18 Skrevet 2. januar 2010 Kvinne her, vært utro en gang da jeg var 18 år, etter han hadde vært utro noen ganger, var på slutten av ett forhold, siste krampetak. Men lærte jo att noe sånnt gjør jeg aldri igjen, bedre å gå før man starter med sånnt. Så er totalt imot utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #19 Skrevet 2. januar 2010 Fakta på bordet! :-) De østfoldingene jeg vet om har alle vært utro flere ganger bak ryggen på sin partner: personer som utviser umoralskhet og de har lav integritet. De jeg kjenner fra vestlandet er aldri utro, de er lojale og trofaste.
twisten Skrevet 2. januar 2010 #20 Skrevet 2. januar 2010 Kvinne , aldri vært uto, men min mann hadde en flørt gående med min beste venninne for to år siden...aldri fysisk, men gjorde like vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå