megkjersti Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Trenger tips til toastmaster/visevert i Stavanger/sandnes området. En som ikke er så sinnsykt dyr (en jeg var i kontakt med ville ha 14000! for det). Er det noen som har erfaringer med noen som vil anbefale? På forhånd takk
mamamari Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg er ute etter akkurat det samme! Så følger litt med på tråden her jeg også Var også i kontakt med en toastmaster som skulle ha 14.000kr...sikkert han samme! Hadde håpet å ikke bruke så mye på toastmaster!
megkjersti Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 jeg har fått nå fått "bestilt" toastmaster =) En som heter Egil Dirdal=) fikk ham anbefalt gjennom noen jeg kjenner som brukte ham i sitt bryllup.
mamamari Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 jeg har fått nå fått "bestilt" toastmaster =) En som heter Egil Dirdal=) fikk ham anbefalt gjennom noen jeg kjenner som brukte ham i sitt bryllup. Haha! Jeg fikk akkurat anbefalt akkurat han samme! Hvor mye skal dere betale? Tror kanskje jeg ringer han i morgen Tusen takk for hjelpen!
megkjersti Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Haha! Jeg fikk akkurat anbefalt akkurat han samme! Hvor mye skal dere betale? Tror kanskje jeg ringer han i morgen Tusen takk for hjelpen! Han skal ha 5000,- for dt. Mye bedre enn de 14000,- han andre skulle ha. Lykke til da. PS: 07 august er opptatt Endret 26. januar 2010 av megkjersti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå