Gå til innhold

Toastmaster/visevert i Stavanger/sandnes området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til toastmaster/visevert i Stavanger/sandnes området. En som ikke er så sinnsykt dyr (en jeg var i kontakt med ville ha 14000! for det). Er det noen som har erfaringer med noen som vil anbefale?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ute etter akkurat det samme! Så følger litt med på tråden her jeg også :) Var også i kontakt med en toastmaster som skulle ha 14.000kr...sikkert han samme! Hadde håpet å ikke bruke så mye på toastmaster!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har fått nå fått "bestilt" toastmaster =) En som heter Egil Dirdal=) fikk ham anbefalt gjennom noen jeg kjenner som brukte ham i sitt bryllup.

• 2 uker senere...
Skrevet
jeg har fått nå fått "bestilt" toastmaster =) En som heter Egil Dirdal=) fikk ham anbefalt gjennom noen jeg kjenner som brukte ham i sitt bryllup.

Haha! :fnise: Jeg fikk akkurat anbefalt akkurat han samme! Hvor mye skal dere betale? Tror kanskje jeg ringer han i morgen :) Tusen takk for hjelpen!

Skrevet (endret)
Haha! :fnise: Jeg fikk akkurat anbefalt akkurat han samme! Hvor mye skal dere betale? Tror kanskje jeg ringer han i morgen :) Tusen takk for hjelpen!

Han skal ha 5000,- for dt. Mye bedre enn de 14000,- han andre skulle ha. Lykke til da.

PS: 07 august er opptatt ;)

Endret av megkjersti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...