Gjest Linnea Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hei:) Jeg var på ett oppdrag i Frakrike hvor jeg fant levninger av en fyr som jeg skulle begrave på kirkegården eller noe sånnt, men jeg får ikke til? Skjønner ikke hvordan man gjør det. Også lurte jeg på det første oppdraget i Kina. Man må visst flytte på de steinene på ett at de første rommenet, det med 3 kister i, men hvordan da? flyttet alle så fikk jeg opp en melding om at de kunne ikke stå sånn fordi ett eller annet.. Noen som har prøvd tilleggspakken og vet hvordan man gjør det ?
Mermaid Blues Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Når du har kommet deg ut av museet hvor du får levningene til kuratoren, drar du til kirkegården og åpner rommene som ligger helt innerst på kirkegården. I hvert rom vil du finne en skattekiste. En av dem "stråler". Åpne den kista, og finn levningene i utstyrslisten til simmen. Klikk og dra levningene over i kista, og lukk den. Da vil du få opp en melding om å forklare alt for simmen som ga deg oppdraget, og deretter er du ferdig Er litt usikker på hvilket oppdrag du mener i Kina, husker du hva oppdraget heter, evt hvor i Kina du er? Dragehulen feks? Jeg har runda alle oppdragene, så skal klare å gi deg løsningen hvis du finner ut hvilket oppdrag det er
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Oi var den så enkel Jaja, trodde det kun var en skatt der jeg. Missforsto bare den på oppdraget i kina tror jeg, fordi jeg fikk åpnet døren på en annen måte. Men det er noen nøkler jeg ikke finner, og som tydeligvis ikke er i gravkammerene jeg leter i, hvor skal jeg lete da? Dette har skjedd tre ganger, og ene gangen fant jeg en nøkkel via og meditere.. Får man alle nøklene på denne måten eller hvordan fikk du tak i de?
Mermaid Blues Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Nøkkelsteinene har jeg funnet ved å lete meg fordervet rundt i gravkammerne, men ofte er de godt gjemt :gjeiper: Evt hvis det er til å åpne en dør som ikke er aktiv før senere i oppdraget, kan det hende du får nøkkelsteinen senere av simmen som gir oppdraget. "Vanlige" nøkkelsteiner (stjerne, hjerte, osv) fås innimellom kjøpt hos landhandleren også Bare sjekk alt du kommer over, se etter hemmelige dører i veggene og sjekk alt av fakler på veggene (noen ganger åpner de dører, trapper, osv), og flytt på bevegelige statuer, ofte ligger det ting gjemt bak eller under dem Noen steder skjer det ting ved å skru på stereoanlegg og lese skilt på veggene også. Min strategi var egentlig bare å prøve absolutt alt helt til jeg fant noe som fungerte
Gjest Woviletta Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Nøkkelsteinene har jeg funnet ved å lete meg fordervet rundt i gravkammerne, men ofte er de godt gjemt :gjeiper: Evt hvis det er til å åpne en dør som ikke er aktiv før senere i oppdraget, kan det hende du får nøkkelsteinen senere av simmen som gir oppdraget. "Vanlige" nøkkelsteiner (stjerne, hjerte, osv) fås innimellom kjøpt hos landhandleren også Bare sjekk alt du kommer over, se etter hemmelige dører i veggene og sjekk alt av fakler på veggene (noen ganger åpner de dører, trapper, osv), og flytt på bevegelige statuer, ofte ligger det ting gjemt bak eller under dem Noen steder skjer det ting ved å skru på stereoanlegg og lese skilt på veggene også. Min strategi var egentlig bare å prøve absolutt alt helt til jeg fant noe som fungerte Kan du hjelpe meg? Jeg greier meg ganske bra i gravkamrene men vet ikke hva jeg skal gjøre med de digre kamptesteinene. Jeg må ha en magisk stav tror jeg, men jeg har lett over alt og finner den ikke.
Supramundane Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Den derre øksen du må bruke for å knuse kjempesteinene finner du i Kina, du finner den gjennom et oppdrag, men jeg husker dessverre ikke hvor/hvilket.
Supramundane Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Men åssen mediterer man? Det er noe du får mulighet til å gjøre ettervhert som du lærer deg kampsport. Mener det er level 5 i kamsport du må ha kommet til for å kunne gjøre det? Ikke heelt sikker. Men da trykker du på simmen din i alle fall, så står det "meditate" der (eller "meditere" på norsk antar jeg).
Mermaid Blues Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 For å knuse kampesteinene må du ha Pangus øks, som du får på oppdrag i Kina. Bare søk gjennom tavlen til det rette dukker opp, det spørres etter noen som har kunnskap om eller erfaring med steinknusing (husker ikke akkurat ordlyden). Meditasjon blir mulig når du er på lvl 5 i kampsport.
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Når du har kommet deg ut av museet hvor du får levningene til kuratoren, drar du til kirkegården og åpner rommene som ligger helt innerst på kirkegården. I hvert rom vil du finne en skattekiste. En av dem "stråler". Åpne den kista, og finn levningene i utstyrslisten til simmen. Klikk og dra levningene over i kista, og lukk den. Da vil du få opp en melding om å forklare alt for simmen som ga deg oppdraget, og deretter er du ferdig Er litt usikker på hvilket oppdrag du mener i Kina, husker du hva oppdraget heter, evt hvor i Kina du er? Dragehulen feks? Jeg har runda alle oppdragene, så skal klare å gi deg løsningen hvis du finner ut hvilket oppdrag det er Vet at tråden er gammel, men hos meg stråler det ikke fra noen av kistene og jeg får heller ikke åpnet to av de fordi døra er låst på den ene og jeg har ikke nøkkelsten på den andre :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå