Gå til innhold

konfirmasjonsgave

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lillan_*
Skrevet

Min kusine skal nå i vår konfirmeres, så jeg vil selvfølgelig kjøpe noe flott til henne. Hun har alltid vært spesiell for meg, og jeg vil gjerne vise henne dette. Hun har allergier og slikt, så hun kan ikke bruke klokke, ringer, øredobber, smykker og slike ting(selv om de er av reint gull ol). Bunadssølv og slikt har hun fått. Fullt sett med paraply og greier. Vet hun får fotobok og smykkeskrin også...

Noen med noen gode forslag? Vil så gjerne vise at hun er en flott og spesiell jente, men det får kanskje bli på kortet.

jeg er selv 20 år med god råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Hva med å få laget et silouette bilde? Artig og originalt, og noe som passer til spesielle anledninger.

Gjest _Leela_
Skrevet

Hva med å ta henne med på en opplevelse, dvs tur, festival, konsert med favorittbandet?

Skrevet

Eller bare gi penger?

Kanskje ikke så spesielt ogsånn, men er i allefall noe av det jeg hadde likt godt selv osv. Da jeg konfirmerte meg( i forfjor eller i fjor, husker ikke hah) ble jeg veldig glad for pengene, å hadde blitt det nå også! Er jo liksom ikke vant med å ha så mye penger osv, deilig når man først kan få det, hvis du skjønner ^^

Gjest Gjest_Lillan_*
Skrevet

Det er en kjempe flott ide med det silluett bildet! utrolig stilige! skal se om jeg ikke har noen fine bilder som hadde blitt kul.

Jeg vil ikke gi penger. Syns det er litt upersonlig, og så forsvinner de ofte ut i ingen ting om man ikke bruker de til noe.

Jeg fikk mye flotte ting til min konfirmasjon som jeg sitter stor pris på. Er jo kjekt å få penger, er ikke det, men jeg sitter hvertfall mye større pris på en flott og gjennomtenkt gave. Noen med flere gode tips?

Skrevet

Har hun en spesiell hobby?

Isåfall kan du jo kjøpe noe av verdi til denne hobbyen?

Selv driver jeg på med scrapbooking og noe skikkelig verktøy til den hobbyen hadde vært fantastisk hvis det hadde vært min konfirmasjon :ler:

Skrevet

Så fine de siluettbildene var! Går kanskje an å lage selv også? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...