Yougogirl Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Noen som kan hjelpe? Jeg vil bestille en North face dunjakke fra nett, men er usikker på størrelser. Jeg er normalt en Medium, men en dunjakke skal jo ikke være for trang, hvordan er disse jakkene? Et sted leste jeg at de var små i str, og et annet sted var de store... Er det noe rart man kan bli forvirret?
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 de er små, og de er ikke så tykke som jeg trodde, så man kan ikke gå med tynn genser under, som gjør at man må ha litt mer plass i tillegg. Jeg er 40/Large, og måtte opp til xl, og da gadd jeg ikke for den ble ikke innsvingt lenger. Kjøpte Hugo Boss i stedet.
Gjest Tigress Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jøss, då eg såg tråden og skulle hjelpe til skulle eg til å skrive at dei er heilt normale. Nuptse-jakka (det er den klassiske som kjem i mange farger og som har eit litt annsleis tyg på skuldrane, midjekort jakke med 700-dun) deira er i alle fall heilt normal, heller litt stor, god plass til tjukk genser (type NATO-genser) under den i alle fall. Den dunkåpa dei har solgt er mykje mindre, men eg får NATO-genseren under den også. Bamse-fleece får ikkje under, då blir han for trong i ermet, men bamsefleece får eg fint under dunjakka (Nuptse). Eg får vel leggje til at eg bruker til vanleg str. 36 i overdelar med ermer, av og til må eg opp i 38 for å få dei over skuldrane. Eg har både Nuptse-jakka og kåpa i S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå