Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei.

jeg har akkurat bestilt mitt hår fra nettsalongen.no er det noen som har noe ærfaring med dette?

blir veldig glad for svar!!

Endret av Ellie91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestillt.. Men ikke fra den butikken da. Det varte i to uker, så var det ødelagt..

Skrevet
Jeg har bestillt.. Men ikke fra den butikken da. Det varte i to uker, så var det ødelagt..

Hvor bestillte du fra? Det må være billig syntetisk hår, eller at du ikke har tatt vare på det, for det krever noe å ha extensions. For det har jeg aldri hørt om, men så er det jo stor forskjell på kvalitetshår og det som blir påstått at det er kvalitetshår, men som blir solgt for en billig penge. Uansett vil jeg anbefale alle å ligge unna syntetisk hår, det er rett og slett ikke pent OG varer ikke lenge.

Jeg har hørt mange gode tilbakemeldinger fra nettsalongen. Det eneste jeg ville vært litt forsiktig med er å bestille hår fra sider du ikke har bestillt fra før siden det kan være veldig vanskelig å finne riktig farve om du ikke har sett det IRL før, så det kan hjelpe å stikke innom noen salonger å se hvilket merke de har på håret forså å se hvilke farvekode du trenger.

Skrevet

Har heller aldri opplevd at håret har blitt dårlig etter kort tid.

Faktisk ikke blitt dårlig i det hele tatt, men har jo mye med hvordan man behandler håret også. Riktig shampoo, balsam, hårkur, børste ect.

Bestiller fra ebay jeg, kjempe billig, men likevel kjempe bra kvalitet. Like fornøyd hver gang, selv om det tar litt lengre tid å få det hjem i posten, men de som venter på noe godt... :-)

Skrevet

wahaj, kan du hinte på noe ebay-butikker? Helst extensions som tåler krøll- og rettetang. :blush:

Skrevet
wahaj, kan du hinte på noe ebay-butikker? Helst extensions som tåler krøll- og rettetang. :blush:

Bestiller kun ekte hår, som tåler det ditt hår tåler :-)

Sist jeg bestilte, bestilte jeg herifra , og var kjempe fornøyd, veldig mykt hår, ikke sånn typisk "hestehår".

Ellers kan du jo søke på forskjellig extensions på ebay, kommer opp mye forskjellig. Og kommer jo mye an på hva du foretrekker selv også. Av clip-on, mikro ringer, slike du smelter med lim i håret osv.

Selv bruker jeg kun mikro ringer nå, kjempe enkelt, og det kan brukes om igjen. Et lite tips, hvis du skal ha mikro ringer, velg de med loop i, mye kjappere og enklere å sette i håret.

Skrevet

hr nå fått håret og montert^^ veeldig fornøyd!

men tusen takk for svar^^

Skrevet

Bare hyggelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...