Quirky Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Er det noen her som har erfaring med "Box"-timene på Sats? Hvordan slike timer er varierer jo veldig fra kjede til kjede, på SIB sine senter trente vi med boksesekker- utifra beskrivelsen på sats.no bruker man ikke slikt på deres timer. Så, hvordan funker disse timene? Er det gøy? Er det nok koreografi/mental utfordring til å holde en ADHD-er som er vant til koreografisk avanserte timer type aerobic, dans etc, stimulert? Jeg kjeder meg veldig lett når jeg trener.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg burde jo ikke svare iom at jeg ikke har prøvd timen. Men har hørt fra andre at det er veldig hardt, og at man gjerne står to og to og sperrer. Nok til at jeg ikke gidder å prøve. Mye knebøy og statisk trening. Æsj. Ja til dans og koreografi!!
tomatsuppe Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har bare vært på en time, men kan jo fortelle hvordan den timen var. Timen besto av sparring to og to. En har boksehansker og den andre holder to "puter" som skal slås og sparkes på. Var en ganske intens time, man bytter på å slå/sparke og holde, begge deler er tungt. Ikke mye tid til å kjede seg, synes jeg. Du er optatt med å slå, sparke eller holde igjen putene for harde livet. Men blir jo noe helt annet enn aerobictimer. Du må nesten bare mote deg opp og forsøke, og finne ut om det er noe for deg!
Quirky Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk, sparring høres ikke fristende ut, jeg liker ikke direkte interaksjon med andre når jeg trener, er ingen team-sport-player. :D Vil nok teste ut disse timene, men venter til jeg har kommet meg i form igjen, siden det skal være så innmari hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå