Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Lurer på om noen kan komme med noen gode ansiktskremer og renseprodukter jeg kan bruke. Har til nå bare brukt random billige kremer og renseprodukter, men vil nå legge litt mer penger i det. Jeg har kombinasjonshud(tror jeg) Har en fet t-sone, men ikke i resten av ansiktet. Håper noen kan komme med noen gode produkter:)
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Decleor! Bruk renseskummet for alle hudtyper, og decleor hydra floral-kremen om du har tørre partier utenom t-sona.. eller kan du bruke den matifying-kremen
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk:) Det får man kjøpt på parfymeri eller?
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk:) Det får man kjøpt på parfymeri eller? Ånei! Det burde du så absolutt kjøpe over nett.. De eneste plassene du får kjøpt det i Norge er på hudpleiesalonger, og der er det svindyrt! Prøv e-bay! Eller www.cheapsmells.com
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg bruker cleansing gel for fet/uren hud fra Decleor, og hudkrem fra La roche-posay fra apoeket. Det har hjulpet noe enormt på huden og begynne med Decleor! Hudkremen er også uten parfyme og oljer, slik at huden får fuktighet uten å bli fet.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ånei! Det burde du så absolutt kjøpe over nett.. De eneste plassene du får kjøpt det i Norge er på hudpleiesalonger, og der er det svindyrt! Prøv e-bay! Eller www.cheapsmells.com Hvor mye billigere blir det, alt i alt, i norske kroner?
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Hvor mye billigere blir det, alt i alt, i norske kroner? Uten å vite nøyaktig, så vil jeg tro at det er 50% billigere å kjøpe på nett enn i Norge, om ikke mer
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Oi, så mye billigere?! Da skal jeg prøve å få kjøpt det på nett:) Tusen takk for tips i hvertfall:D
mari4ever Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Oi, så mye billigere?! Da skal jeg prøve å få kjøpt det på nett:) Tusen takk for tips i hvertfall:D ja det lønner seg alltid å handle på nett:) hvis du skal ha Declèor så, anbefaler jeg den billigste nettsiden for Declèor hudpleie: cheapsmells skincare spør i vei hvis du lurer på noe på mail:) Endret 2. januar 2010 av mari4ever
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 ja det lønner seg alltid å handle på nett:) hvis du skal ha Declèor så, anbefaler jeg den billigste nettsiden for Declèor hudpleie: cheapsmells skincare spør i vei hvis du lurer på noe på mail:) Jeg handler aldri noe på nett jeg, handlet for første gang på nett forrige uke:P Men om det er så mye billigere så lønner det seg jo absolutt..
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Jeg handler aldri noe på nett jeg, handlet for første gang på nett forrige uke:P Men om det er så mye billigere så lønner det seg jo absolutt.. Jeg hadde akkurat samme innstilling før, helt til jeg så prisforskjellen og fikk høre at det ikke var så farlig.. Jeg registrerte meg på både e-bay og paypal med en gang, og jeg har ikke angra èn dag siden! Ingen bomkjøp, og huden min har det fantastisk med Decleor! :D
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Jeg hadde akkurat samme innstilling før, helt til jeg så prisforskjellen og fikk høre at det ikke var så farlig.. Jeg registrerte meg på både e-bay og paypal med en gang, og jeg har ikke angra èn dag siden! Ingen bomkjøp, og huden min har det fantastisk med Decleor! :D Paypal? haha:P Jeg er seriøst helt på jordet når det gjelder nettshopping, og e-bay har jeg vært inne på èn gang bare. Er så redd for å få fake også. Men jeg skjønner nå at det lønner seg å sette seg inn i. hehe.. Men da skal jeg i hvertfall kjøpe Decleor siden alle har tipset meg om det:) .. Bruker noen her i.d. også eller? Vurderer å kjøpe det også, men har vært litt usikker. Har vært så mange av venninnene mine som har vært misfornøyd..
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Paypal? haha:P Jeg er seriøst helt på jordet når det gjelder nettshopping, og e-bay har jeg vært inne på èn gang bare. Er så redd for å få fake også. Men jeg skjønner nå at det lønner seg å sette seg inn i. hehe.. Men da skal jeg i hvertfall kjøpe Decleor siden alle har tipset meg om det:) .. Bruker noen her i.d. også eller? Vurderer å kjøpe det også, men har vært litt usikker. Har vært så mange av venninnene mine som har vært misfornøyd.. Hehe, skal du kjøpe på ebay burde du ha paypal Jeg kjøper fra faste selgere/butikker der inne, som sender helt ekte varer (blant annet beautypal, jennyskincare, brandnameskincare, mwsales02). Jeg bruker Tikei og har ikke prøvd i.d. så aner ikke om den er bra eller ei
Gjest asanti Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Før du kjøper noe som helst er det virkelig verdt en tur innom en hudpleiesalong å få en ordentlig hudanalyse. Det er så ofte at folk bare bestiller uten å vite hva huden trenger. Du bli neppe å angre! Det er ingen som sier at man må kjøpe produktene der selv om hudterapeuten kommer med en anbefal hva den mener er best for akkurat din hud. Ellers vil jeg å anbefale Kerstin Florian, det er helt rene produkter laget av naturlige ingredienser. Og det beste av alt den er ikke tilsatt parfyme! Så den lukter ikke gammeldame, som jeg syns Decleor gjør. Endret 2. januar 2010 av asanti
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 Hehe, skal du kjøpe på ebay burde du ha paypal Jeg kjøper fra faste selgere/butikker der inne, som sender helt ekte varer (blant annet beautypal, jennyskincare, brandnameskincare, mwsales02). Jeg bruker Tikei og har ikke prøvd i.d. så aner ikke om den er bra eller ei Okei, men da skal jeg prøve å se om jeg får til noe på e-bay og de andre nettsidene som har blitt nevnt.. Tusen takk :D
Jade Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Bruker noen her i.d. også eller? Vurderer å kjøpe det også, men har vært litt usikker. Har vært så mange av venninnene mine som har vært misfornøyd.. Bestill deg en prøve før fullsize, uansett hvilken foundation du velger. Så slipper du å kaste bort mye penger tilfelle du ikke liker den. Det er mange som er misfornøyd med den, ja. Og så er det mange som er fornøyd. Så du må nesten bare prøve. Prøv også Everyday minerals og Tikei sine foundations, som er mye billigere
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 2. januar 2010 #17 Skrevet 2. januar 2010 Ja, har tenkt lenge på å gå til hudpleier å få en analyse, så kanskje jeg burde bestille en time. Kanskje jeg har en helt annen hudtype enn det jeg tror jeg har.. Koster slike prøver på foundation mye? Og kan noen si hvilke av de foundationene som dekker og matter ned huden mest?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #18 Skrevet 2. januar 2010 ....Koster slike prøver på foundation mye? Og kan noen si hvilke av de foundationene som dekker og matter ned huden mest? Hvilke foundations man foretrekker er smak og behag. Selv liker jeg Bare Escentuals. Kjøpte nylig Matte Foundation Trial Size hos http://www.prettyskin4less.com/Shop/Contro...search/BE*M-TR/ . Betalte da kun for frakt, dvs. ca. $ 7. Fikk med en "babykabukikost" gratis. Valutakalkulator: http://www.dagbladet.no/dinside/kalkulatorer/valuta/
Jade Skrevet 2. januar 2010 #19 Skrevet 2. januar 2010 Valutakurser; bruk tollvesenet sine satser, så vet du at det er riktig. http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #20 Skrevet 2. januar 2010 Valutakurser; bruk tollvesenet sine satser, så vet du at det er riktig. http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO Skal man regne om 7 dollar bruker jeg aldri den linken. Da holder det med en vanlig valutakalkulator, som gir ca. prisen man betaler i øyeblikket. Skal man imidlertid kjøpe noe som ligger i grenselandet, er et greitt å sjekke inne på tollsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå