MarianneE Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 ....filer og smører, smører og filer men synes lissom ikke det hjelper!! Er det ingen av dere som har et supert tips til de stakkars hælene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Feet Treats fotbad-olje (kjøpes på Cubus) og Feet Treats fotkrem. Ta et laaangt, varmt fortbad først, og smør med krem hver dag i en periode. Det hjalp meg ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Høres sykt ut, men smør bena med den feteste kremen du finner - så de er hvite av krem altså - pakk dem inn i plastposer/plastfolie med ullsokker utenpå og sov med dem om natta. Da trekker kremen skikkelig inn og virker. Gjenta etter behov. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2003 Takk jenter! Fet krem... Locobase er sikkert fin da. Skal prøve begge delene, jeg! Mine føtter takker dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Mine føtter takker dere!! Ingen årsak, føtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Bare hyggelig - og Locobase er flott, evt Essex fet krem, eller Scoll sin krem for tørre føtter. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Scoll sin krem for tørre føtter. Den er også veldig fin. Fås kjøpt på Vita. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 30. august 2003 #8 Del Skrevet 30. august 2003 Kan være dumt å sitte forlenge i fotbad også. I hvertfall dersom man filer etterpå. Man har lett for å da file for mye og sliter på frisk hud også. resultat av det, er at kroppen produserer mer har hud, for å beskytte skadet hud. Max 10 min i vann !!! Det beste er kanskje å file før fotbadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Hjalp det MarianneE???? Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå