Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Så dersom du treffer en potensiell partner, er det slik at alt må passe, eller kan du mer enn gjerne se i mellom fingrene med en del saker og ting? Endret 1. januar 2010 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg overser ganske mye jeg han er 7 år yngre enn meg.. var det en ting jeg IKKE skulle ha, så var det en yngre mann!! men uansett hvor mye jeg måtte irritere meg over hva han sier eller gjør,. så er han min aller beste venn, han er den som får meg til å le, han er mitt alt :D så om jeg må velge mellom å finne meg en som aldri irriterer meg, og som ser perfekt ut, men som likevel ikke er HAN... så velger jeg heller å beholde han jeg har :D det tok meg 28 år å finne han.. og jeg kommer ikke til å la han gå sånn helt uten videre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge han er høyere enn meg og ikke bælfeit, så går det meste greit. Tar alt utenom. Gjør ingenting om fyren har null hjerne, oppfører seg ekkelt og sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge han er høyere enn meg og ikke bælfeit, så går det meste greit. Tar alt utenom. Gjør ingenting om fyren har null hjerne, oppfører seg ekkelt og sånne ting. *Ler høyt nå!!!!!' :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg overser ganske mye jeg han er 7 år yngre enn meg.. var det en ting jeg IKKE skulle ha, så var det en yngre mann!! men uansett hvor mye jeg måtte irritere meg over hva han sier eller gjør,. så er han min aller beste venn, han er den som får meg til å le, han er mitt alt :D så om jeg må velge mellom å finne meg en som aldri irriterer meg, og som ser perfekt ut, men som likevel ikke er HAN... så velger jeg heller å beholde han jeg har :D det tok meg 28 år å finne han.. og jeg kommer ikke til å la han gå sånn helt uten videre :rødme: Hvordan klarte du å lure en 23 år gammel waliser hit til Norge? Håper du skjønner hva han sier da - walisisk er jo litt spesielt for å si det pent hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Så lenge han er høyere enn meg og ikke bælfeit, så går det meste greit. Tar alt utenom. Gjør ingenting om fyren har null hjerne, oppfører seg ekkelt og sånne ting. jeg tror jeg har noen kompiser du kunne gått på date med... Hvordan klarte du å lure en 23 år gammel waliser hit til Norge? Håper du skjønner hva han sier da - walisisk er jo litt spesielt for å si det pent hehe han bodde i nord wales, så han snakker engelsk, han kan ikke så mye welsh lenger jeg lurte han hit med min utrolige sjarm og min sunne norske humor og det språket er ikke bare spesielt.. det er direkte grusomt ... :hoho Endret 1. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Så dersom du treffer en potensiell partner, er det slik at alt må passe, eller kan du mer enn gjerne se i mellom fingrene med en del saker og ting? Så lenge man har kjemi så er alt greit! Handler ikke om kriterier og kresenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 For meg handler det først og fremst om at jeg egentlig ikke er en kjæresteperson. Jeg har alltid likt å flørte med guttene, men det å være i et forhold har alltid skremt meg litt. Liker friheten min, for å være helt ærlig. I alle fall ennå. Ja, jeg er vel kresen når det gjelder utseendet, men jeg er minst like opptatt av personligeten. En mann kan være så nær idealet mitt (utseendemessig) som overhodet mulig, men om han er arrogant, så er det over og ut! Hadde jeg vært et bedre kjæresteemne, så hadde jeg nok allerede vært i et forhold. Det å være i et forhold har liksom aldri vært en prioritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 han bodde i nord wales, så han snakker engelsk, han kan ikke så mye welsh lenger jeg lurte han hit med min utrolige sjarm og min sunne norske humor Høres ikke akkurat ut som den vanlige kvinnelige taktikken, så jeg lurer nå litt på det da men! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg vet faktisk ikke. vi hadde en felles hobby, så vi fikk veldig god kontakt der, ble kjempe gode venner. .. så en dag sa han at han var forelska i meg.. jeg ble veldig overrasket.. men det gikk nå som det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg vet faktisk ikke. vi hadde en felles hobby, så vi fikk veldig god kontakt der, ble kjempe gode venner. .. så en dag sa han at han var forelska i meg.. jeg ble veldig overrasket.. men det gikk nå som det gikk Faen, er Du opptatt og.....????? Hehheeee... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. januar 2010 #12 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp, jeg er singel og kresen -men så lenge det ikke er noe problem for meg, burde det ikke plage andre. Å påstå at det er "for mange" blir bare dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #13 Del Skrevet 1. januar 2010 Faen, er Du opptatt og.....????? Hehheeee... :-)) ja, men jeg har noen single venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 1. januar 2010 #14 Del Skrevet 1. januar 2010 Syns selv jeg er veldig overbærende, men "alle" sier jeg er kresen, så da er jeg vel det da Tror jeg er kresen når det kommer til kommunikasjon, sosiale ferdigheter og åpenhet - ellers mener jeg at jeg er grei å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 1. januar 2010 ja, men jeg har noen single venninner Få høre...!!!?? ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #16 Del Skrevet 1. januar 2010 hva er du ute etter da?? *slenger over katalogen med single venninner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 1. januar 2010 hva er du ute etter da?? *slenger over katalogen med single venninner* En god person som har følelse, empati, flott humor, litt selvironi og heller få forhold og/eller seksualpartnere,... ...så finner du noen i katalogen din?? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 1. januar 2010 #18 Del Skrevet 1. januar 2010 Så dersom du treffer en potensiell partner, er det slik at alt må passe, eller kan du mer enn gjerne se i mellom fingrene med en del saker og ting? Jeg skjønner rett og slett ikke spørsmålet? Er ikke dette en ganske naiv tankegang? Hva er "saker og ting"? Jeg kan se gjennom fingrene med at han mister håret eller har noen kilo for mye, men ikke at han synes fyll er en selvfølge hver helg og at dusjing skjer ved høytider. For eksempel. Og hva betyr å være kresen? Hvis jeg ikke treffer noen jeg føler for å være sammen med, så ser jeg ikke noen vits i å være sammen med dem. Det har da ingenting med kresenhet å gjøre, men med følelser. Og det er jo ikke akkurat slik at det kryr av aktuelle kandidater. Jeg synes heller motsatt; At en del er for lite kresne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 1. januar 2010 #19 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge han er høyere enn meg og ikke bælfeit, så går det meste greit. Tar alt utenom. Gjør ingenting om fyren har null hjerne, oppfører seg ekkelt og sånne ting. Ha ha, dette hørtes jo ut som en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #20 Del Skrevet 1. januar 2010 En god person som har følelse, empati, flott humor, litt selvironi og heller få forhold og/eller seksualpartnere,... ...så finner du noen i katalogen din?? :-)) hvor gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå