Gjest Utlogget Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Ok ikke fordøm meg nå.. Jeg er en ung jente som har vert sammen med kjæresten min lenge, og det ser ut til at det blir oss to <3 Jeg sliter dog med at jeg ikke har "levd livet" og når jeg er ute på byen får jeg litt trang til å utforske. Jeg elsker typen, og jeg hadde dødd innvendig om jeg hadde vert utro mot ham! så det er ikke forholdet det er noe galt med.. Nå har det seg sånn at jeg snakka med typen om dette, og han sa at han synes det virket spennende om jeg hadde funnet noen å gjort det med, og fortalt om det til ham etterpå. Så jeg har snakka litt med fremmede på nettet, og har fått flere tilbud. Men jeg blir så usikker! jeg er så redd for at det kommer til å ødelegge for forholdet mitt! samtidig så vet jeg at om noen år så kommer jeg til å angre på at jeg ikke "levde livet" som ung.. føler meg som en tikkende utro-bombe, og det er helt grusomt!! Hva hadde dere gjort i min situasjon? noen råd fra folk som har gjort det samme takk
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Dette burde KGs egen faste profil Mr. "Cuckold" kunne svare på og gi deg noen gode råd på
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 jeg er nesten 90% sikker på at om du roter rundt uten å ha med typen(3kant) innebærer det et brudd i framtiden, om din mann ikke er eksepsjonell da..
Gjest MikeWaters Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 (endret) jeg er nesten 90% sikker på at om du roter rundt uten å ha med typen(3kant) innebærer det et brudd i framtiden, om din mann ikke er eksepsjonell da.. Å leke sammen bør være første steg ja, så får andre sporter komme som en evt. naturlig følge av det. Men for all del, han kan jo tenne på dette og da er det vel bare hunky dory! Endret 2. januar 2010 av MikeWaters
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 jeg er nesten 90% sikker på at om du roter rundt uten å ha med typen(3kant) innebærer det et brudd i framtiden, om din mann ikke er eksepsjonell da.. Om mannen er en Cuckold vil han godta det.
Cuckold Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Ok ikke fordøm meg nå.. Jeg er en ung jente som har vert sammen med kjæresten min lenge, og det ser ut til at det blir oss to <3 Jeg sliter dog med at jeg ikke har "levd livet" og når jeg er ute på byen får jeg litt trang til å utforske. Jeg elsker typen, og jeg hadde dødd innvendig om jeg hadde vert utro mot ham! så det er ikke forholdet det er noe galt med.. Nå har det seg sånn at jeg snakka med typen om dette, og han sa at han synes det virket spennende om jeg hadde funnet noen å gjort det med, og fortalt om det til ham etterpå. Så jeg har snakka litt med fremmede på nettet, og har fått flere tilbud. Men jeg blir så usikker! jeg er så redd for at det kommer til å ødelegge for forholdet mitt! samtidig så vet jeg at om noen år så kommer jeg til å angre på at jeg ikke "levde livet" som ung.. føler meg som en tikkende utro-bombe, og det er helt grusomt!! Hva hadde dere gjort i min situasjon? noen råd fra folk som har gjort det samme takk Det er et godt tegn at han synes dette kan virke spennende. Hvis dere går litt forsiktig frem vil dere snart se om dette også er noe han kan tenne på i virkeligheten. Og kan han det er det som Mike Waters sier bare å kjøre på. For dette vil i tilfelle bringe mye spenning inn i forholdet, og mangel på spenning og rom for utfoldelse kan i lengden være en like stor trussel for et forhold som følelser av sjalusi og andre komplikasjoner som kan følge med eksperimentering. Så helt trygg kan man aldri være. Hva man enn gjør er det en risiko involvert.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Tror det er ganske naturlig å ha en slik følelse som du har. Samtidig kan det være smart å forske litt på temaet før du setter det til livs med å la noen andre "ta deg" For alt du vet så kan det hende at han ikke bare liker det, men kanskje til og med oppfordrer deg til å gjennomføre det. Men dersom temaet aldrig har vært oppe før, så bør du formidle det i små doser, og til å begynne med i stikkordsform eller ord med skulte meldinger. Jobbe med saken og du vil mest sannsynlig få det du ønsker ut av dette. Selv om jeg selv bare ville sagt bruk kondom når du får deg av en fremmed.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Ok ikke fordøm meg nå.. Jeg er en ung jente som har vert sammen med kjæresten min lenge, og det ser ut til at det blir oss to <3 Jeg sliter dog med at jeg ikke har "levd livet" og når jeg er ute på byen får jeg litt trang til å utforske. Jeg elsker typen, og jeg hadde dødd innvendig om jeg hadde vert utro mot ham! så det er ikke forholdet det er noe galt med.. Nå har det seg sånn at jeg snakka med typen om dette, og han sa at han synes det virket spennende om jeg hadde funnet noen å gjort det med, og fortalt om det til ham etterpå. Så jeg har snakka litt med fremmede på nettet, og har fått flere tilbud. Men jeg blir så usikker! jeg er så redd for at det kommer til å ødelegge for forholdet mitt! samtidig så vet jeg at om noen år så kommer jeg til å angre på at jeg ikke "levde livet" som ung.. føler meg som en tikkende utro-bombe, og det er helt grusomt!! Hva hadde dere gjort i min situasjon? noen råd fra folk som har gjort det samme takk Om dere har et godt, åpent forhold ser jeg ikke problemet. Viktig med 100% åpenhet og regler for hva som er greit og ikke greit. I skrivende stund er dama min på byen og koser seg, har fått 3 SMS i kveld og koser meg. Ser ikke ut til at hun kommer hjem med det første ;-) De som ikke forstår pirringen ved dette kan la være å kommentere :-) God helg!
Gjest Gjest_Nightwish_* Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Veldig få av oss vil godta dette! (Men spennende som fantasi!) Gutt 27
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Tror mange menn liker at dama har andre menn, mens han ikke har andre damer!
Gjest Gjest_Bjørn_* Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Ok ikke fordøm meg nå.. Jeg er en ung jente som har vert sammen med kjæresten min lenge, og det ser ut til at det blir oss to <3 Jeg sliter dog med at jeg ikke har "levd livet" og når jeg er ute på byen får jeg litt trang til å utforske. Jeg elsker typen, og jeg hadde dødd innvendig om jeg hadde vert utro mot ham! så det er ikke forholdet det er noe galt med.. Nå har det seg sånn at jeg snakka med typen om dette, og han sa at han synes det virket spennende om jeg hadde funnet noen å gjort det med, og fortalt om det til ham etterpå. Så jeg har snakka litt med fremmede på nettet, og har fått flere tilbud. Men jeg blir så usikker! jeg er så redd for at det kommer til å ødelegge for forholdet mitt! samtidig så vet jeg at om noen år så kommer jeg til å angre på at jeg ikke "levde livet" som ung.. føler meg som en tikkende utro-bombe, og det er helt grusomt!! Hva hadde dere gjort i min situasjon? noen råd fra folk som har gjort det samme takk Luft det litt for typen din, men på en diskre måte. plutsellig så er han helt med på at dere skal ha en trekant med kanskje to menn først. men da er det ikke unaturlig at han kanskje vil ha en trekant med deg og en annen dame i etterkant av det. Gi og ta situasjon, som egentlig er ganske lite unngåelig, men kan være så at han bare aksepterer at du vil ha deg med en tilfeldig og ha prøvd det. Jeg tror du burdte prøve en annen eller to uansett. om han ikke er intressert så er han ikke intressert og du vil før eller siden mest sannsynligvis finne en du har lyst skal penetrere deg og gi deg orgasme.
Gjest Jan, Oslo Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Alle menns drøm er at dama har andre menn på si!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #13 Skrevet 23. januar 2010 TS, hvordan gikk det - likte mannen din at du har andre menn på si?
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 23. januar 2010 #14 Skrevet 23. januar 2010 Kona og jeg er 37 år, og har vært sammen i 15 år. For en del år siden oppdaget jeg at jeg tente noe sinnsykt på at hun skulle få seg "fremmed", og etter å ha forsikret henne om at det er helt OK for meg, hadde hun for 6 mnd. siden for første gang siden hun var 25 (så vidt jeg vet) sex med en annen. Dette var en kar hun kjente fra videregående, og som var forelsket i henne i russetiden. Han var nå ledig på markedet, hun var klar for et eventyr, og han fikk endelig pule henne. :-) For meg og kona har dette vært et boost til sexlivet vårt. Vi har sex oftere enn før, og hun treffer ham med jevne mellomrom. Vi har et perfekt forhold ut fra våre preferanser. Det er absolutt INGEN sjalusi ute og går for vår del. Hun har sagt at det er greit for henne at jeg har sex med andre, men hun er ikke gira på å høre om det. For min del er det en større fantasi å høre at hun har seg, enn at jeg får fremmed. Tror vi begge har skutt gullfuggelen. Hun får eksperimentere så mye hun vil, og jeg bare nyter det :-D
Gjest spurvemann Skrevet 24. januar 2010 #15 Skrevet 24. januar 2010 Ut fra svarene ovenfor er det åpenbart flere menn enn jeg trodde som liker tanken på at kona/kjæresten er ute på vift eller utlån. Det viser vel bare at folk er ulike, og har mange interessante historier å fortelle. (Og jeg tror dette er en annen type lyst/fantasi enn trekanter, eller å selv være med og se på) Jeg tror jeg vil trekke inn en dimensjon som såvidtjegser ikke har vært nevnt før: Vil du ha slike eventyr som en langsiktig del av livet ditt? Du skrev at du ønsket deg ett - eller muligens flere - «rote rundt»-erfaringer før du slo deg i ro med ham. Men hva hvis han er den typen som liker dette veldig godt? Hvis han tenner på at du kommer «brukt» hjem, i en slik grad at han maser/presser/ønsker seg det mange ganger, lenge etter at du er fornøyd? Tenk på den mulige utviklingen, og snakk sammen om den også, før dere eventuelt iverksetter noe. vennlig hilsen S.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #16 Skrevet 24. januar 2010 Kona og jeg er 37 år, og har vært sammen i 15 år. For en del år siden oppdaget jeg at jeg tente noe sinnsykt på at hun skulle få seg "fremmed", og etter å ha forsikret henne om at det er helt OK for meg, hadde hun for 6 mnd. siden for første gang siden hun var 25 (så vidt jeg vet) sex med en annen. Dette var en kar hun kjente fra videregående, og som var forelsket i henne i russetiden. Han var nå ledig på markedet, hun var klar for et eventyr, og han fikk endelig pule henne. :-) For meg og kona har dette vært et boost til sexlivet vårt. Vi har sex oftere enn før, og hun treffer ham med jevne mellomrom. Vi har et perfekt forhold ut fra våre preferanser. Det er absolutt INGEN sjalusi ute og går for vår del. Hun har sagt at det er greit for henne at jeg har sex med andre, men hun er ikke gira på å høre om det. For min del er det en større fantasi å høre at hun har seg, enn at jeg får fremmed. Tror vi begge har skutt gullfuggelen. Hun får eksperimentere så mye hun vil, og jeg bare nyter det :-D Ehh...Cuckold betyr ikke at du også får ha deg med andre damer: det betyr at konen din får ha sex med andre menn, mens du kun har henne.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #17 Skrevet 24. januar 2010 Ut fra svarene ovenfor er det åpenbart flere menn enn jeg trodde som liker tanken på at kona/kjæresten er ute på vift eller utlån. Kjempepositivt at så mange menn er åpne for dette! De selv får jo ikke ha andre damer, det er kun konen som får være til "utlån" Kanskje det er flere Cuckolds i Norge enn vi først trodde?
Gjest Giftmann Skrevet 26. januar 2010 #18 Skrevet 26. januar 2010 Kjempepositivt at så mange menn er åpne for dette! De selv får jo ikke ha andre damer, det er kun konen som får være til "utlån" Kanskje det er flere Cuckolds i Norge enn vi først trodde? Trolig er det det. I alle fall cuckold-light. Jeg fantaserer om å se kona med andre. Men jeg må være tilstede, ikke hun alene med en annen - det gjør meg sjalu. Kona mi derimot virker ikke interesert, så det blir nok i min fantasiverden.
Cuckold Skrevet 26. januar 2010 #19 Skrevet 26. januar 2010 Kona og jeg er 37 år, og har vært sammen i 15 år. For en del år siden oppdaget jeg at jeg tente noe sinnsykt på at hun skulle få seg "fremmed", og etter å ha forsikret henne om at det er helt OK for meg, hadde hun for 6 mnd. siden for første gang siden hun var 25 (så vidt jeg vet) sex med en annen. Dette var en kar hun kjente fra videregående, og som var forelsket i henne i russetiden. Han var nå ledig på markedet, hun var klar for et eventyr, og han fikk endelig pule henne. :-) For meg og kona har dette vært et boost til sexlivet vårt. Vi har sex oftere enn før, og hun treffer ham med jevne mellomrom. Vi har et perfekt forhold ut fra våre preferanser. Det er absolutt INGEN sjalusi ute og går for vår del. Hun har sagt at det er greit for henne at jeg har sex med andre, men hun er ikke gira på å høre om det. For min del er det en større fantasi å høre at hun har seg, enn at jeg får fremmed. Tror vi begge har skutt gullfuggelen. Hun får eksperimentere så mye hun vil, og jeg bare nyter det :-D Ehh...Cuckold betyr ikke at du også får ha deg med andre damer: det betyr at konen din får ha sex med andre menn, mens du kun har henne. Nå har vel ikke "Stian" brukt ordet cuckold heller, så vidt jeg kan se. Og det er jo opp til ethvert par å ordne seg som de vil. De fleste jenter jeg har snakket med om dette synes det er naturlig at kvinnen har friheten, mens mannen må holde seg 100% trofast mot henne, og for meg føles det riktig, men det er jo ikke dermed sagt at dette er fasiten, at dette er slik det skal være for alle. Kjempepositivt at så mange menn er åpne for dette! De selv får jo ikke ha andre damer, det er kun konen som får være til "utlån" Kanskje det er flere Cuckolds i Norge enn vi først trodde? Det er jeg sikker på. Bare i løpet av de siste par-tre månedene er det opprettet et forum på nett Norcuckold.com og en facebook-gruppe, Cuckold Norge. Tror dette er noe mange tenner på.
Gjest Erik Skrevet 26. januar 2010 #20 Skrevet 26. januar 2010 Det er den nye folkesporten! Kona og jeg har hver våre andre partnere, og vi kaller oss Cuckold Swingers! :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå