Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hvem synes dere er den hotteste kjekkasen på TV/film akkurat nå? Selv holder jeg en knapp på Nathan Petrelli (Adrian Pasdar) i Heroes-serien. :dåne:
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2010 Robert Downey jr & Johnny Depp Så fint at du er såpas trygg på din maskulinitet at du kan vedkjenne at du synes andre menn er hotte.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Så fint at du er såpas trygg på din maskulinitet at du kan vedkjenne at du synes andre menn er hotte. Aldri hatt problemer med det Skulle gjerne hatt kroppen som Robert har i Sherlock Holmes
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Må si meg enig med brutal_mann! Også har man jo Jensen Ackles da..han er jo bare.. *sikle* Men det er så utrolig mange, at å ramse opp vil ta evigheter
Wiwa Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes at Alexander Skarsgård, og Chace Crawford er veldig kjekke.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Enig i Jensen Ackles, selv om han egentlig er litt for "pen" for min smak. Er bare noe veldig sjarmerende over ham. Nick i CSI får meg også til å drømme meg bort litt.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 David Hasselhoff! Han er en ordentlig hunk også har han krøller...
Torine Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes at Alexander Skarsgård, og Chace Crawford er veldig kjekke. Signerer :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå