Gjest godteraua Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Ja, det stemmer. Har lagt på meg 3 kilo på 2 uker med juleferie. Har vel gått 3-4 turer----men hva hjelper vel det når jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på hele tiden...........koldtbord,kaker,twist,konfekt,potetgull nesten hver dag...brus..........men ingenting av alkohol. Noen flere som skeier helt ut i jula? :-)) Nå er det bare å stramme inn altså......men det blir litt vanskelig å skal gå over til grovskiva igjen....
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke gått opp ett gram. Er ikke noe glad i all denne julematen og kakene. Glad jeg slipper det problemet, men hvis du er vandt med å trene, så forsvinner disse kg fort igjen. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har ikke gått opp ett gram. Er ikke noe glad i all denne julematen og kakene. Glad jeg slipper det problemet, men hvis du er vandt med å trene, så forsvinner disse kg fort igjen. Lykke til Signerer.
Chanel.No5 Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Ja, det stemmer. Har lagt på meg 3 kilo på 2 uker med juleferie. Har vel gått 3-4 turer----men hva hjelper vel det når jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på hele tiden. Det som kommer fort på, forsvinner som oftest like fort når hverdagen er tilbake, det er ikke mellom jul og nyttår en legger på seg, men mellom nyttår og jul!! Det at det er kjedelig med grovbrødskive contra all den gode maten vi har i juletidene er noe du raskt venner deg til igjen, du kan nå fint fortsette med noe av den gode maten til hverdags også da, som pålegg under koldtbordene får en ofte reker, laks, eggerøre, roastbiff, svinestek, gode grønnsaker osv. og dette er sunne gode påleggstyper som fint kan spises såvell til hverdags som på fest! Mye av julemiddagene som poteter, kålrotstappe, svinesteik, kalkun osv. er middager som kan spises til hverdags også. Snacksen/brusen kan du kose deg med i helgene og da er det nå ikke så vanskelig å gi det opp i hverdagen om du har noe å se frem til Endret 1. januar 2010 av Lotte28
Cognizance Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Til TS: Mye spising i jula her også, men jeg nøyer meg stort sett med å spise meg mett på julemat til de oppsatte måltidene. Tar man helt av med tøysemat slik du har gjort så ber du jo om bråk. Det som kommer fort på, forsvinner som oftest like fort når hverdagen er tilbake Mye ligger i magen og bæsjes ut igjen. Det tar tid å legge på seg fett (og enda lenger tid å ta det av igjen).
Gutt87 Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Ja, det stemmer. Har lagt på meg 3 kilo på 2 uker med juleferie. Har vel gått 3-4 turer----men hva hjelper vel det når jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på hele tiden...........koldtbord,kaker,twist,konfekt,potetgull nesten hver dag...brus..........men ingenting av alkohol. Noen flere som skeier helt ut i jula? :-)) Nå er det bare å stramme inn altså......men det blir litt vanskelig å skal gå over til grovskiva igjen.... Veide du deg på morgenen etter do besøk? Sånne midt på dagen eller kvelds veiinger er ikke korrekte.
Chanel.No5 Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det som kommer raskt på forsvinner oftest like raskt! Nå som hverdagen er her igjen så vil TS og andre i samme situasjon fort se at disse kiloene ikke kom for å bli, en spiser maten en gjorde før julentiden startet, en står tidligere opp, spiser mer regelmessig, blir mer aktiv osv. Endret 3. januar 2010 av Lotte28
Gjest Niema Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har gått ned i jula jeg.. Jeg har kost meg med masse god mat julaften, 1. juledag og nyttårsaften, og spist magert de andre dagene. De tre nevnte spisedagene har jeg spist fint lite utenom middag/kos, både med tanke på kalorier men også for å spare plass til all den gode maten
lilla91 Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja, det stemmer. Har lagt på meg 3 kilo på 2 uker med juleferie. Har vel gått 3-4 turer----men hva hjelper vel det når jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på hele tiden...........koldtbord,kaker,twist,konfekt,potetgull nesten hver dag...brus..........men ingenting av alkohol. Noen flere som skeier helt ut i jula? :-)) Nå er det bare å stramme inn altså......men det blir litt vanskelig å skal gå over til grovskiva igjen.... Jeg har gått opp i vekt i jula jeg, en halv kg kanskje, men dette fordi jeg har hatt anoreksi og fortsatt må jobbe meg oppover i vekt ifølge legene, og julen er en av de tidene i året hvor det å legge på seg ikke er et så veldig stort problem Mindre trening + mer kos i form av mat. Har spist litt mer usunt enn jeg skulle ønske at jeg hadde gjort, men hei, jeg dør ikke. Ellers så signerer jeg på det Lotte sier; det er ikke mellom jul og nyttår at man legger på seg, men mellom nyttår og jul! og gi det max 1 uke, så tror jeg du er tilbake på riktig spor med tanke på matvaner Endret 4. januar 2010 av lilla91
Chanel.No5 Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Mindre trening + mer kos i form av mat. Har spist litt mer usunt enn jeg skulle ønske at jeg hadde gjort, men hei, jeg dør ikke. Dette ønsket ditt er tull( :gjeiper: ), for er det noen som trenger og fortjener hvert gram du har kost deg med, så er det du!! Og en liten ting - What doesn`t kill you only makes you stronger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå