Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg ble dumet for ca. 2 mnd. siden. Helt uventet. Vi bodde ikke sammen, og bruddet ble overstått på kort tid. Har ikke hørt eller sett noe til ham siden. I dag fikk jeg SMS fra ham. Ønsket meg godt nyttår, og at han ville begynne det nye året med å si at han synes det var trist at vi ikke hadde kontakt lenger, til tross for at vi ikke er sammen. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg sende SMS tilbake? Jeg er helt rådvill! Det skal nevnes at jeg har slitt veldig mye etter bruddet, og savner ham, selv om jeg vet at det er til det beste - i det lange løp.
Gjest Sandbekken Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ikke svar ham! Hvis du ikke synes det er lurt å bli sammen med ham igjen er det bare fælt å holde på kontakten, følelsene dine kan bli nokså skrudd da..
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Ikke svar noe annet enn Godt nyttår iallefall.
MissStiles Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Ikke svar han!! Eksen var akkurat sånn når det ble slutt mellom oss. Jeg svarte på mld hans. Det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg sleit lenge med å komme over han. Til slutt ba jeg han å slette nr mitt og ikke sende mld noe mer. Best sånn!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Ikke svar han!! Eksen var akkurat sånn når det ble slutt mellom oss. Jeg svarte på mld hans. Det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg sleit lenge med å komme over han. Til slutt ba jeg han å slette nr mitt og ikke sende mld noe mer. Best sånn! Sant det. Bedre med et klart svar med beskjed om at man ikke ønsker kontakt enn ikke noe svar i det hele tatt. ...eller rett og slett bare svare med "godt nyttår". Det er et høflig svar samtidig som det ikke inviterer til mer sms kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 I dag fikk jeg SMS fra ham. Ønsket meg godt nyttår, og at han ville begynne det nye året med å si at han synes det var trist at vi ikke hadde kontakt lenger, til tross for at vi ikke er sammen. Det var han som dumpet deg. Når han synes det er trist, så han om det. Kun handling teller: han invterer deg ut om han vil starte igjen.
Nigo-san Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Og enda en: Ikke svar! Det kan ikke sies tydeligere enn det. At han synes det er trist at du er borte, er virkelig hans problem, ikke ditt.
Bambimor Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Ikke svar han, han har bare tatt kontakt med deg for å få en bekreftelse fra deg.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har fortsatt god kontakt med et par av mine ekser (har få), en av dem er sågar en god venn... Hva er greia med at man absolutt ikke skal ha kontakt med eksen bare fordi vedkommende er en eks?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Vel, jeg sendte SMS tilbake. Jeg skrev: "Godt nyttår! Trodde vi hadde bestemt oss for å ikke ha kontakt, og at det var til det begge for begge". Da fikk jeg til svar at det visstnok hadde vært min avgjørelse, og ikke hans, selv om han nikket seg enig når vi gjorde det slutt. Uansett måtte han ha en gjenstand som ligger hos meg fremdeles. En gjenstand han fint kunne vært foruten, og som jeg ikke tror er av betydning. Spurte om han kunne komme innom på søndag. Dette stiller meg i en veldig vanskelig situasjon. Vil ikke la ham tro at jeg har problemer med situasjon, med andre ord at jeg har et helt avslappet forhold til det.
¤Leni¤ Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Si nei. Du har hatt det vanskelig etter bruddet, og å se/snakke med han vil rippe opp i en hel del. Har du mulighet til å sende gjenstanden til han så tror jeg at jeg ville gjort det, så slipper du å treffe han. Gjør det som er best for deg selv.
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Haha, høres ut som min eks det der. Plutselig trengte han ei bok som har støvet ned i skapet i flere år(og som koster 60 kr). Han er nok kun ute etter en booty-call. Endret 1. januar 2010 av Emmanuelle
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Ok... Du var idiot nok til å svare. Deg gidder jeg ikke bruke mer tid på.
Torine Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Den er litt typisk den der. dumper først også sender sms etter noen måneder bare for å sjekke om han er glemt eller om du fortsatt savner han. Tror både jenter og gutter som har dumpet noen gjerne vil at partner skal bruke lang tid på å komme videre, og må høre om angrefristen er gått ut. Get over him!
Kamikatze Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Den er litt typisk den der. dumper først også sender sms etter noen måneder bare for å sjekke om han er glemt eller om du fortsatt savner han. Tror både jenter og gutter som har dumpet noen gjerne vil at partner skal bruke lang tid på å komme videre, og må høre om angrefristen er gått ut. Get over him! Pffft! Han ble sikkert bare kåt på nyttårsaften, og fikk seg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå