Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Ja, eg trenger hvitvinseddik til ei kakeoppskrift men aner ikkje hvor eg får tak i det. Noen som har peiling? Må eg på polet eller fins det andre steder? Og ca hva koster det? Evt, hva kan eg bytte den eddiken ut med?
Rosalie Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 De fleste vanlige matbutikker har hvitvinsedikk. Det er ikkespesielt dyrt.
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 På Rema har jeg kjøpt min eddik. Hmm om jeg ikke tar feil så er den rundt 30 kr. Husker ikke helt.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Hmm.. Eg sendte sambo på butikk og han såg det ikkje på Rema eller Rimi. Eg får ta turen sjøl og leite litt bedre. Takk takk.
Nyttig Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Står som regel ved olivenolje etc......den har lang holdbarhet også. Kjøp en rødvinseddik også, så har du begge deler Den kan du for eks bruke i stedet for sherry-eddik....
Dark Star Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvis det er Pavlova du skal lage, funker det akkurat like bra med vanlig lys eddik (7%) Endret 2. januar 2010 av Dark Star
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Hvis det er Pavlova du skal lage, funker det akkurat like bra med vanlig lys eddik (7%) Ja, tenkte å prøve ei oppskrift på Sjokoladepavlova, den såg veldig god ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå