Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Selv er jeg ikke så veldig fryktelig rik at det gjør noe, så mitt svar må vel rett og slett bli en oppvaskmaskin... :-))
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Samboeren min. Han setter nemlig inn penger til meg hver mnd. siden det er jeg som eier leiligheten. Disse pengene bare står å hoper seg opp på en konto. Klarer ikke å finne ut va jeg skal bruke dem på.
Sommersol Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Varmepumpa mi. Økte varmen, halverte regningen :o)
Rødtoppen86 Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Samboeren min. Han setter nemlig inn penger til meg hver mnd. siden det er jeg som eier leiligheten. Disse pengene bare står å hoper seg opp på en konto. Klarer ikke å finne ut va jeg skal bruke dem på. Betale ned på lånet hvis det ikke er nedbetalt? Må vel si at oppvaskmaskinen vi kjøpte er en god investering siden man sparer enormt med varmtvann på å slippe å vaske alle koppene i vasken.
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Betale ned på lånet hvis det ikke er nedbetalt? Må vel si at oppvaskmaskinen vi kjøpte er en god investering siden man sparer enormt med varmtvann på å slippe å vaske alle koppene i vasken. Lånet er ikke så stort, har heller ingen problem med å betale mine utgifter. Derfor gidder jeg heller ikke å sette dem inn på lånet. Derfor venter jeg heller til jeg finner ut noe å bruke dem på. En laaang reise eller noe. Vi får se.
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2010 Varmepumpa mi. Økte varmen, halverte regningen :o) Hei, lille venn!!! :-))
Chiquita Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Vannmåler... Ble små vann-og avløpsregninger etter det gitt... Vanligvis blir vann- og avløpsforbruk regnet ut fra arealet på huset. Med 307m2 så sier det seg selv at det ble overkalkulert
Nigo-san Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Min første leilighet, uten tvil! Måtte ta opp lån helt på grensen av hva som var forsvarlig, og syntes det var fryktelig skummelt (ung alenemor og student...). Men utrolig deilig å kunne selge med mange hundre tusen i fortjeneste noen år senere og få en pen egenkaptital som bare er min!
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2010 Min første leilighet, uten tvil! Måtte ta opp lån helt på grensen av hva som var forsvarlig, og syntes det var fryktelig skummelt (ung alenemor og student...). Men utrolig deilig å kunne selge med mange hundre tusen i fortjeneste noen år senere og få en pen egenkaptital som bare er min! Herlig!!! Gratulerer!! :-))
Umuriel Skrevet 1. januar 2010 #14 Skrevet 1. januar 2010 Min første leilighet, uten tvil! Måtte ta opp lån helt på grensen av hva som var forsvarlig, og syntes det var fryktelig skummelt (ung alenemor og student...). Men utrolig deilig å kunne selge med mange hundre tusen i fortjeneste noen år senere og få en pen egenkaptital som bare er min! Signerer. Bortsett fra at jeg ikke hadde barn
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #15 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Innlegget er endret da jeg skrev et tullesvar som jeg angret på. Må vel også si utdannelsen min, da... Endret 1. januar 2010 av Sheherasade
Gjest M Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 To leiligheter som jeg leier ut. Gir meg en fin ekstra inntekt hver måned Og ikke minst, utdannelsen min.
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 1. januar 2010 Herlig!!! Gratulerer!! :-)) Selv lånte jeg over pipa, men nå eier jeg hele eneboligen selv, har en veldig flott bil og plenty buffert i banken. En herlig følelse, ja! ;-))
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. januar 2010 #19 Skrevet 2. januar 2010 Selv er jeg ikke så veldig fryktelig rik at det gjør noe, så mitt svar må vel rett og slett bli en oppvaskmaskin... :-)) Må bli kåken min. Kjøpt for 400 000 for 15 år siden. Solgt nå for 1,9 mill. Også to leiligheter for utleie. Gir meg 16 ekstra lapper hver mnd. Er uføretrygda og bare koser meg...
Gjest Leif Skrevet 2. januar 2010 #20 Skrevet 2. januar 2010 Må bli kåken min. Kjøpt for 400 000 for 15 år siden. Solgt nå for 1,9 mill. Også to leiligheter for utleie. Gir meg 16 ekstra lapper hver mnd. Er uføretrygda og bare koser meg... Så det er ikke så fælt å være uføretryget som alle skal ha det til, nei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå