Gå til innhold

Hva er den beste økonomiske investeringen du noen gang har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg ikke så veldig fryktelig rik at det gjør noe, så mitt svar må vel rett og slett bli en oppvaskmaskin... :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bolig ... og den forede varmedressen!

Skrevet

Samboeren min.

Han setter nemlig inn penger til meg hver mnd. siden det er jeg som eier leiligheten. Disse pengene bare står å hoper seg opp på en konto. Klarer ikke å finne ut va jeg skal bruke dem på.

Skrevet

Varmepumpa mi. Økte varmen, halverte regningen :o)

Skrevet
Samboeren min.

Han setter nemlig inn penger til meg hver mnd. siden det er jeg som eier leiligheten. Disse pengene bare står å hoper seg opp på en konto. Klarer ikke å finne ut va jeg skal bruke dem på.

Betale ned på lånet hvis det ikke er nedbetalt?

Må vel si at oppvaskmaskinen vi kjøpte er en god investering siden man sparer enormt med varmtvann på å slippe å vaske alle koppene i vasken.

Skrevet
Betale ned på lånet hvis det ikke er nedbetalt?

Må vel si at oppvaskmaskinen vi kjøpte er en god investering siden man sparer enormt med varmtvann på å slippe å vaske alle koppene i vasken.

Lånet er ikke så stort, har heller ingen problem med å betale mine utgifter. Derfor gidder jeg heller ikke å sette dem inn på lånet. Derfor venter jeg heller til jeg finner ut noe å bruke dem på. En laaang reise eller noe. Vi får se.

Skrevet

hundene mine :rødme:

Skrevet
Varmepumpa mi. Økte varmen, halverte regningen :o)

Hei, lille venn!!! :-))

Skrevet

Vannmåler...

Ble små vann-og avløpsregninger etter det gitt...

Vanligvis blir vann- og avløpsforbruk regnet ut fra arealet på huset.

Med 307m2 så sier det seg selv at det ble overkalkulert

Skrevet

Min første leilighet, uten tvil!

Måtte ta opp lån helt på grensen av hva som var forsvarlig, og syntes det var fryktelig skummelt (ung alenemor og student...). Men utrolig deilig å kunne selge med mange hundre tusen i fortjeneste noen år senere og få en pen egenkaptital som bare er min!

Skrevet

Måtte ta opp lån helt på grensen av hva som var forsvarlig, og syntes det var fryktelig skummelt (ung alenemor og student...). Men utrolig deilig å kunne selge med mange hundre tusen i fortjeneste noen år senere og få en pen egenkaptital som bare er min!

Herlig!!! Gratulerer!! :-))

Skrevet

Signerer. Bortsett fra at jeg ikke hadde barn :)

Skrevet (endret)

Innlegget er endret da jeg skrev et tullesvar som jeg angret på.

Må vel også si utdannelsen min, da... :sjenert:

Endret av Sheherasade
Skrevet

To leiligheter som jeg leier ut. Gir meg en fin ekstra inntekt hver måned :) Og ikke minst, utdannelsen min.

Skrevet
Herlig!!! Gratulerer!! :-))

Selv lånte jeg over pipa, men nå eier jeg hele eneboligen selv, har en veldig flott bil og plenty buffert i banken. En herlig følelse, ja! ;-))

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Selv er jeg ikke så veldig fryktelig rik at det gjør noe, så mitt svar må vel rett og slett bli en oppvaskmaskin... :-))

Må bli kåken min. Kjøpt for 400 000 for 15 år siden. Solgt nå for 1,9 mill. Også to leiligheter for utleie. Gir meg 16 ekstra lapper hver mnd. Er uføretrygda og bare koser meg...

Skrevet
Må bli kåken min. Kjøpt for 400 000 for 15 år siden. Solgt nå for 1,9 mill. Også to leiligheter for utleie. Gir meg 16 ekstra lapper hver mnd. Er uføretrygda og bare koser meg...

Så det er ikke så fælt å være uføretryget som alle skal ha det til, nei? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...