Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde ansiktsbehandling utført på onsdag med en analyse. Jeg fikk vite at jeg tørr underhud med fet overhud som gir økt talgproduksjon. Jeg sliter i perioder med kviser, mens andre perioder er veldig gode. Jeg er kanskje hakket mer plaget når jeg er gravid. Uansett anbefalte hun meg produkter fra md formulations. Det var dette hun også brukte på meg under behandlingen. Peeling, fruktsyre (svidde noe enormt i ansiktet) ansiktsmaske og fuktighetskrem. Jeg var litt rød etter behandling. I går følte jeg veldig tørr i huden og i dag har jeg rett og slett ett enormt kviseutbrudd. Jeg kan ikke huske når jeg var så plaget, puberteten kanskje.

Jeg vurderer å kjøpe disse produktene, men håper jo at dette utbruddet er ille før det blir bra ellers er det jo litt unødvendig hvis jeg skal få flere kviser. Noen som har erfaring med dette produktet og kanskje den prossesen jeg skal gjennom hvis jeg velger å kjøpe dette?

Endret av lilljan
Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Mener du MD Formulations? Jeg bruker nesten daglig ansiktsskrubben deres, og liker den veldig godt. Jeg merket i begynnelsen at huden ble rød og kjentes sår etter jeg hadde brukt den, men nå føles det bare smooth og godt og bruke den :)

Skrevet
Mener du MD Formulations? Jeg bruker nesten daglig ansiktsskrubben deres, og liker den veldig godt. Jeg merket i begynnelsen at huden ble rød og kjentes sår etter jeg hadde brukt den, men nå føles det bare smooth og godt og bruke den :)

Jepp mente md formulation. Jeg skal forsøke å endre det :) Takk for svar!

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Hei!

Du mener MD formulations?

Det er helt vanlig å få utbrudd etter fruktsyrebehandlinga, såvidt jeg veit! Det er vanlig at huden kvitter seg med alt av urenheter og ulumskheter som ligger under huden ved bruk av (enkelte)produkter fra dette merket! Når den har fått bort alt vil huden din være i skjønneste orden, og fantastisk ren, myk og deilig :D

Endret av Arnøy
Skrevet
Hei!

Du mener MD formulations?

Det er helt vanlig å få utbrudd etter fruktsyrebehandlinga, såvidt jeg veit! Det er vanlig at huden kvitter seg med alt av urenheter og ulumskheter som ligger under huden ved bruk av (enkelte)produkter fra dette merket! Når den har fått bort alt vil huden din være i skjønneste orden, og fantastisk ren, myk og deilig :D

Jepp, tror jeg har rettet på det nå. Det er jo en jungel der ute ;)

Ja det er akkurat det du skriver som er håpet mitt. At alle urenheter på en måte må ut før det kan bli bedre. Gir det noen dager til for å se om det gir gode resultater. Hudpleieren var ikke i tvil om at det ville være en veldig god hjelp for meg :hoppe:

Det var jo himlande dyrt i salongen, så jeg satser på å kjøpe det på nett. Ebay? eller?

Gjest Armule
Skrevet (endret)
Jepp, tror jeg har rettet på det nå. Det er jo en jungel der ute ;)

Ja det er akkurat det du skriver som er håpet mitt. At alle urenheter på en måte må ut før det kan bli bedre. Gir det noen dager til for å se om det gir gode resultater. Hudpleieren var ikke i tvil om at det ville være en veldig god hjelp for meg :hoppe:

Det var jo himlande dyrt i salongen, så jeg satser på å kjøpe det på nett. Ebay? eller?

Jepp, da har du fått bekrefta håpet det ;) Hvor mange dager det tar før det blir bedre er jeg usikker på, om du bare har en behandling. Men med jevnlige behandlinger mener jeg på det kan ta et par uker før det stabiliserer seg (etter første behandling)! Det kommer helt an på huden man har :)

Jeg er litt usikker på om vi har tatt samme, men jeg brukte en glykolsyrebehandling jeg kjøpte hos Hilde Christina (http://www.hildechristina.com/) for nærmere 2000 kroner. Den består av tolv behandlinger, to ganger pr. uke i seks uker! Vanligvis koster den 500kr. per behandling i hudpleiesalong, så jeg er glad jeg fikk den billig :P

Edit: For å kjøpe den hos HC må du bli en VIP'er og så sende henne en mail :)

Endret av Arnøy
Skrevet
Jepp, da har du fått bekrefta håpet det ;) Hvor mange dager det tar før det blir bedre er jeg usikker på, om du bare har en behandling. Men med jevnlige behandlinger mener jeg på det kan ta et par uker før det stabiliserer seg (etter første behandling)! Det kommer helt an på huden man har :)

Jeg er litt usikker på om vi har tatt samme, men jeg brukte en glykolsyrebehandling jeg kjøpte hos Hilde Christina (http://www.hildechristina.com/) for nærmere 2000 kroner. Den består av tolv behandlinger, to ganger pr. uke i seks uker! Vanligvis koster den 500kr. per behandling i hudpleiesalong, så jeg er glad jeg fikk den billig :P

Edit: For å kjøpe den hos HC må du bli en VIP'er og så sende henne en mail :)

Jeg har vært på nettsiden og sett nå. Det virket ganske bra. Så bra at du fikk den billigere, regner med du fikk gode resultater også? :)

Jeg tror jeg venter litt til, fordi jeg rett og slett ser helt j.... ut i ansiktet nå, det er fullt av kviser, rødflammete og tørt. Jeg har litt lyst å klage på behandlingen, men det er jo også litt dumt hvis det blir mye bedre etterpå. Synd hun ikke fortalte meg hvordan det ble dagene etterpå. Hun sa bare at jeg ble litt rød samme dag, men slik jeg har det nå er det skikklig ille.

Men gir det gode resultater etter noen dager vurderer jeg sterkt å kjøpe det.

Gjest Armule
Skrevet

Hvorvidt du skal være rødflammende og tørr flere dager er jeg usikker på! Det var ikke jeg.. Fikk bare masse urenheter! Så akkurat det burde du kanskje høre med dem om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...