Gjest gjest for now Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg bruker id fondation - light. Nå skal jeg bestille ny, men tenkte også å bestille en concealer. Men hvilken farge skal jeg velge? Og ser at det er forskjellige størrelser, noen er 2,5 g, og noen er 0,85 g men den minste er den dyreste. Likevel har den samme produkt-tekst. Tenker å bestille på Blivakker.no. Noen erfaringer? Til nå har jeg bare brukt fondation som concealer, noen som kan gi meg erfaringer fra å kjøpe egen concealer? Kanskje jeg bare skal fortsette som jeg gjør? Eller dekker concealeren bedre? Og hva farge concealer velger jeg da som matcher light fargen??
Gjest Heidie Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 jeg har dårlig erfaring med pudderconcealer egentlig, syns ikke de dekker godt nok! Jeg bruker GloMinerals Camouflage, den er jeg veldig fornøyd med. Finnes veldig billig på Prettyskin4less. Der finner du også billig Bare Ecsentuals (Bare Minerals, ID Minerals) http://www.prettyskin4less.com/glominerals...e-p5449517.html Du kan se fargene her: http://www.glominerals.com/products.aspx?l=3
Gjest h.i. Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Hei og takk for veldig raskt svar!! Jeg er veldig fornøyd med id, og tenkte kanskje consealeren også er bra. Hvordan er din erfaring med levering fra prettyskin4less.com? Hva med frakt, toll osv? Jeg har lite/ingen erfaring med å bestille fra utlandet.
Gjest Heidie Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har bare gode erfaringer med å handle fra Prettyskin4less! De skriver til og med ned verdien på varene du kjøper, slik at du slipper å betale toll og moms! (grensa er jo 200, men når de skriver ned verdien kan du handle for så mye du vil, de skriver uansett at det kostet 30dollar som er under 200 kr) Jeg synes også at foundationen til ID er bra, men er ikke noe glad i pudderconsealer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå