Gå til innhold

Vedlegg av attester o.l. ved jobbsøking...

MarianneE

Anbefalte innlegg

Endelig er det en jobb i avisa jeg kan søke på. og som er relevant til utdanninga mi!!!!

Jeg er utdanna Barne-og Ungdomsarbeider, og det har vært lite utlyste stillinger til meg de siste månedene.

Men nå derimot!!! :D

Det jeg så lurer på......

er det nødvendig og sende med vitnemål fra skoler jeg har gått som ikke har noe med utdanninga mi og gjøre?

Holder det ikke bare og legge ved en erklæring på fagbrevet mitt, samt et kursbevis på barneidrettskurs og støttekontaktkurs.

All skolegang er jo presisert på CV'en........

Does someone have a clue.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du sender søknad skal kun CV vedlegges med mindre det står i utlysningsteksten at attester og referanser skal vedlegges. Attester og referanser tas med på intervjuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh....ja, men det var egentlig ikke det jeg lurte på!

(husker ikke om det stod med eller uten i utlysninga)

Men, om man sender med hele bunken, er det da ikke lett og drukne i mengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville sendt med det som var relevant for jobben, og heller skrevet at de kan få resten når du skal på intervju hvis de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops. :roll:

Du risikerer i hvertfall å drukne i mengden hvis du sender med for mye info. Du bør absolutt finne frem utlysningsteksten. Hvis de ber om vitnemål og attester bør du bare sende med relevante vitnemål og attester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du stilling som barne - og ungdomsarbeider ?

SÅ BRA!

Som flere sier, så burde du sjekke stillingsutlysningen og sende med akkurat det de ber om. Er det ikke egentlig bare fra videregående du trenger da ? Siden du har fagbrev som barne - og ungdomsarbeider ? Grunnskolen trenger du vel ikke papirer fra ?

Vet ikke om jeg svarte på det du spurte om men...

- Lykke til vennen :D

X-er fingrene for dæ`:stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...