fru sp Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Ser det er flere der ute som har valgt samme bryllupsfarger som oss. Hvitt, sølv og lavendel/syrin. Har dere tips til blomster i fargen lavendel?? Og eventuelt andre ting for å få frem de tre nydelige fargene?? Jeg trenger sårt litt inspirasjon og hvor er det vel bedre å spørre enn her?? Er jo noen nydelig Hortensiaer som har lavendel fargen, men blomsterbutikken sa de ikke egnet seg i brudebuketten, blir så fort vissen...
Cæmis Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 (endret) vi har leid "bryllupsplanlegger" og catering i ett, så vi har noen som stiller med pyntet lokale for oss. Alt vi trenger å gjøre er å gi de fargene så står de for resten, også blomster...men vi har et par ting vi har kjøpt selv for å sikre at vi får det vi vil ha...og det er sølv-løper i sånn tynt gjennomsiktig stoff, hvite gavebokser med syrin sløyfebånd og navnekort/menyer etc med lilla/syrin preg. fargen kommer nok mest igjen i menykortene og blomstene...dukene og servietter er jo i hvitt og alt av lysholdere og serviettringer er i sølv. Lilla-skalaen er jo generelt en farge som man skal være obs på å bruke for mye av..kan fort bli for mye i mine øyne. Vi har kjøpt litt konfetti og balonger i lillatoner som skal være litt her og der for å markere fargene i hele huset, men blir nok mest av hvitt og sølv kan jeg fort se for meg Jeg går ut i fra at blomstene på bordet blir noe alla min bukett og buketten står jeg for selv separat fra avtalen med catering, så jeg må finne ut av dette før jeg forteller catering hvilke blomstr jeg ønsker på bordet. har sett på noen buketter som jeg synes er veldig pene. Feks de under er noe av det jeg liker (bare uten medaljongen..hehe), men hvilke blomster det er vet jeg ikke. Tror uansett om jeg viser bildet til blomsterdekoratøren så vet de nok hvilke typer de kan bruke. De fleste blomser kommer i ulike farger, så får bare presisere at de må lage en slik bukett med mer lilla.. så de har sikkert noen forslag. Bildene fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod Endret 2. januar 2010 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå