Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg sliter med kraftig svetting, og har hørt at ren aluminiumsklorid er bra. Men da jeg spurte på apoteket, anbefalte de en deo fra ACO som inneholder aluminiumsklorid, men ikke så konsentrert, og den var en del rimeligere også. Har noen erfaring med den fra ACO? Skal jeg heller kjøpe ren aluminiumsklorid? Har hørt at det svir veldig. Hvor lenge etter barbering må jeg vente før jeg påfører et slikt produkt? Jeg barberer armhulene hver dag, men jeg må vel vente noen dager før jeg bruker sterke kjemikalier der jeg har barbert? Hvordan løser dere dette problemet?
putesnakk Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Yerka syns jeg er best..påføres ren ubarbert hud med bomullspad..på kvelden før du legger deg. Ikke bruk såpe under armene dagen etter.
mari4ever Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg sliter med kraftig svetting, og har hørt at ren aluminiumsklorid er bra. Men da jeg spurte på apoteket, anbefalte de en deo fra ACO som inneholder aluminiumsklorid, men ikke så konsentrert, og den var en del rimeligere også. Har noen erfaring med den fra ACO? Skal jeg heller kjøpe ren aluminiumsklorid? Har hørt at det svir veldig. Hvor lenge etter barbering må jeg vente før jeg påfører et slikt produkt? Jeg barberer armhulene hver dag, men jeg må vel vente noen dager før jeg bruker sterke kjemikalier der jeg har barbert? Hvordan løser dere dette problemet? Den eneste som har hjelpt for meg med kraftig svetting under sommerstid, er ACO/Cosmica sin fra apotektet som du ble anbefalt, den med rød kork. den er svært drøy. hvis du barberer armene hver dag, anbefaler jeg deg til å bruke denne på kvelden og la den tørke HELT før du tar på deg klærne. Deoen virker bra om natten, like godt som på dagen. når jeg har barbert meg og tar på denne etterpå ,svir det som fy. anbefales ikke, snakker om erfaring:p på morgningen bruker jeg en vanlig god deo fra cosmica. jeg får ikke svetteringer eller lukt med bruk av denne. Anbefales! Endret 2. januar 2010 av mari4ever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå