Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har lyst til å begynne å vokse armhulene i stedet for å barbere, men siden jeg ikke er så erfaren når det kommer til voksing, trenger jeg tips og råd. Jeg barberte armhulene i går, og har kraftig hårvekst- når kan jeg vokse for første gang? Ikke si "når hårene er 1 mm" eller noe sånt, jeg er elendig på øyemål, så vil ikke ane når hårene er i riktig lengde, trenger tidsperspektiv. Gjør det veldig vondt å vokse armhulene? Har bare forsøkt å vokse legger og overleppe før. Andre tips og råd som vil komme hendig med?
Sissan Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Epilator. Mye bedre enn voks, mindre gris, mindre vondt (etter at du har gjort det noen ganger), og holder leeenge. Vokset med varmvoks lenge, men aldri mer. Du må vente til hårene er 5 mm uansett om du vokser eller epilerer. Hvor lang tid det tar er individuelt. Når du klarer å ta tak i dem med neglene, er de lange nok. Og du må vokse/epilere begge veier under armene, fordi hårene har ulik vekstretning. Endret 2. januar 2010 av Sissan
charlott Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har lyst til å begynne å vokse armhulene i stedet for å barbere, men siden jeg ikke er så erfaren når det kommer til voksing, trenger jeg tips og råd. Jeg barberte armhulene i går, og har kraftig hårvekst- når kan jeg vokse for første gang? Ikke si "når hårene er 1 mm" eller noe sånt, jeg er elendig på øyemål, så vil ikke ane når hårene er i riktig lengde, trenger tidsperspektiv. Gjør det veldig vondt å vokse armhulene? Har bare forsøkt å vokse legger og overleppe før. Andre tips og råd som vil komme hendig med? Hei! Hårene bør være 5-10mm når du skal vokse. I og med at armhulene er et relativt følsomt område, gjør det ganske vondt, men det blir mindre vondt etter noen ganger.
Wonders Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 jeg fikk ikke lyst å gjøre det igjen med det første, men det var ok. 5-10mm ca. Gjør dette når jeg skal på ferie. Greit å ikke tenke på noe av dette i over 2 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå