Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Enkelte single er stadig ute på bylivet, andre sitter mye hjemme. Hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Både og! Jeg liker veldig godt å være alene. Men jeg har så fantastiske venner, og vi er ofte en gjeng som er ute på kino, restaurant, på byen, etc. sammen! Nå bor jeg i kollektiv med en av disse, så privatliv er litt vanskelig ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Både og! Jeg liker veldig godt å være alene. Men jeg har så fantastiske venner, og vi er ofte en gjeng som er ute på kino, restaurant, på byen, etc. sammen! Nå bor jeg i kollektiv med en av disse, så privatliv er litt vanskelig ;P Du er jo veldig heldig som har så mange gode venner rundt deg da, vet du vel - privatliv eller ei...!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er mer eller mindre alltid hjemme. Etter ettermiddagsturen med hunden, og ev huslige gjøremål, så siger jeg ned i sofanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er mer eller mindre alltid hjemme. Etter ettermiddagsturen med hunden, og ev huslige gjøremål, så siger jeg ned i sofanen Den må være god! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Begge deler. Har mange venner og er mye ute med dem, men trives også godt i sofan med en bok eller film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. januar 2010 #7 Del Skrevet 2. januar 2010 Har aldri vært mye på byen, verken som singel eller samboer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 2. januar 2010 #8 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er mer eller mindre alltid hjemme. Etter ettermiddagsturen med hunden, og ev huslige gjøremål, så siger jeg ned i sofanen Signerer! Jeg elsker å være sosial, men de fleste vennene mine er småbarnsforeldre nå og er opptatt med sine egne liv. Jeg skulle gjerne hatt noen venner jeg kunne gå ut og spise med, gå på kino osv. Jeg er ikke så glad i å reke på byen og feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 2. januar 2010 #9 Del Skrevet 2. januar 2010 Mye hjemme men flytter snart og vet at ting kommer til å endre seg på det området. Det kalles nettverk og det er derfor jeg flytter - jeg vil "hjem" til nettverket mitt som jeg forlot til fordel for jobb og karriere. Men når jeg først er på farten så er jeg på farten. Dog skal det sies at mye av tiden er selvvalgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bort bra men hjemme best :) Skrevet 10. januar 2010 #10 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg er mer eller mindre alltid hjemme. Etter ettermiddagsturen med hunden, og ev huslige gjøremål, så siger jeg ned i sofanen Gode hverdager høres det ut som , akkurat som mine dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsjente Skrevet 11. januar 2010 #11 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er mye ute, litt for mye etter jeg ble singel. Men det får tiden til å gå, og jeg kan ikke tenke meg noe gøyere enn å møte nye mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #12 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er mer eller mindre alltid hjemme. Etter ettermiddagsturen med hunden, og ev huslige gjøremål, så siger jeg ned i sofanen Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 11. januar 2010 #13 Del Skrevet 11. januar 2010 Både og! Kommer helt ann på humøret ,og årstiden Er deilig å kunne gå i "hi" når det er kaldt og rufsete vær ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rosa_* Skrevet 11. januar 2010 #14 Del Skrevet 11. januar 2010 Aldri på byen lengre etter at alle mine venninner ble samboere har jeg ingen å gå ut ed lengre.Man akkurat nå er det like greit.Jeg har ikke økonomi til å gå mye ut uansett,og siden jeg er student har jeg ikke lyst å treffe noen akkurat nå,vil heller bruke tid på studiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel Simone Skrevet 12. januar 2010 #15 Del Skrevet 12. januar 2010 i ukedagene er jeg som oftest alene, venner som pendler ( bare hjemme i helgene ol) og noen som jobber annet skift enn meg. så er sjeldent jeg er med venner i ukedagene, skulle gjerne hatt mer venner som likte de samme tingene som meg. i helgene er programmet propp fult, som oftest en udekveld og en filmkveld i helga, elsker helgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxylady Skrevet 12. januar 2010 #16 Del Skrevet 12. januar 2010 Så og si aldri på byen. Synes det er kjedelig:-) Er litt på besøk , ellers hjemme, men trives i mitt eget selskap da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 12. januar 2010 #17 Del Skrevet 12. januar 2010 Når jeg var singel hadde jeg en periode som en liten "partyløve", og flesket meg med mannlige og kvinnelige bekjente/venner både natt og dag. Siden ble dette kjedelig og slitsomt, og boka, hobbyene mine, også videre tok over. Og hjemmebesøk med god mat og litt vin til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #18 Del Skrevet 13. januar 2010 En lett blanding vil jeg tro. Hjemme alene, hjemme med venner og ute på byen med både single og de med kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå