Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min elskede er på andre siden av jordkloden, ferie m en kamerat i seks uker. Dette er dag nr 3, og jeg får nesten ikke puste. Savner han forferdelig. Klarer ikke å fokusere på noe annet. Føler konstant uro, tenker hele tiden hva klokka er der, og hva han driver med.. Jeg er ikke direkte redd for at han skal være utro, men frykten er der selvfølgelig.. Men det er mer tanken på at det er seks uker før jeg får se han igjen.. Holder ikke ut. Hva kan/skal jeg gjøre for å bryte denne onde sirkelen?? Jeg trenger ro og søvn.

Værsåsnill, er det noen som har noen gode råd? JEg kan nevne at jeg har slitt med depresjon før, og er sårbar av meg. Er nok desverre ikke så sterk som jeg burde være..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_michelle_*
Skrevet

Du er heldig, du skal få se han igjen om under 6 uker. Jeg får ikke se min elskede igjen, noen gang.

Stikk ut å finn på noe annet enn å sette livet ditt på stopp med en gang han er lenger enn 10 mil fra deg.

Skrevet
Du er heldig, du skal få se han igjen om under 6 uker. Jeg får ikke se min elskede igjen, noen gang.

Stikk ut å finn på noe annet enn å sette livet ditt på stopp med en gang han er lenger enn 10 mil fra deg.

Dersom man har mistet noen for godt og er bitter nok til å være ufin i mot andre som føler et savn så har man rett og slett ikke lært en dritt om noenting, spør du meg!

Skrevet

Min samboer var også på guttetur i 5 uker for noen år siden. Det er hardt de første dagene, men så går det bedre etter hvert. Jeg laget mit lille hemmelige prosjekt som jeg ikke fortalte ham om. Når han kom hjem hadde jeg pusset/ malt i stua + kjøpt litt nye møbler.

Jeg synes det var en grei måte å holde meg selv i aktivitet å få hjernen til å tenke på andre ting.

Lykke til uansett :klemmer:

Gjest tådstarter
Skrevet

Tusen takk for svar så langt :-)

Jeg burde sikkert ikke klage, kansje nettopp derfor jeg ber om hjelp. Jeg vil jo gjerne klare å styre tankene og følelsene mine... Jeg er ikke typen til å gjøre meg selv som offer. Akkurat nå er det bare kaos og rot... Redd jeg faller ned i kjelleren igjen. Noen som vet om en god selvhjelpsbok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...