oslotur Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 jeg var hos legen igår bare så han kunne sende meg videre til hudlegen siden man ikke kan gå til en hudlege direkte uten å få time fra fastlegen. jeg var hos legen i max 4 minutter, men uansett måtte jeg betale full pris som om jeg hadde vært der mye lenger. er det riktig?
Brud84 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ja det er helt normalt! Selv om du ikke brukte mange minuttene, har legen satt av en hel legetime (15-20 min) til deg. Og egenandelen er fast, frem til du får frikort.
Gjest Nanette Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Ja, sånn er det. Legen måtte se på deg for å kunne henvise. At det tok bare 4 minutter har ikke noe med saken å gjøre. Du fikk jo det du skulle få.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Vanlig, sært, og ikke noe å gjøre med. Men, til neste gang, om du ikke er frikort, drøy det til januar om det ikke er akutt
Gjest Gjest_melon_* Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Ærlig talt, er det mulig? Jeg er klar over at det er mye en kan klage over, men det der trodde jeg faktisk ikke lot seg gjøre. Det blir like dumt og si, skal jeg betale for middagen når jeg bare kunne sitte her i 5 minutter? Kokken har laget mat, og han trenger også lønning. du va da fullt klar over at leger også trenger lønning, og at det koster penger og gå til lege dersom du ikke har frikot
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 jeg var hos legen igår bare så han kunne sende meg videre til hudlegen siden man ikke kan gå til en hudlege direkte uten å få time fra fastlegen. jeg var hos legen i max 4 minutter, men uansett måtte jeg betale full pris som om jeg hadde vært der mye lenger. er det riktig? Hallo? skulle det heller vært minuttpris mener du? F.eks 10 kr pr min, legen setter på stoppeklokke idet han/hun roper deg inn? Da ville det fort blitt veldig dyrt igjen....
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ja det er helt normalt! Selv om du ikke brukte mange minuttene, har legen satt av en hel legetime (15-20 min) til deg. Og egenandelen er fast, frem til du får frikort. Dette burde legen gjort uten å ta betalt for det!!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Dette burde legen gjort uten å ta betalt for det!! Du er morsom du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå