Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Ser du?! Dette vet du faktisk selv! ;) Men Twinkle... Ikke vær redd for å komme hit og si det om du har en dårlig dag. Vi er her vi :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med kvinneguiden?!? Jeg har prøvd å komme meg inn i flere timer,så kommer det bare opp " denne siden kan ikke vises". Hmm.

Åhhh Mahareth jeg elsker deg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den sangen har jeg lett lenge etter!! Det sier kanskje litt om meg,da du fant den med en gang :fnise:

Hmm,ja tror prykolog er noe kjekt jeg! :jepp:

Takk jenter! :klemmer: Skal komme inn her å rive ut alt som sitter i hjernen og sette det i boka mi når jeg har dårlige dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende! c010.gif Håper det er over nå ihvertfall. Jeg sleit med å komme inn føridag også,men så kom jeg inn til slutt,og så sleit jeg igjen når jeg kom hjem fra handlinga og frem til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet prykolog bare for moro da kom det opp dette :

Prykolog? Googlade det, fanns inte så mycket du.

Vart fan fick du prykolog ifrån? Är du helt hjärndöd? :fnise:

Jeg er ihvertfall ikke alene om den skrivefeilen :ler:

Men jeg lever enda i håpet om at prykolog er noe fantastisk,og hemmelig,siden det ikke står noe om det på google. Det er bare noen få utvalgte personer i verden som får gå til prykologen. Vi får oppføre oss bra,og håpe på brev i posten d040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får være snill pike da Alyah! :lur:

Nå flytter vi!!!

Bare raskt innom for å si hadet til jentene mine! :klemmer: Vi snakkes kanskje ikke på et par dager,så da må jeg si farvel :trist: Men får håpe internett er oppe å går ganske raskt!

Hadet!

Dere må bare holde liv i boka mi altså :sjenert::fnise:

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Vi skal holde liv i den!!!! Ihvertfall til lørdag da tar jeg ferie (trolig fra KG også)

God flyttings da!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Juhu! Håper flyttinga går som den skal, og at ingen kjøleskap eksploderer når du setter i kontakta! God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

går det ann :sjokkert:

Kanskje ikke helt, men om du flytter et kjøleskap og ikke lar det stå en stund (flere timer) før du skrur det på kan det bli ødelagt. Har noe å gjøre med all kjølevæska i det tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Kanskje ikke helt, men om du flytter et kjøleskap og ikke lar det stå en stund (flere timer) før du skrur det på kan det bli ødelagt. Har noe å gjøre med all kjølevæska i det tror jeg :)

åja oki da vet jeg det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg synes du har vært litt lenge borte nå twinkle :lete:

synes du kan komme tilbake snart :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...