Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er en prykolog tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. mai 2010 #662 Del Skrevet 3. mai 2010 Ser du?! Dette vet du faktisk selv! Men Twinkle... Ikke vær redd for å komme hit og si det om du har en dårlig dag. Vi er her vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 3. mai 2010 Oi,må plutselig stikke å handle. I`ll be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. mai 2010 #664 Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kEjIbrr1_GI La den i Alyahs bok, men tenkte du sikkert ville ha den her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. mai 2010 #665 Del Skrevet 3. mai 2010 Hihi, jeg vil bli prykolog. Det høres morsomt ut Vi er alltid her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva skjer med kvinneguiden?!? Jeg har prøvd å komme meg inn i flere timer,så kommer det bare opp " denne siden kan ikke vises". Hmm. Åhhh Mahareth jeg elsker deg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den sangen har jeg lett lenge etter!! Det sier kanskje litt om meg,da du fant den med en gang Hmm,ja tror prykolog er noe kjekt jeg! Takk jenter! Skal komme inn her å rive ut alt som sitter i hjernen og sette det i boka mi når jeg har dårlige dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. mai 2010 #667 Del Skrevet 3. mai 2010 Bra, Twinkle! Få det ut Har ikke kommet meg inn på KG på flere timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 3. mai 2010 Irriterende! Håper det er over nå ihvertfall. Jeg sleit med å komme inn føridag også,men så kom jeg inn til slutt,og så sleit jeg igjen når jeg kom hjem fra handlinga og frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #669 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg googlet prykolog bare for moro da kom det opp dette : Prykolog? Googlade det, fanns inte så mycket du. Vart fan fick du prykolog ifrån? Är du helt hjärndöd? Jeg er ihvertfall ikke alene om den skrivefeilen Men jeg lever enda i håpet om at prykolog er noe fantastisk,og hemmelig,siden det ikke står noe om det på google. Det er bare noen få utvalgte personer i verden som får gå til prykologen. Vi får oppføre oss bra,og håpe på brev i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2010 #670 Del Skrevet 4. mai 2010 DU er fantastisk, Twinkle! Jeg VIL til prykologen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #671 Del Skrevet 5. mai 2010 Du får være snill pike da Alyah! Nå flytter vi!!! Bare raskt innom for å si hadet til jentene mine! Vi snakkes kanskje ikke på et par dager,så da må jeg si farvel Men får håpe internett er oppe å går ganske raskt! Hadet! Dere må bare holde liv i boka mi altså :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. mai 2010 #672 Del Skrevet 5. mai 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mai 2010 #673 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi skal holde liv i den!!!! Ihvertfall til lørdag da tar jeg ferie (trolig fra KG også) God flyttings da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mai 2010 #674 Del Skrevet 5. mai 2010 god flytting vi klarer nok å holde liv i den sånn som vi skravler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #675 Del Skrevet 7. mai 2010 Juhu! Håper flyttinga går som den skal, og at ingen kjøleskap eksploderer når du setter i kontakta! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #676 Del Skrevet 7. mai 2010 og at ingen kjøleskap eksploderer når du setter i kontakta! går det ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #677 Del Skrevet 7. mai 2010 går det ann Kanskje ikke helt, men om du flytter et kjøleskap og ikke lar det stå en stund (flere timer) før du skrur det på kan det bli ødelagt. Har noe å gjøre med all kjølevæska i det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #678 Del Skrevet 7. mai 2010 Kanskje ikke helt, men om du flytter et kjøleskap og ikke lar det stå en stund (flere timer) før du skrur det på kan det bli ødelagt. Har noe å gjøre med all kjølevæska i det tror jeg åja oki da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #679 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg synes du har vært litt lenge borte nå twinkle synes du kan komme tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2010 #680 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, hvor er du, Twinx?? Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå