Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Ja :sjenert: sånn går det når jeg bor sammen med folk det ikke funker å bo med, eller ikke finner leilighet. Flytta inn hos broren min 2 ganger på et halvt år fordi jeg hadde sagt opp stedet jeg bodde på og ikke fant noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

det lengste jeg har bodd i ett hus er 7år... har flyttet hele livet nesten jeg vist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

11 år er det lengste, 3 uker det korteste. Det var hos min bror da :) Ellers har jeg bodd et sted 5 og et sted 6 uker. Virkelig kjipt å flytte så mye. Det stedet jeg bodde 6 uker skulle jeg egentlig bo i et halvt år, men så flytta jeg heller inn hos min kjære :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Ja egentlig. Vi hadde vært sammen i 3 mnd da han flytta hit, og en mnd seinere var vi offisielt samboere. Strengt tatt sov jeg hos meg selv 2-3 netter den måneden. Så vi var rimelig tidlige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid like gøy å komme inn i boka mi når dere har skrevet masse i den selv om jeg ikke er her :rødme:

Jeg har egentlig en veldig dårlig dag idag :sukk:

Sliter en del med " flyktningstanker" som legen min kaller det. Ikke gøy. Jeg hater at jeg ønsker meg bort en annen plass,eller nesten død bare for da hadde jeg sluppet å gå igjennom vanskelige ting.

Så får jeg dårlig samvittighet over å få de tankene,for egentlig er ting i livet mitt bra. Livet mitt " begynner" jo på onsdag når vi endelig får flyttet inn i et hus. Endelig er vi voksne og eier vårt eget hjem. Vi skal snart på ferie. Vi skal få oss hund som jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske.

Drittdag.

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:klemmer:

Sånne dager må man bare late som at ikke eksisterer. Det er jævlig å sitte der og ha fantasere om et helt annet liv, der du er en annen person og har andre kvaliteter. Det gjør ikke noe bra for psyken, men det er vanskelig å stoppe.

Fortsett å fokusere på de positive tingene i livet fremover, det hjelper faktisk ;):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

:kose:

Husk at det går over! Du har allerede ramset opp masse positive ting som skal skje, så du vet det nok innerst inne :klemmer: Håper det ordner seg for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntring jenter! :klemmer: Jeg er litt mer positiv nå. Skal ihvertfall prøve å være det :jepp:

Har tenkt mye på hunden vi (kanskje) skal få :nigo:

Sett på utstyr osv vi må kjøpe inn,det synes jeg alltid er gøy. Da jeg jobbet i dyrebutikk,så gikk jeg rundt å så på alt utstyret og drømte om den dagen jeg kunne kjøpe det :sjenert:

Mammahunden har termin denne uka,så da få vi endelig høre om det blir en liten valp på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Du skal jo ha hund uansett, spørsmålet er bare hvilken! :jepp: Og da kan du kjøpe alt utstyret du ønsker deg :nigo:

Det er lov å være negativ og sutrete inni mellom. Vi er alle det, og det er bedre å gi uttrykk for det enn å stenge det inne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Syns ihvertfall at det hjelper å 'lufte' tankene litt her i stedet for å bli drittforbanna på de rundt meg :fnise: Kom igjen, Twinkle! Gi det til oss nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,hund skal vi ha uansett! :jepp: Men hadde vært greit om vi fikk i fra den oppdretteren vi har snakket med ,så hadde vi sluppet å tenke mer på det,heller bare glede oss :)

Jeg er ikke flink nok til å snakke med Twinkleannen om det. Liker ikke å være en byrde for han,for jeg vet jo han ikke liker at jeg sier at jeg ønsker meg bort. Og så tror han det er hans feil osv osv. Men han har sagt at han vil jeg skal snakke med han om det. Det er bare så vanskelig :sukk:

Godt jeg har dere å klage til :klemmer:

Så skal jeg til psykologen om en uke! Oi,det nærmer seg,trodde det var leeeenge til enda. Må begynne å manne meg opp snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er ikke lett å snakke med mannen om det nei :sjenert: Men det blir lettere etter hvert. Bare du får startet på det, og han skjønner at han ikke gjør deg verre på noe vis så går det bra :klem:

Du kan umulig være en byrde for han, han vil jo gifte seg med deg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil han!!!!! :rødme: Og han spurte meg til og med en dag der jeg sleit og så jævlig ut! :fnise:

Jeg skal prøve å få snakket med han når prykologen hjelper meg å sette ord på ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...