Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. april 2010 #621 Del Skrevet 27. april 2010 du var her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. april 2010 #622 Del Skrevet 27. april 2010 Lykke til! Det går nok fort når dere setter i gang for alvor! Er huset klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 27. april 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg er her ja! Takk Mahareth! Huset er 100%klart ja Så det er bare å sette inn alt vi eier,så er vi inne ! Deilig! Eneste som mangler er innbruddsalarm,og Tv/internett forbinning. Å det kunne visst ta litt tid Liker Ikke!! Egentlig teit at man føler det er tomt i huset uten tv på,men det er det jeg er vandt med,så da er det alltid rart uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. april 2010 #624 Del Skrevet 27. april 2010 Innbruddsalarm kan man leve uten vettu Vi har ikke, men så bor vi i blokk også da. Håper liksom at om noen prøver å bryte seg inn så ser naboen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 27. april 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 27. april 2010 Vi skal jo bo i rekkehus,så trenger det egentlig ikke. Er mer for at jeg skal føle meg trygg når samboeren er ute og reiser Alarmen er koblet til sånn at security kommer med en gang alarmen går,og det er betryggende . Brannalarmen er også koblet opp sånn at brannmennene kommer med en gang. Kanskje jeg utnytter det når jeg er alene hjemme og føler meg ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. april 2010 #626 Del Skrevet 27. april 2010 Frekka! Men ser poenget. Veldig fint at de skal komme med en gang! Menatte... Det var innbrudd i en butikk jeg kjenner til, og da tok det 45 min fra alarmen ble utløst og firmaet ringte sjefen der, og til sjefen fikk beskjed om at de var på stedet. Og den butikken ligger ikke utenfor allfarvei engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 27. april 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 27. april 2010 Oi,det er kanskje mer falsk trygghet bak det da. Men satser på at jeg slipper å oppleve at alarmen går. Selv om jeg selv sikkert utløser den hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. april 2010 #628 Del Skrevet 27. april 2010 Husk å lage et safe-ord som er lett å huske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. april 2010 #629 Del Skrevet 27. april 2010 Oi, oi, oi! Er det virkelig bare 1 uke til du flytter?! Steike ass'! Tiden går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 2. mai 2010 3 dager igjen til vi flytter!! Og jeg er overraskende rolig enda Kanskje litt for rolig. Men vi har faktisk ikke så me å gjøre før dagen er her uansett. Pakker ned kjøkken og bad imorgen eller tirsdag. Så er det bare å samle sammen alle klærne vi skal ha med oss. Og flytte inn store ting,som senga å sånt. Resten må vi ut å kjøpe etter vi har flyttet inn. Men det er nok masse å gjøre som vi ikke har tenkt på,så det blir nok mer stressende en jeg tror og håper :gjeiper: I natt drømte jeg at hvis jeg smørte lillebror inn med egg,så ble han til hunden vi skal få i sommer Jeg fikk endelig sett Avatar i går Utrolig vakker film! Var også kjæresten bursdag i går,så vi grillet og koste oss :rødme: Og spiste kake!! NAM! Hmm,hva skal jeg finne på idag?? Kjæresten har gått å lagt seg igjen,for fotballaget hans tapte,så han er drittsur Så da sitter jeg igjen her i stua å ser sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. mai 2010 #631 Del Skrevet 2. mai 2010 Din kjæreste er mer fotballmann enn min Anbefaler at dere plukker ut en 3-4 hele antrekk som dere pakker for seg selv, sammen med viktige baderomsartikler. Det kan nemlig være mer stress enn en skulle tro å finne tannbørste og linser og håndklær når en står med esker og bager og sekker og det som verre er overalt Resten kan du faktisk bare pakke nå om du vil Jo mer som er ordnet og gjort klart, jo bedre blir flyttedagen! Hvordan ser flytteplanen ut til nå egentlig? Kan gjerne stille med min ekspertise om det trengs Herlig drøm forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja,Twinklemannen er GAL!!!! Ja,vi kan jo faktisk gjøre det! Når det er så få dagen igjen Takk Mahareth! Flytteplanen er bra nå,men trenger nok hjelp etterhvert! Har bare flyttet en gang før,og det var inn her,da hadde jeg bare en søppelsekk med ting,så var ikke så mye planlegging innvolvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2010 #633 Del Skrevet 2. mai 2010 Hihi, jeg drømte om haier i natt og våknet opp av at jeg sa: "Er det hai her?" De jeg overnattet hos hadde heldigvis ikke hørt meg Twinklemannen er jo litt søt også da. Gutter og fotball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. mai 2010 #634 Del Skrevet 2. mai 2010 Bare spør om du trenger tips til noe Husk å merke alle esker med ting i med hva det inneholder og hvor det skal. Da slipper dere å lete gjennom alt sammen før dere finner bestikk i en umerka boks på soverommet som du trodde inneholdt bøker. Husk også at sengetøy, håndklær og en del plagg kan brukes til å pakke inn glass og servise, så slipper dere å samle aviser (eller er en fin løsning om dere ikke har samlet aviser ). Ellers er det lurt å pakke inn matvarer i plastposer. Da tenkte jeg på mel og sukker og andre tørrvarer. Forresten, hvis dere skal ta med dere kjøleskap eller har kjøpt nytt som dere skal ha inn. Det er veldig viktig at dere ikke setter det rett i kontakta når dere får det på plass!!! Nyere kjøleskap skal stå 3-10 timer først, eldre skal stå et døgn først. Masse rare greier i kjøleskap som må på riktig plass før det kan slås på, ellers så går det i stykker. Anbefaler også at dere ikke begynner å flytte med en gang dere får nøklene, men stikker hen og gjør klar det viktigste på bad og kjøkken. Sånn som håndklær, såpe, zalo og oppvaskkort, tannkrem og dusjsaker er ikke dumt å ha klart. Husk også vaskeutstyr, det er grisete å flytte! Er også å anbefale at dere planlegger å bestille pizza e.l. første kvelden Hvis dere har god tid med å komme dere ut av den leiligheten dere bor i nå vil jeg absolutt anbefale at dere bruker flere dager på flyttinga. Det er stressende å stå med ting i esker fra gulv til tak, og ikke vite hvor dere skal begynne. Og ta de største tingene først!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2010 #635 Del Skrevet 2. mai 2010 Så god du er på flytting, Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. mai 2010 #636 Del Skrevet 2. mai 2010 Takk Har gjort det litt nå, så har fått litt erfaring Heldigvis kan den brukes flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2010 #637 Del Skrevet 2. mai 2010 Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk flytta 6 ganger. Hmm, har ikke tenkt på at jeg har bodd så mange forskjellige plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 2. mai 2010 Veldig som dere har vært på flyttefot da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2010 #639 Del Skrevet 2. mai 2010 7 forskjellige steder faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. mai 2010 #640 Del Skrevet 2. mai 2010 Samlet gjennom livet: 12 ganger. 1 av de husker jeg ikke. Resten etter at jeg ble tenåring, så altså 11 ganger de siste 10 årene. Her jeg bor nå har jeg bodd lenger enn noe annet sted de siste 6. Faktisk flyttet jeg bare 2 ganger før jeg flytta hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå