Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #601 Del Skrevet 13. april 2010 Bra, for det er ikke meningen at du skal slite deg ut pga dårlig samvittighet. Og du jobber jo 50 %! Jeg gjør ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #602 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke jeg heller (ikke veldig godt lenger ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg må møte Anders på Skype kjapt. Skriver etterpå om dere fortsatt er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #604 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg køyer snart, men det spørs jo hvor lenge du er borte da Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #605 Del Skrevet 13. april 2010 Natta til Twinkle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. april 2010 #606 Del Skrevet 16. april 2010 God helg, Twinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 19. april 2010 Har en drittdag idag Jeg venter på mensen,så kanskje jeg har pms Vi har bestemt oss for at jeg skal slutte på p-pillene en stund. Og heller finne et annet alternativ. Jeg har slitt en del med vondter under sex når jeg går på p-pilla av en eller annen grunn. Har hatt perioder uten før,og da har jeg ikke fått vondt en eneste gang,så jeg vet at det er pillene som gjør det. Blir deilig å slippe å ha vondt! Nå får jeg også endelig sjekket hvordan syklusene mine er Har gått på pilla siden jeg var 15år,så jeg vet ikke hvordan min naturlige syklus er. Greit å vite når vi skal begynne å planlegge baby om noen år Flyttingen nærmer seg med stormskritt! Vi har masse som skal pakkes ned. Men vi har ihvertfall ordnet hvitevarer og persienner. Resten ordner vi når vi flytter inn,er mye vi må måle etter vi har fått inn sofaen siden den er så stor Må se hva vi har plass til før vi kjøper noe Gleder meg helt sinnsykt til vi har kommet oss inn!! Skal på forhåndsbefaring i morgen kl.14. for å sjekke at alt i huset er i god stand. At parketten ikke har riper,at flisene ikke har sprekker, og at ting virker som de skal:) Nå er det middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. april 2010 #608 Del Skrevet 19. april 2010 Bra du slipper mer vondt under sex Å slippe kondom og mer spontanitet er ikke en stor nok gevinst alltid, og dette er en av de gangene Har dere flytteesker? Du kan kjøpe rimelig store pappesker som er beregnet på flytting. De er tykkere, større og sammenleggbare, og kan brukes om igjen og om igjen. Vi har pleid å låne av svigers når vi har flyttet, og de gjør prosessen mye lettere Anbefaler også å pakke ned mest mulig i god tid. Når skal dere være ute av leiligheten dere bor i nå? Lurt å ha et par uker med overlapping. Håper alt er som det skal være i huset deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2010 #609 Del Skrevet 19. april 2010 Med fare for å ha spurt før, når blir det flyttings da? Så kjekt med nytt sted å bo da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 19. april 2010 Blir garrantert verdt å slutte. Kjæresten foretrekker jo å slippe kondom. Men han vil jo heller at jeg skal ha det bra. Og dessuten så er det ikke så mye han får når jeg har vondt uansett,så tror det blir best for begge to Vi har kjøpt noen store flytteesker på europris:) Er veldig fornøyd med dem Bør få det meste ned i eskene ja. Men jeg tenker heletiden " nei,den kan jeg ikke pakke ned,den får vi bruk for før vi flytter" Vi har ikke en dato vi må være ute:) De er veldig fleksible de vi bor hos,og de skal bruke kjelleren selv etterpå,så de har ikke noen andre som venter på å få komme inn. Så tror ikke det blir noen problem Bruker nok noen dager etter vi er ute på å få vasket ut. Håper også alt er som det skal! Litt kjedelig å få utsatt innflyttingen for de må legge ny parkett eller noe Vi flytter inn 5.mai,så vi har 16 dager på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2010 #611 Del Skrevet 19. april 2010 Åååå, høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. april 2010 #612 Del Skrevet 19. april 2010 Vil anbefale at dere setter en dato dere skal være ute uansett hvor snille huseiere dere har. Kan være fint med tanke på husleie og sånn, bare i tilfelle. Slutt å tenke at du får brukt for det, for sjansen er stor for at dere klarer dere uten. Alt av sengetøy, halve kjøkkenet, vinglass og liknende, dvder og sånn kan pakkes nå. Du klarer deg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2010 #613 Del Skrevet 19. april 2010 Enig med Mahareth! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 19. april 2010 Kan være kjæresten har satt en dato,vet han snakket om noe med tanke på betaling til de oppe,men jeg fikk det ikke med meg Jeg er flink til å si "ja" "Mmm" "høres bra ut" osv når jeg ser tv,så får jeg egentlig ikke med meg noe av det han sier Stakkars mannen min :rødme: Dvdene er faktisk pakket ned,og det var maaaange,brukte en helt flyttekasse!! Men ja,jeg skal slutte å tenke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. april 2010 #615 Del Skrevet 19. april 2010 Flink kjæreste! Det er fort gjort å ikke få med seg alt som blir sagt. Gjør det selv også, når jeg egentlig skriver her eller noe sånt. I sted snakka jeg med ei venninne i telefonen, og hver gang ho fortalte om noe som tok litt tid så blokka jeg nesten ut alt sammen Og det er ikke fordi jeg ikke gidder å høre på, men fordi jeg er trøtt og ikke orker å konsentrere meg så mye om noe som ikke angår meg direkte... Flink Twinkle også forresten Nå kan du ta andre ting på plate, og bøker, og pyntegjenstander. Mye som kan gjøres om man bare tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2010 #616 Del Skrevet 19. april 2010 Hihi, sånn opplever jeg faktisk litt med noen kunder som bare babler og babler og aldri blir ferdig. Jeg kan av og til 'våkne til live' igjen og tenke litt sånn panisk 'hva i svarte var det hun egentlig skulle ha??! Ik!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. april 2010 #617 Del Skrevet 27. april 2010 hvor er twinkle ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. april 2010 #618 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg mistenker at hun har pakket ned pcen før flyttinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 27. april 2010 #619 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg mistenker at hun har pakket ned pcen før flyttinga jaa hvorfor tenkte ikke jeg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 27. april 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 27. april 2010 Hallo,jeg er da rett her ser dere vel!?! Beklager lite skriving. Har hatt mye på gang i det siste. Og så var vi hundevakt hjemme hos noen andre i en langhelg,så da har det ikke blitt så mye internett Men nå er jeg her! 7dager igjen til flytting!! Nå nærmer det seg kraftig. Så blir kanskje lite skriving fremover,men det tar jeg godt igjen når vi få kommet i hus Det har egentlig ikke gått opp for meg at vi snart flytter,så er ikke så kjempestressa enda,men det kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå