Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Det er dere som poster fort! Blir helt svett jeg :ler: Har ikke kommet meg ut av denne tråden for å se hva som skjer på di andre,så dere får bare ha meg unnskylt om dere har noen viktige samtaler i deres bøker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Kjenner ei med en sønn som heter Leander. Synes det er en drittunge, så kunne aldri brukt det selv :sjenert:

Kunne faktisk ikke brukt noen navn jeg har sånne assosiasjoner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster. Og så oppdager jeg at dere allerede har snakket videre og postet 2-3 innlegg som kommer før mitt innlegg som er svar på noe som allerede er gammelt nytt :fnise: hihi. Jeg har ikke tid til å sjekke min egen bok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Herregud, var bare 7 poster eller noe siden sist jo!

Min Geir likner ikke på NOEN i Valen :nigo:

Anders er et kjempeskjønt navn! Jeg hadde en venn før som het det, men så mista vi kontakten. Synd det, han var mitt gutte-orakel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Ikke glem at hvis du sniker deg ut for å titte på forsida eller i en annen tråd så har samtalen her forsvunnet laaaaangt foran på 5 sekunder eller noe, og innen du har lest deg opp så er det også gammelt nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre han ikke ligner Mahareth! :fnise:

Anders er søtt ja :rødme:

Synd at du misstet gutte-orakelet ditt,men du fant deg ihvertfall en mann uansett :ler:

Wæææ,får ikke med meg noe her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Vi kan bruke alt vi viser på KG. Vi er effektive, raske, følsomme, empatiske, gode lyttere, flinke til å snakke for oss, sosiale, men samtidig kan vi jobbe godt alene, vi liker en utfordring, vi er tøffe, morsomme og fantastiske. Hvem i svarte ville ikke ansette oss???! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1års vikariat ja. åper på fast jobb,men føler ikke jeg har så gode sjangser nå når jeg har vært så mye borte :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg skriver CV for dere. Engelsk, spansk, tysk eller norsk? :fnise: Nei da, er best på norsk (nynorsk eller bokmål) eller engelsk

Når går vikariatet ditt ut da, Twinx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hm. Det er ikke godt å si hva som skjer, men uansett så er det viktigste at du blir frisk! Drit i jobben, din helse er et hakk viktigere. Det er høy nok arbeidsledighet her i landet til at de finner en vikar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...