Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #581 Del Skrevet 13. april 2010 Det er dere som poster fort! Blir helt svett jeg Har ikke kommet meg ut av denne tråden for å se hva som skjer på di andre,så dere får bare ha meg unnskylt om dere har noen viktige samtaler i deres bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #582 Del Skrevet 13. april 2010 Kjenner ei med en sønn som heter Leander. Synes det er en drittunge, så kunne aldri brukt det selv Kunne faktisk ikke brukt noen navn jeg har sånne assosiasjoner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 13. april 2010 Har også mange navn som er ødelagt av at teite folk heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #584 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg poster. Og så oppdager jeg at dere allerede har snakket videre og postet 2-3 innlegg som kommer før mitt innlegg som er svar på noe som allerede er gammelt nytt hihi. Jeg har ikke tid til å sjekke min egen bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #585 Del Skrevet 13. april 2010 Herregud, var bare 7 poster eller noe siden sist jo! Min Geir likner ikke på NOEN i Valen Anders er et kjempeskjønt navn! Jeg hadde en venn før som het det, men så mista vi kontakten. Synd det, han var mitt gutte-orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #586 Del Skrevet 13. april 2010 Sånn som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #587 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke glem at hvis du sniker deg ut for å titte på forsida eller i en annen tråd så har samtalen her forsvunnet laaaaangt foran på 5 sekunder eller noe, og innen du har lest deg opp så er det også gammelt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #588 Del Skrevet 13. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #589 Del Skrevet 13. april 2010 Gud bedre meg så fort det går! Vi er racere!!! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #590 Del Skrevet 13. april 2010 Det er bra for oss! Kan det settes på cven tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 13. april 2010 Godt å høre han ikke ligner Mahareth! Anders er søtt ja :rødme: Synd at du misstet gutte-orakelet ditt,men du fant deg ihvertfall en mann uansett Wæææ,får ikke med meg noe her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #592 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, det tror jeg. Vi kan bruke alt vi viser på KG. Vi er effektive, raske, følsomme, empatiske, gode lyttere, flinke til å snakke for oss, sosiale, men samtidig kan vi jobbe godt alene, vi liker en utfordring, vi er tøffe, morsomme og fantastiske. Hvem i svarte ville ikke ansette oss???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #593 Del Skrevet 13. april 2010 Herlig! Du kan få skrive søknad og cv for meg neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 13. april 2010 Godt sagt! Nå gruer jeg meg ikke legre til å søke ny jobb til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #595 Del Skrevet 13. april 2010 Men har du ikke jobb da? Vikariat kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 13. april 2010 1års vikariat ja. åper på fast jobb,men føler ikke jeg har så gode sjangser nå når jeg har vært så mye borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #597 Del Skrevet 13. april 2010 Klart jeg skriver CV for dere. Engelsk, spansk, tysk eller norsk? Nei da, er best på norsk (nynorsk eller bokmål) eller engelsk Når går vikariatet ditt ut da, Twinx? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #598 Del Skrevet 13. april 2010 Hm. Det er ikke godt å si hva som skjer, men uansett så er det viktigste at du blir frisk! Drit i jobben, din helse er et hakk viktigere. Det er høy nok arbeidsledighet her i landet til at de finner en vikar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #599 Del Skrevet 13. april 2010 Tror ikke spansk eller tysk har noe for seg, for det snakker jeg ikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 13. april 2010 Takk Mahareth! Nå fikk du meg til å føle meg mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå