Gjest Mahareth Skrevet 29. mars 2010 #481 Skrevet 29. mars 2010 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er kjempeglad på dine vegne! Fortell!!!!
Twinkle* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #482 Skrevet 1. april 2010 Takk Mahareth! Jeg må ta det i fra begynnelsen : Jeg fikk en veldig dyr ring til jul,som vi hadde blitt enig om at vi også skulle bruke som forlovelsesring når den tid kom. Han har heletiden klaget litt over at vi må fikse fargen på ringen,fordi den ser litt mørkere ut en det en slik ring pleier å være (han har peiling på slike ting.) Så her om dagen spurte han om han kunne få med seg ringen for han skulle ut til en venninne som driver en gullsmedbutikk et stykke her ifra,så han kunne få ordne fargen. Da han kom hjem så spurte jeg om hvor ringen var å om den ble fin. Da sa han ja, han skulle gå å finne den snart så jeg kunne se. Helt ut av det blå,satt han seg på kne å fridde Og jeg ødela frieriet fordi jeg ikke trodde på ham Typisk meg! Han hadde fått gravert datoen inni ringen og greier,det var når jeg så det jeg forsto hva som sjedde! Følte meg litt teit,men sa jo selfølgelig ja,og kysset han :rødme: Herregud som han lurte meg altså! Dette er 2. gangen på 6 år han har klart å overraske meg skikkelig Eneste jeg skulle ha endret på var at jeg kunne godt tenkt meg å ha hatt skikkelige klær på meg,å sminke i fjeset. Ikke sittet der i sofaen med morenkåpe,sovehår og usminket ansikt da han fridde! Men det er kanskje positivt at han faktisk gjennomførte det selv om det så ut som om jeg nettopp hadde stått opp
Gjest Mahareth Skrevet 1. april 2010 #483 Skrevet 1. april 2010 Ååååå så skjønt!!! Herlig mann du har!
Twinkle* Skrevet 3. april 2010 Forfatter #485 Skrevet 3. april 2010 Jeg vet!! :rødme: Takk Twinkleststar!
Gjest Mahareth Skrevet 4. april 2010 #486 Skrevet 4. april 2010 (endret) :blåse: Gratulerer med dagen! Endret 4. april 2010 av Mahareth
Twinkle* Skrevet 4. april 2010 Forfatter #487 Skrevet 4. april 2010 :blåse: Gratulerer med dagen! Taaaaakkk!! Åh du husket det!!
Gjest Katee Skrevet 4. april 2010 #488 Skrevet 4. april 2010 Gratulerer med dagen, kjære Twinkle! Håper du har hatt en KJEMPEfin dag!!!!! Mange klemmer :klem:
Twinkle* Skrevet 4. april 2010 Forfatter #490 Skrevet 4. april 2010 Dere er så gode alle 3!! Søte englene mine Tuuusen takk Alyah og Twinklestar!!! Da var det et år til neste gang
Gjest Katee Skrevet 6. april 2010 #491 Skrevet 6. april 2010 Hihi, engel det er meg Håper du hadde en fin dag!
Twinkle* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #492 Skrevet 8. april 2010 Sånn,da var jeg tilbake! Har hatt meg en liten KG pause,å det hadde jeg godt av tror jeg Føler av og til at jeg henger her litt for mye Idag har både jeg og forloveden( ) vært hjemme fra jobb,har ikke følt oss helt i form Vi ble dårlige etter vi var å spiste middag på IKEA på tirsdag,både i magen og ellers i kroppen. Rart,har ihvertfall ikke reagert sånn på IKEA maten før. Ellers har vi bestilt oss hund!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vi har ikke fått bekreftelse på at tispa er gravid enda,så det er ikke 100% at vi har hunden i boks enda,men sjangsene er store,da det visst så ut som hun var drektig. Så da blir det en liten langhåret Dachs på oss rundt 1. juli! Så har vi endelig fått vært inni huset å fått tatt noen mål,fått sett oss litt rundt og planlagt hvordan vi skal ha det,og det er gøygøygøy! Vi kommer til å få det utrolig koselig i det lille dukkehuset vårt Tror ikke det har skjedd så mye mer spennede i det siste? JO! Jeg bestilte meg nettopp en ny mobil Det er viktig å informere om Ellers håper jeg alle har hatt en fin dag!
Gjest Katee Skrevet 8. april 2010 #493 Skrevet 8. april 2010 Der var du endelig! Du har vært savnet! Åååå, en liten hund?! :rødme: Så kjekt! Oi, det ble mange utropstegn her Har dere kjøpt hus? Glad du er tilbake, Twinkles
Gjest Mahareth Skrevet 9. april 2010 #494 Skrevet 9. april 2010 Åååå, godt å se deg igjen! Så bra at dere får dere hund endelig! Dachser er søte de Bestevenninna mi hadde det før, og den var tøffeste hunden i nabolaget
Twinkle* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #495 Skrevet 9. april 2010 Der var du endelig! Du har vært savnet! Åååå, en liten hund?! :rødme: Så kjekt! Oi, det ble mange utropstegn her Har dere kjøpt hus? Glad du er tilbake, Twinkles Åh,takk Alyah! Hund ja! Gleder meg!!! Vi kjøpte hus for akkurat et år siden,tar tid å bygge,så nå er vi utålmodige og vil flytte inn! Men er bare 25 dager igjen,så vi skal klare å vente
Twinkle* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #496 Skrevet 9. april 2010 Åååå, godt å se deg igjen! Så bra at dere får dere hund endelig! Dachser er søte de Bestevenninna mi hadde det før, og den var tøffeste hunden i nabolaget Godt å se dere igjen også! Først hadde vi lyst på en Mops,men fant fort ut at det var en for dyr hund (18 000-20 000 kr) Så ville vi ha en Toller,da min saboer har erfaring med de før,og det er den hunden jeg alltid har hatt lyst på. Men fant til slutt ut at den blir litt vel stor og krevende når vi har et så lite hus og de trenger en del plass. Så da ville vi ha en Dachs De krever en del de også selvfølgelig,men er generellt en hund som passer bedre for oss. Jeg skal jo være en del alene med hunden siden kjæresten reiser mye,så er greit med en hund som ikke er for stor (er ikke noe stor jeg heller,så er begrensinger for hva jeg klarer å holde styr på ) Men de er visst gangske sta,så det blir nok en spennende tid fram over med trening og greier
Gjest Mahareth Skrevet 9. april 2010 #497 Skrevet 9. april 2010 Det blir nok bra skal du se Og spennende at det begynner å nærme seg innflytting! Åssen ligger dere an med møbler og sånn nå?
Twinkle* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #498 Skrevet 9. april 2010 Vi har ihvertfall sofa,som er AAAAAAAAAAAAAltfor stor til stua,men vi skal klare å presse den inn,for nye sofa har vi ikke råd til med det første Ellers mangler vi tv-benk,har funnet en på IKEA men er litt usikker på om den passer når sofaen er så stor. Og så mangler vi kjøkkenbord og stoler. Og gangmøbler( som vi har funnet). Pluss alt av hvitevarer utenom vaskemaskin. Så har masse å kjøpe
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #499 Skrevet 11. april 2010 Gruer meg til den dagen jeg skal inn i en leilighet eller et hus som ikke allerede er møblert. Jeg har jo ingenting av møbler (foruten tv, tvbenk og 1 hauggammel kommode som skal kastes når jeg flytter) Pengene kommer til å få bein å gå på ja
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #500 Skrevet 11. april 2010 Kjøkkenbord og stoler er billig på Jysk. Der har de også en god del som ikke er så stort, så det passer inn i dukkehuset. Hvitevarer er kjedelig å handle... Finnes ikke spennende faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå