Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Pinnekjøtt er noe av det beste jeg vet! Nam!

Det har jeg bestillt av foreldrene mine til middag på bursdagen min :fnise:

Indisk var veldig godt! :jepp: Bestilte chicken tikka masala,nanbrød og ett eller annet man kunne dyppe nanbrødet i. Skal definitivt tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Det var lenge siden jeg hadde lagt igjen noen ord her...men jeg har fulgt med for det om :fnise:

Ønsker deg en strålende Påske e038.gif

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da sitter jeg her alene :sukk: Kjæresten er ute med guttaboys og jeg er alene hjemme.

Er jo koselig det,men treger på at jeg ikke tok kontakt med noe venninner å gikk ut jeg også. Men jeg vet hvor mye jeg angrer dagenderpå så tror det er like greit å være hjemme å kose meg :ler:

Tenkte å få gjort litt True Blood lesing ikveld :jepp: Har kommet til bok nr7. Og uten å røpe noe,så liker jeg ikke Bill veldig godt for øyeblikket :snurt: Mahareth,du vet hva jeg mener!

Idag fikk jeg pakke i postkassen! a080.gif Og hentet pakken fra H&M på posten!

Alle klærne passet,og snopet jeg bestillte var like godt som jeg husket det a040.gif Bestillte jo også Twinkies til samboeren,de smakte sånn ok. Var absolutt ikke så gode som alle sier.

Nå må jeg følge med på Nytt på Nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Neste gang skal du ut du også! :fnise:

Vet VELDIG godt hva du mener om Bill ja. Men han blir bedre igjen :jepp: Ihvertfall litt...

Herlig med masse nytt, fint tøy som passer! Bare pass litt på med godteriet, ellers var det penger ut av vinduer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,må komme meg ut jeg også! Husker ikke sist jeg var ute å drakk a014.gif Men har så mange venninner som har flyttet osv. Så det er et litt begrenset antall venninner å gå ut med. Å hvis jeg kan,så kan ikke de osv.

Men må få noe til en dag :)

Godt Bill blir bedre! Jeg er ikke like sur på han nå som i bok nr.6,men håper han blir bedre enn dette også!

Gleder meg utrolig til å se de lage serie av resten av bøkene! Blir spennede å se hvordan de lager det til :)

Nevnes Jessica i noen av de siste bøkene? Har ikke sett noe til henne i bøkene til nå. Har de bare laget henne til serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jessica er ikke nevnt nei, så om hun dukker opp har forfatteren blitt inspirert av serien :ler:

Bill blir ikke veldig mye bedre enn dette, men han blir ikke verre, pluss at han oppfører seg fint og gjør minst en ting som er bra.

Du må bare mase litt på venninnene dine! Det blir ikke noe av om du bare sitter og venter til en gang det passer. Tror nok kjæresten din synes det er greit om du lar han bli alene hjemme en kveld også vet du ;)

Jeg er ikke så veldig flink til å ut og sånn med venninner jeg heller :sjenert: Men sier som regel ja når noen foreslår noe, og prøver alltid å være åpen for tilbud. De fleste av de som er i nærheten har også samboer, så de vil heldigvis ikke ut for å danse og sjekke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,ikke enda :) Først må vi finne ut når vi har råd til å gifte oss og reise på bryllupsreise :fnise: Jeg tror ikke det blir på en stund enda. Men ikke altforlenge til. Vi er begge enige om å være forlovet fordi vi skal gifte oss,ikke bare være forlovet for å være forlovet,så vi skal ikke la det går for lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ja, syns det hørest bra ut. Syns det er litt rart å forlove seg uten å ha tenkt å gifte seg egentlig :) Ååå, du skal gifte deg! Blir litt giftesyk selv kjenner jeg. Ikke det at jeg har råd (eller mann :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tenkt det!!! a049.gif Endelig!!

Synes også det er rart. Er jo ikke forlovelse uten at man gifter seg på slutten. Menmen,folk får gjøre som de vil :)

Har på følelsen av at det ikke er lenge til du har en mann Alyah :lur: Penger har ikke vi heller,så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positivlista idag:

:bryllup: Ble forlovet

:spise: God middag

:briller: Har kanskje påskefri allerede nå (er ikke sikker jeg trengs på jobb)

:husarbeid: Fått vasket klær

Og så må jeg si igjen;

Jeg er forlova!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...