Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Ja,skal prøve å lage alt selv :jepp: Jeg får ha oppi druene,å heller la være å spise dem ja,det er nok en grunn til at de skal være der :fnise:

Suppe hørtes godt ut,eneste problemet er at kjæresten ikke liker det :sukk: (han er rar)

Tenkte noe frukt eller bær til dessert ja :jepp:

Åh,jeg gleder meg! Blir sulten igjen av dette her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Det er det, og det er så LETT å lage! :jepp:

Bare ta et par poteter per porsjon, kok de, mos de og ha i litt melk, smør, salt, pepper og muskat, og vips er den klar! Godt med gulrot, hvitløk og erter oppi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hm. Da er det verre :ler: Kommer bare på salat som annen god forrett, men da blir det nesten litt for mye innen samme tema :fnise: Kanskje heller en litt mektigere dessert, og ingen forrett? Tre retter er tross alt mye mat, spesielt om du ikke lager restaurantporsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om marrengs kan gå sammen med bær på en eller annen måte?

Jeg har drømt om marrengs siden jeg så det på et bilde for en stund siden,så hvis jeg kan hive det inn i desserten så hadde jeg blitt veldig glad :ler: Husker ikke om jeg er glad i det,men jeg innbiller meg ihverfall det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg lager en forenklet versjon av middagen din i dag jeg ;)

Jeg dropper det meste av grønnsaker og vinen oppi. Tenkte å bruke eple og sjalottløk og kanskje litt blomkål oppi. Sier fra om det blir godt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede! Ja,du må oppdatere meg når du har spist :jepp:

Da har endelig pakken fra H&M kommet frem. Fikk melding på mobilen som skal brukes når jeg henter den. Men på en eller annen måte klarte jeg å slette den :klaske: Håper det holder at jeg har kollinummeret.

Det irriterer meg også at jeg ikke får hentet den idag. Jeg er utolmodig og vil ha klærne mine nå! :ler:

Kjæresten dukket opp i døra for en time siden og ligger nå å snorker i senga,deilig å ha han tilbake :tongue:

Åhhh,jeg er sulten!! Men vi har ingenting å snackse på. :dry: Jeg har lyst på foliebakt indrefilet,mexikansk mat,pinnekjøtt, komle(potetball,kompe,raspeball eller hva det nå er dere andre kaller det :fnise: ) Osv osv osv osv. Mmmmmmm maaaaaat!!!! :bond:

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Hadde store problemer med å få stekt den nok jeg. Stekte kjøttet først i panna, for å få skorpe og sånn, og så la jeg den i ovnen med grønnsakene. Tror den var i ovnen i over en halvtime. Endte med at jeg kutta den i pene serveringsstykker og stekte det litt til for å være sikker på at det var nok. Svinekjøtt skal jo være helt gjennomstekt for å spises.

Men det ble veldig godt da det endelig var ferdig :ler:

Du får helt sikkert ut pakken :) Kollinr skal holde tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi på Indisk restaurant! :danse: Blir spennede å prøve det for første gang! :danser:

Svarer deg når jeg kommer hjem Mahareth! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...