Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #421 Del Skrevet 24. mars 2010 Da hadde ikke jeg gidda å se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #422 Del Skrevet 24. mars 2010 Åå, denne ganga hadde det noe for seg å gå tilbake og kikke om det hadde kommet et innlegg før mitt jo Tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 24. mars 2010 Takker og bukker! Jeg gjør mitt beste! Jeg føler også jeg bare må få se slutten og forklaringen på ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #424 Del Skrevet 24. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 24. mars 2010 Skal bare spise,så kommer jeg tilbake Jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #426 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvor lang tid bruker hun på det 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #427 Del Skrevet 24. mars 2010 Begynner å lure jeg også. Kanskje hun er en sånn flinke en som koooser seg med maten, og tygger alt 20 ganger, og tar litt vann mellom hver munnfull for at fordøyelsen skal fungere best mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 24. mars 2010 Hey! Synes dette ligner litt på mobbing jeg! Jeg blir mobbet av kjæresten også for jeg spiser så seint Maten smakte sånn ok. Terningkast 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #429 Del Skrevet 24. mars 2010 hihi, jeg spiser treeeeeeiiiiiigt selv. Har bare møtt 1 person som spiser saktere enn meg og hun spiser jeg ofte med for å si det sånn Alle bare må påpeke hvor seint jeg spiser, men ikke hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #430 Del Skrevet 24. mars 2010 Mobber ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #431 Del Skrevet 24. mars 2010 Ikke jeg heller. Er langt ifra den raskeste ved bordet. I dag brukte jeg minst et kvarter på skåla med havregrøt til frokost. Du vet, twinkle, at maten blir mye bedre om du lager den selv! Er ikke vanskelig å lage enkel og god mat til en person heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #432 Del Skrevet 24. mars 2010 Flinke Twinklejenten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 24. mars 2010 Godt jeg ikke er alene! Ja,jeg vet Mahareth Er motivasjonen det er noe galt med her. Og i tillegg så venter jeg ofte så lenge med å spise at jeg holder på å dø når jeg først begynner,så da er det bra me ting mang kan hive raskt i panna eller noe Men jeg skal faktisk lage en romantisk middag til kjæresten i påsken! (Er somregel han som står for maten) Har bare funnet hovedrett da,men skal prøve meg på en treretters,så må finne forrett og dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #434 Del Skrevet 24. mars 2010 å, hva skal du lage? *sulten nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #435 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva skal du servere som hovedrett? Kan alltids hjelpe deg med resten Men kan du ikke lage pitapizza til deg selv da? Et pitabrød med pizzasaus, ost og pepperoni blir kjempegodt! Minst 5 på terningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 24. mars 2010 Tenkte å prøve meg på foliebakt indrefilet med hvitløkspotetmos (vet ikke om det passer sammen) Kan jo ha altslags mulig til,så jeg får tenke litt på det http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=sunn&artid=7451 (vi dropper druene som står i oppskriften) Ja,det hørtes godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #437 Del Skrevet 24. mars 2010 det hørest veldig godt ut, Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 24. mars 2010 Håper det stemmer Hvis ikke får vi bestille fra Dolly å hive middagen i søppla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #439 Del Skrevet 24. mars 2010 NAM! Synes ikke du skal droppe druene, det er sikkert godt oppi! Men dere trenger ikke å spise de da Hvitløkspotetmos blir sikkert supergodt til! Du skal lage den selv? Det blir alltid best, og er omtrent like enkelt som en pose faktisk Tror jeg ville servert en enkel, kanskje kald, suppe til forrett. Hovedretten blir rimelig mektig, og da bør de andre være lette. Til dessert ville jeg nok gått for fruktsalat (så får du brukt opp resten av druene også ) med vaniljesaus eller kesam med vanilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2010 #440 Del Skrevet 24. mars 2010 hjemmelaget potetmos er himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå