Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 18. mars 2010 Må nok være der minst 3uker ja. Men det er ikke meg imot Men tror ikke bankkontoen min liker det like godt Prøv denne linken http://izismile.com/2009/10/09/disney_heroes_like_youve_never_seen_them_before_25_pics.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #382 Del Skrevet 18. mars 2010 NAUGTHY!!! Gale jenta Det er ikke så dyrt å oppholde seg i usa faktisk. Alt utfra dollarkursen da. Nå har den ligget på mellom 5 og 6 kr de siste par årene, og det er fint for oss Og med tanke på at du kan finne flybilletter oslo-new york for det samme som du finner kristiansand-alta så kan det absolutt være verdt det Og om det skal være bryllupsreisa deres så er det ikke meningen dere skal snu på krona akkurat. Den skal nytes! Det er hvertfall det jeg har planer om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 18. mars 2010 Var mangen pene å se på der Haha,litt morsomt ihvertfall Ja,vi har tenkt å ta en tur der man slipper å tenke på penger,men bare ha det gøy Å vi finner nok noen billige løsninger. Så vi begynner snart å spare,så får vi regne ut sånn ca. når vi har råd til å reise,å så får vi ordne "bryllup" etter det Vi skal jo bare inn på rådhuset,så vi trenger ikke planlegge noe et år før slik man må med bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #384 Del Skrevet 18. mars 2010 JEG ER TILBAKE (tenkte bare jeg skulle informere deg siden du var innom dagboken min å så etter meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #385 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal dere ikke ha noen bryllupsfest heller da? Eller tar dere bare en middag med foreldre og søsken eller noe og lar det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 18. mars 2010 Twinklestar er tilbake !! I utgangspunktet hadde vi tenkt å bare være oss to,og vitner. Men vi har funnet ut at en del personer i familien føler seg snytt om de ikke får være med Så de aller nærmeste (Foreldre,og søsken,nevøer og nieser) får komme å se på Så tar vi nok å spiser middag på en fin retaurant etterpå (Big Horn steakhouse eller noe). Men vi har ikke planlagt noe altå,har bare snakket løst om det. Først må han jo fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #387 Del Skrevet 18. mars 2010 Da har dere planen klar! Han frir når han frir, det vet du jo Menne... Da blir det ingen brudekjole på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #388 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) de danse greiene var kule jeg har litt intrykk av at familie ofte føler seg snytt viss ikke ting blir som de forventer eller det som er normalt blir gjort ? min familie er i grunn ikke så veldig sånn (med unntak av en tante jeg ikke liker uansett ) men jeg føler at mange har sånne familier... føler nesten det blir litt frekt å forvente sånt jeg. men det er kanskje bare meg? Endret 18. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #389 Del Skrevet 18. mars 2010 Min familie er skuffa over at jeg har valgt et tilnærma alkoholfritt bryllup. Problemet er at jeg ikke er paranoid bridezilla når jeg sier at flere i familien min kommer til å ødelegge bryllupsfesten min ved å bli overstadig beruset og drite seg og meg ut. Ettersom min kjæres familie er den rake motsetningen der velger jeg å ikke ødelegge mitt bryllup på det viset. Mine foreldre er heldigvis på min side der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Han frir når han frir ja,men nå eg jeg lei av å vente Blir ikke brudekjole nei,men skal finne meg en hvit og fin kjole for det! Jeg må jo se pen ut! Og han kan ha dressbukse og skjorte. Tror vi går for pent ,men casual (vet ikke om det staves slik ) Ja,er litt irriterende,siden vi egentlig ville bare være oss to om dette. Men jeg forstår dem jo også. Jeg ville også være der den dagen dattera/sønnen min giftet seg Endret 18. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #391 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Du blir en vakker brud uansett hva du gjør Var det formelt du mente med forent forresten? Edit: så du fiksa på det ja Deres bryllup er uansett deres bryllup. Hvis dere vil ha en feiring med familie og venner senere er det ingenting i veien for det. Min søster og mannen gjorde det! Og de tok ikke med foreldre og søsken og sånn ut for å spise etter vielsen, de gikk kun med vitnene. Endret 18. mars 2010 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #392 Del Skrevet 18. mars 2010 Min familie er skuffa over at jeg har valgt et tilnærma alkoholfritt bryllup. Problemet er at jeg ikke er paranoid bridezilla når jeg sier at flere i familien min kommer til å ødelegge bryllupsfesten min ved å bli overstadig beruset og drite seg og meg ut. Ettersom min kjæres familie er den rake motsetningen der velger jeg å ikke ødelegge mitt bryllup på det viset. Mine foreldre er heldigvis på min side der det var da også noe å bli skuffa over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #393 Del Skrevet 18. mars 2010 Han frir når han frir ja,men nå eg jeg lei av å vente Blir ikke brudekjole nei,men skal finne meg en hvit og fin kjole for det! Jeg må jo se pen ut! Og han kan ha dressbukse og skjorte. Tror vi går for pent ,men casual (vet ikke om det staves slik ) Ja,er litt irriterende,siden vi egentlig ville bare være oss to om dette. Men jeg forstår dem jo også. Jeg ville også være der den dagen dattera/sønnen min giftet seg du blir helt sikkert nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #394 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk Mahareth! Forent er et nytt uttrykk innen moteverden! Visste du ikke det??! Vi får se hvordan vi gjør det når vi kal planlegge for alvor Forstår ikke hvordan din familie kan bli skuffet over det! Det er din dag,og den skal du nyte,ikke gå å bekymre deg over drida familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 18. mars 2010 du blir helt sikkert nydelig Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #396 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk Mahareth! Forent er et nytt uttrykk innen moteverden! Visste du ikke det??! Vi får se hvordan vi gjør det når vi kal planlegge for alvor Forstår ikke hvordan din familie kan bli skuffet over det! Det er din dag,og den skal du nyte,ikke gå å bekymre deg over drida familie! Godt du er her og kan oppdatere meg på den siste slangen og de nye uttrykkene Gleder meg til å finne ut hvordan det går med dette her, for det er spennende! Min familie kan karakteriseres som dysfunksjonell og gal. Jeg har hørt eksempler fra tidligere bryllup, og sett noen selv. Har en onkel eller to som jeg ikke vil slippe løs etter ei øl Nå må det kanskje også nevnes at jeg ikke tror noen av de er alkoholikere, det er bare det at de blir tosker på fylla. Dessverre har de genene også kommet til et par av mine søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 18. mars 2010 Du kan være lærlingen min Mahareth! Har masse uttrykk å lære bort! Sammen skal vi ta over verden Gleder meg minst like mye som deg! Så gleder jeg meg til du skal bli kjærring!! Det er ikke lenge til! Har en litt rar familie selv,så forstår hva du mener. Hos meg er det pappa som ikke tåler alkohol,og det er ikke noe gøy Men nå må jeg logge meg av før jeg klikker! Nette er så treigt at det tar meg 10min å poste ett innlegg. Dere har jo begynt å skrive om noe annet før jeg får svart Håper alle har en koselig kveld! 1 dag til helg!! *poff,bortevekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mars 2010 #398 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi gleder oss sammen! Men kjerring er et skummelt ord det Kos deg masse med Twinklemannen, så snakkes vi nok når han har reist igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2010 #399 Del Skrevet 18. mars 2010 Åååå! Kan jeg få bli med å ta over verden jeg også??! Bryllup!! Yeah! Få ut fingeren, Twinklemannen Så fin du kommer til å bli!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2010 #400 Del Skrevet 19. mars 2010 Twinkle borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå