Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 16. mars 2010 Bursdagen min er om 3uker, i begynnelsen av april Din? Hadde jeg bare vært tøff nok til si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #342 Del Skrevet 16. mars 2010 Slutten av april April er beste måneden! Det er faktisk den måneden flest blir født i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 16. mars 2010 APRIL Er det?? Jeg føler alltid jeg er alene om å ha bursdag i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg har funnet ut at jeg ble laget i fellesferien,så det er nok derfor vi er så mange i april da!! Endret 16. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #345 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha, jeg har truffet utrolig mange med bursdag i første halvdelen av april. Kjenner ingen med bursdag samme dag som meg, men ei gang gikk jeg i klasse med ei som hadde det. Blir alltid så skuffa når folk har bursdag dagen etter meg og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha,vet hva du mener! Tror jeg også bare har møtt en person jeg deler bursdag med. Og jeg husker ikke hvem det er en gang Men alle andre sier "Jo,alle jeg kjenner har jo bursdag den dagen! " Er bare vi som ikke treffer på dem da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #347 Del Skrevet 16. mars 2010 Men hvilken dato har du da? Lurer på hvor mange jeg kjenner som har den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Den 4. Marker linja over så ser du datoen,prøver å ikke bli gjennkjent Selv om det sikkert er 0% sjangs for at jeg blir det Du da ? Edit: Haha,jeg glemte selvfølgelig å bytte farge på skrifta,så da kom jo datoen opp uansett Endret 16. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #349 Del Skrevet 16. mars 2010 Kommer ikke på noen som har den dagen faktisk! Tviler på at du blir gjenkjent, du har jo ikke engang lagt ut hvilken del av landet du bor i Jeg har 24 Og jeg har mye større sjanse enn deg for å bli gjenkjent om noen leser dagboka mi! Er overbevist om at alle jeg kjenner hadde forstått hvem jeg er bare av første innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 16. mars 2010 Der ser du! Jeg er helt alene om den dagen føles det som! Jeg kjenner ei som deler bursdag med deg! Det er sant,men føler meg så gjenkjennelig Jeg skriver ikke akkurat masse hemmelig,men jeg synes det er litt slummelt å tenkte på at noen jeg kjenner leser,men jeg vet ikke om det Men når jeg tenker over det,så er det sikkert minst 100 jenter i landet vi "kan være". Vi er jo ikke alene i situasjonene vi skriver om i bøkene våre. Så tror egentlig ikke vi trenger være redde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #351 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei, jeg er ikke egentlig bekymra Har et par venninner jeg ikke hadde hatt noe imot om leste og skreiv i min dagbok her, men hadde foretrukket at de sa ifra om det! Kjenner litt ei som jeg vet hvem er her, og jeg unngår hennes tråder og sånn. Føler det blir dumt å lese og kommentere når jeg kjenner henne litt og hun ikke vet det er meg. Rett og slett litt dårlig gjort. Så bra at det finnes andre med min dato! Er dette andre mennesket like gammel som meg også? Det hadde vært veldig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 16. mars 2010 Er litt greit å få vite det om det sniker masse kjenntfolk ja. Ja,er nok lurt å ihvertfall holde seg unna de virkelig personlige trådene om man kjenner personen . Hvis de skriver " Utfloden min ser slik ut. Er det normalt?" ol. Nei,hun er et år yngre enn meg igjen dessverre :gjeiper: Men nå vet du ihvertfall at du ikke er den eneste i norge med bursdag den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2010 #353 Del Skrevet 16. mars 2010 Hihihi, nå føler jeg at jeg tjuvlytter på samtalen deres hihi. HEr er jeg! så bra at dere holdt boka mi i live Bra, tuppene mine! Jeg tenker også at alle må skjønne hvem jeg er!! Ik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2010 #354 Del Skrevet 16. mars 2010 hahah, jeg ble laga i desember. Skjønner jeg godt! Det er jo så innmari kaldt da! Æsj! Mentalt bilde av mamma og pappa som Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2010 #355 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvem eller hva har laget det arret på ryggen til Daphne?????! Nå ble jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 16. mars 2010 Hun har blitt klort på ryggen av det "monsteret" som klorte Sookie i begynnelsen av episoden Mentalt bilde av forelsdre som gjør det er ikke nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2010 #357 Del Skrevet 16. mars 2010 ah! Skjønner at jeg ikke har følgt med på lenge...Skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mars 2010 #358 Del Skrevet 16. mars 2010 Æææsj, vil ikke tenke på mamma og pappa å senga! Du tyvlytter aldri, Alyah! I så fall hadde vi tatt det over pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 16. mars 2010 Hehe,det er lett å komme utav det igjen om man ikke ser noen episoder ja Du tyvlytter ikke nei! Du er velkommen til å lese ALT som skrives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2010 #360 Del Skrevet 16. mars 2010 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå