Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Hun dukker nok opp igjen - under nytt nick og med ny avatar og ny dagbok. Tenk om hun er lei av oss?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Nei, det går faktisk ikke an! Hun er sikkert bare på do... Eller kanskje hun ikke slipper fra telefonen (kjærester kan være såå innpåslitne).. eller så spiser hun smågodt, men tørr ikke si det til oss. Når jeg tenker meg om så tror jeg hun sitter og leser her inne og bare ja...observerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hun sitter nok og ler av oss nå! Og spiser smågodt. Eller drops. Eller kanskje hun leser True Blood? Eller sikler over Alexander Skarsgård?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Yup!

Men nå tror jeg at jeg signer av. Er trøtt gitt og har så vondt i mitt lille hode. Skal slenge litt på soffaen før jeg køyer =) Godkos til Twinkle og Mahareth!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg! :skratte::legrine::fnise::ler: Dere er så gode! :klemmer:

Jeg har sett på tv å spist kvikklunsj :sjenert: Jeg kommer aldri til å bli lei dere! Dere er jentene mine! :jepp: :rødme:

Kos til Alyah og Mahareth (uvandt å ikke skrive Megvel :fnise:) :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ååå, det var bra! Vi begynte nesten å bli bekymra her ;):fnise: Men vi hadde litt rett da, i at du spiste godis! :ler:

Og du får skrive megvel om du vil altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å prøve å skrive riktig navn,men det er bra det ikke gjør noe om jeg skriver feil navn :)

Har hatt en utrolig rar dag idag. Sov ikke et sekund i natt. Begynte på jobb kl.07.00. Så tok jeg bussen til byen og så hjem. Da jeg kom av bussen her hjemme så spydde jeg! Jeg hater å spy på offentlige plasser,så jeg fortsatte å gå imens jeg spydde jeg :fnise: Så sikkert veldig smart ut for dem som kjørte forbi :ler:

Jeg har følt meg litt uggen hele dagen pga. ingen søvn. Så når jeg satt å ventet på bussen så sto det ei gammel dame å blåste røyk i trynet på meg. Det hjalp ikke på kvalmen akkurat. Er bare glad jeg kom meg av bussen før jeg måtte rope på elgen!

Jeg gikk rett i senga når jeg kom inn døra,så sov jeg et par timer. Det var godt det! :jepp:

Fikk skikkelig lyst på salt mat når jeg våknet. Så jeg lagde meg eggerøre med stekt pepperoni. Det har jeg aldri prøvd før,men var veldig godt :gjeiper: Gjelder å være oppfinnsom når man ikke har så masse mat i skapet :ler:

Må bare legge til: Jeg har bestillt time til aromamassasje!! :biggrin: Er ikke før helt i slutten av måneden,men uansett,gleder meg!!

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ååå, jeg hater sånne røykere som ikke tar hensyn til at ikke alle her i verden røyker! Spyr nesten selv også! :sur:

Hvordan kan det ha seg at du ikke har sovet noe?

Kreativt måltid må jeg si :fnise: Har aldri prøvd det selv ;)

Aromaterapi skal visst være himmelsk! Jeg hadde tenkt å prøve det, men så fikk jeg fysiohenvisning i stedet for, så det gikk i glemmeboka. Kanskje jeg skulle prøve det likevel?

Du kommer sikkert til å elske det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg blir forbranna! Men jeg vil ikke kjefte heller.

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke fikk sove a050.gif Bare lå å vrei meg hele natta.

Kreativt ja :fnise:

Jeg kommer til å eeeeelske det ja! Håper bare jeg ikke blir hekta :fnise: Er jo så dyrt k020.gif Men det er bursdagsgave fra kjæresten,så jeg skal nyyyyyte det å ikke ha dårlig samvittighet a049.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Når har du bursdag da? Nå snart regner jeg med? ;)

Synes faktisk det er greit å si fra til folk som stikker røyken opp i trynet på meg jeg ;) Pleier å be de pent om å gå litt lenger unna, om ikke jeg selv kan flytte meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...