Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Gjest megvel

Det høres ut som en skikkelig god plan :jepp: Ingenting er deiligere enn å komme hjem og se at leiligheten er ryddig og rein og lukter godt og at det ikke er noe skummelt i bunnen av skittentøyskurva. Min kjære er elendig til å gjøre det for meg, så jeg må gjøre det for meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har vært snill å gjort det en gang eller 2,men da har han bare rydda f.stua å gjort den ren og pen. Problemet er bare at han har da flyttet rotet til et annet rom,så det hjelper liksom ikke så mye på i den store helhet :fnise:

Vi må få det gjort selv ja,og det er nesten like så greit,så får vi det gjort på vår måte :ler: Jeg bler helt stressa når han har helt andre måter å gjøre ting på eller setter masse ting på feil plass :sjenert: Ikke at jeg er helt fanatisk,men det bare irriterer meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Ja jeg vet :ler: Min har lagt merke til de fleste systemene mine, og noen ganger "ødelegger" han med vilje. F.eks så stabler jeg tallerkner i en bestemt rekkefølge, og så snur han på det bare for moro. Har ikke tvangstanker her altså, liker bare orden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene! :fnise:

Hovedgreia med at jeg liker å gjøre det på min måte er at da har jeg lettere for å vedlikeholde det. Hvis f.eks jeg vet at sokkene skal være der,og sengtøyet ska være der,så er det lettere å legge de tinga på plass etter vask i stede for å bare legge det en random plass. Da blir det ingen orden! e076.gif:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Katee

Jeg er egentlig ganske mye mer også, men jeg fikk ikke lov å poste så mange smil i en post av KG. Kjenner jeg blir litt snurt pga det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ååååååååå, den var søt! Tror du er sånn jeg! ;)

Det tror jeg også! ;)

Haha,dere er herlige!!! :rødme:

c062.gif

Haha,det er bare å poste mer om du ikke får plass til alle smilyene ja :fnise: Det er bare å ta helt av! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...