Gjest megvel Skrevet 14. mars 2010 #301 Del Skrevet 14. mars 2010 Det høres ut som en skikkelig god plan Ingenting er deiligere enn å komme hjem og se at leiligheten er ryddig og rein og lukter godt og at det ikke er noe skummelt i bunnen av skittentøyskurva. Min kjære er elendig til å gjøre det for meg, så jeg må gjøre det for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 14. mars 2010 Min har vært snill å gjort det en gang eller 2,men da har han bare rydda f.stua å gjort den ren og pen. Problemet er bare at han har da flyttet rotet til et annet rom,så det hjelper liksom ikke så mye på i den store helhet Vi må få det gjort selv ja,og det er nesten like så greit,så får vi det gjort på vår måte Jeg bler helt stressa når han har helt andre måter å gjøre ting på eller setter masse ting på feil plass Ikke at jeg er helt fanatisk,men det bare irriterer meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. mars 2010 #303 Del Skrevet 14. mars 2010 Sånn er jeg på jobb. Jeg liker å gjøre ting selv sånn at det blir gjort på riktig (les: min) måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 14. mars 2010 #304 Del Skrevet 14. mars 2010 Ja jeg vet Min har lagt merke til de fleste systemene mine, og noen ganger "ødelegger" han med vilje. F.eks så stabler jeg tallerkner i en bestemt rekkefølge, og så snur han på det bare for moro. Har ikke tvangstanker her altså, liker bare orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 14. mars 2010 Godt jeg ikke er alene! Hovedgreia med at jeg liker å gjøre det på min måte er at da har jeg lettere for å vedlikeholde det. Hvis f.eks jeg vet at sokkene skal være der,og sengtøyet ska være der,så er det lettere å legge de tinga på plass etter vask i stede for å bare legge det en random plass. Da blir det ingen orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 14. mars 2010 #306 Del Skrevet 14. mars 2010 Godt du har kontroll da, hvis ikke tør jeg ikke tenke på hvordan du blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 14. mars 2010 Blir ikke sint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #308 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror dette er Twinkle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror dette er Twinkle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #310 Del Skrevet 15. mars 2010 ååååååååå, den var søt! Tror du er sånn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. mars 2010 #311 Del Skrevet 15. mars 2010 ååååååååå, den var søt! Tror du er sånn jeg! Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #312 Del Skrevet 15. mars 2010 Det her er meg Men noen ganger er jeg mer sånn Eller kanskje Jeg er en komplisert liten skapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. mars 2010 #313 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg er som oftest . Noen ganger blir jeg og . Er også flink til . Og så må vi ikke glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #314 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg er egentlig ganske mye mer også, men jeg fikk ikke lov å poste så mange smil i en post av KG. Kjenner jeg blir litt snurt pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. mars 2010 #315 Del Skrevet 15. mars 2010 Du får lage en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #316 Del Skrevet 15. mars 2010 Egentlig er jeg mest sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 15. mars 2010 ååååååååå, den var søt! Tror du er sånn jeg! Det tror jeg også! Haha,dere er herlige!!! :rødme: Haha,det er bare å poste mer om du ikke får plass til alle smilyene ja Det er bare å ta helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #318 Del Skrevet 15. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. mars 2010 #319 Del Skrevet 15. mars 2010 Synes du også skal lage en sånn Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mars 2010 #320 Del Skrevet 15. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå