Twinkle* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Menssmerter i fra Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 10. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 10. mars 2010 Positivt idag Menssmertene er på vei bort Mamma var snill å handlet tamponger og Ibux til meg Har legetime i morgen. Blir godt å få snakket litt med henne Har bare en hel dag alene igjen før Kjæresten kommer hjem Har endelig fått en innflyttiningsdato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 11. mars 2010 #283 Del Skrevet 11. mars 2010 Innflyttingsdato!!!! Når?? Lenge til? GØY!!!! Bra menssmertene roer seg! Og godt du fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 11. mars 2010 Innflyttingsdato!!!! Når?? Lenge til? GØY!!!! Bra menssmertene roer seg! Og godt du fikk Tørr ikke skrive eksakt dato enda,da jeg nettopp annonserte det på facebook,er redd for at noen vet hvem jeg er Men i begynnelsen av mai ihvertfall Menssmertene er borte idag! Men det samme er mensen Jeg var hos legen idag. Fikk snakket litt med henne om hvordan vi skal gjøre ting fremover. Godt å ha litt planer Jeg fikk også resept på et middel for kviser. Rundt jul så fikk jeg plutselig masse kviser i ansiktet. Å det har vart nå i 3måneder.. Jeg har aldri hatt mye kviser før,så det er veldig rart (og irriterende). Men det begynte i perioden der jeg ble sykemeldt og begynte med medisin,så kan ha litt med stress rundt det å gjøre sa legen. Nå har jeg ihvertfall fått noe for det,så får vi håper det virker Man har ikke mye selvtillit når man har ansiktet fullt av stygge kviser. Og jeg er lei av å bruke masse sminke for å dekke dem til Dagens liste: Hadde legetime Får hjelp med å bli kvitt kvisene Hadde en fin dag på jobb Fikk penger av mamma Har satt på vaskemaskin Skal snart være flink å sette på oppvaskmaskin og rydde i stua (Lover å gjøre det!) Har en kort og grei arbeidsdag imorgen,så er det HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2010 #285 Del Skrevet 11. mars 2010 Tørr ikke skrive eksakt dato enda,da jeg nettopp annonserte det på facebook,er redd for at noen vet hvem jeg er Men i begynnelsen av mai ihvertfall Menssmertene er borte idag! Men det samme er mensen Jeg var hos legen idag. Fikk snakket litt med henne om hvordan vi skal gjøre ting fremover. Godt å ha litt planer Jeg fikk også resept på et middel for kviser. Rundt jul så fikk jeg plutselig masse kviser i ansiktet. Å det har vart nå i 3måneder.. Jeg har aldri hatt mye kviser før,så det er veldig rart (og irriterende). Men det begynte i perioden der jeg ble sykemeldt og begynte med medisin,så kan ha litt med stress rundt det å gjøre sa legen. Nå har jeg ihvertfall fått noe for det,så får vi håper det virker Man har ikke mye selvtillit når man har ansiktet fullt av stygge kviser. Og jeg er lei av å bruke masse sminke for å dekke dem til Dagens liste: Hadde legetime Får hjelp med å bli kvitt kvisene Hadde en fin dag på jobb Fikk penger av mamma Har satt på vaskemaskin Skal snart være flink å sette på oppvaskmaskin og rydde i stua (Lover å gjøre det!) Har en kort og grei arbeidsdag imorgen,så er det HELG! Luringen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 11. mars 2010 Luringen vår Haha Hun syntes synd på meg for bankkortet mitt er tomt,og jeg sa jeg måtte fylle på busskårtet mitt til imorgen. Det hun ikke kom på er jo at jeg har noen å 60 000 på sparekonto,så hadde ikke vært noe problem for meg å overføre litt (Selv om det er penger som skal brukes til huset da ) Tar gjerne i mot donasjoner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2010 #287 Del Skrevet 11. mars 2010 Tror de liker og spandere litt på barna sine også Pappa skal alltid spandere middag når han kommer på besøk og mamma kjøpet små gaver og sender en slant i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 11. mars 2010 Tror de liker og spandere litt på barna sine også Pappa skal alltid spandere middag når han kommer på besøk og mamma kjøpet små gaver og sender en slant i ny og ne Tror også de liker det ja! Så er det kjekt for oss å fortsatt få litt oppmerksomhet fra de Selv om vi er voksne og egentlig skal klare oss selv,så liker vi litt omerksomhet fra mamma og pappa likevel :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mars 2010 #289 Del Skrevet 11. mars 2010 Jaaaa, det gjør vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 12. mars 2010 #290 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Heldige dere er med foreldrene deres! Katten min posta før tida jo Og så labba han over det fullstappa bordet mitt for å prøve å komme seg av Mine foreldre har ikke gitt meg penger på åresvis. Pappa hjelper til med bryllupet da, så det er ikke helt sant. Men mamma har jeg ikke fått penger av siden jeg ble 18. Får ikke stort gaver og sånn heller, men en blomst inni mellom eller hjemmestrikka ullsokker Har forresten sjekka facebook, og jeg kjenner deg ikke der Endret 12. mars 2010 av megvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Heldige dere er med foreldrene deres! Katten min posta før tida jo Og så labba han over det fullstappa bordet mitt for å prøve å komme seg av Mine foreldre har ikke gitt meg penger på åresvis. Pappa hjelper til med bryllupet da, så det er ikke helt sant. Men mamma har jeg ikke fått penger av siden jeg ble 18. Får ikke stort gaver og sånn heller, men en blomst inni mellom eller hjemmestrikka ullsokker Har forresten sjekka facebook, og jeg kjenner deg ikke der Tullekatten til Megvel Du er heldig som har dyr! Jeg vil også! Men skal få hund til sommeren da! Jeg får ikke så ofte penger i hånda på den måten,men mamma synes litt synd på meg for tiden tror jeg Men de er veldig snille med meg,får en del penger til bursdag/jul og nå når jeg flytter skal de spandere kjøleskap og komfyr. Jeg er ikke bortskjemt altså,det jeg får nå får jeg pga. mamma å de tenkte at jeg trenger det heller nå når jeg skal etablerer meg enn senere når de dør,så det er tydeligvis bittelitt av arva. Men det er greit for meg det Godt du ikke så meg på facebook Jeg hadde blitt litt redd om du visste hvem jeg var,når jeg ikke vet hvem du er :gjeiper: Endret 12. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 12. mars 2010 Da har vi nettopp kommet hjem ifra Ultra Elsker å handle der,men det er utrolig dyrt,så det blir ikke så ofte. Skal snart lage middag,vi skal ha falaffel! Det er så godt! Falaffel,couscous med grønnsaker og tzatziki En middag inspirert av IKEA da jeg var mye der å spiste det en periode Idag har jeg faktisk bestillt Twinkies og Jolly Ranchers! Twinkiene er til kjæresten,da han har snakket om at han har lyst å prøve dem siden vi traff hverandre nesten Så jeg fant ut at jeg skulle bestille til han nå når jeg fant en side som sender til norge Jolly Ranchersene er en type drops. Jeg fikk det av en venninne da jeg var rundt 10-11 år da hun hadde vært i USA,og jeg har aldri glemt hvor gode de var! Så gleder meg til de kommer i posten Etterpå blir det Senkveld og alle typiske fredagsprogram før vi legger oss i senga og ser True Blood :rødme: Dette blir en bra fredag! God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. mars 2010 #293 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg blir alltid så snopesjuk når eg leser i disse dagbøkene til folk. Hmm... PS! Jeg er ikke bortskjemt jeg heller. Sist jeg fikk penger fikk heg 150 kr av mamma som hun gjemte i jakkelomma mi og som jeg oppdaget på bussen hjem til Bergen Og jeg liker spandere litt på dem jeg også :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 14. mars 2010 Da var jeg hjemme alene igjen Fikk bare en og en halv dag sammen med kjæresten før han måtte reise igjen. Så er det en uke til før jeg får se ham igjen. Litt slitsomt når han er i denne jobben,men det er verst nå i begynnelsen. Gleder meg ihvertfall til jeg får hund så jeg slipper være helt alene når han er ute å reiser I går ble det masse kjærestetid og god mat Idag håper jeg å få litt gjort i heimen! Skal prøve å være litt husmor. Men vi får se hvordan det går Jeg synes det er litt vansklig å rydde skikkelig her hjemme når kjæresten er borte. Kjæresten bodde her i 2år før jeg flyttet inn,så han har mye mer av hans ting her enn det jeg har. Å det gjør det vanskelig for meg å vite hva jeg kan hive i søppela osv. Det ligger MASSE klær å slenger som egentlig kan gis bort til Fretex,men laaaaangt over halvparten er hans klær,så da er det også vanskelig da jeg ikke vet hva han vil ta vare på å ikke. *Sukk* Men jeg får finne en løsning på det,for nå begynner det å haste med å få kontroll på hva vi vil ha med oss til det nye huset å ikke. Ellers ser jeg frem til jobb i morgen. Jeg har seinvakt,men foreldrene til barna skal komme i barnehagen fra kl.14.30-16.00 pga. et arrangement vi har. Så da går de fleste barna litt tildig hjem også Er alltid litt deilig å ikke ha altfor mange barn igen helt til slutt slik at jeg får til å gjøre det jeg skal før jeg stenger dørene. Det er ikke alltid like lett når man har masse barn rundt seg som begynner å bli trøtte, slitne og savner hjem til mammaene sine. Håper alle har hatt en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 14. mars 2010 #295 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har hatt nesten samme ryddeproblemet som deg Han hadde med seg mange flere ting til leiligheten, og jeg vet heller ikke hva som kan kastes alltid. Har dere et ekstra rom noe sted? I så fall kan du jo legge alle tingene du er usikker på inn der, og så kan han gå gjennom det før dere flytter. Om han ikke gjør det, så kaster du det bare. Da var det tydeligvis ikke spesielt viktige ting Jeg har ihvertfall gjort det sånn til nå. Har blitt kvitt masse rot på det viset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har hatt nesten samme ryddeproblemet som deg Han hadde med seg mange flere ting til leiligheten, og jeg vet heller ikke hva som kan kastes alltid. Har dere et ekstra rom noe sted? I så fall kan du jo legge alle tingene du er usikker på inn der, og så kan han gå gjennom det før dere flytter. Om han ikke gjør det, så kaster du det bare. Da var det tydeligvis ikke spesielt viktige ting Jeg har ihvertfall gjort det sånn til nå. Har blitt kvitt masse rot på det viset Mangler et " roterom" i denne leiligheten Men en god idè! Jeg har fått sortert litt da Alt jeg tror han ikke bruker lengre av klær har jeg bare kastet i søppelsekker,så får han gå igjennom dem selv når han kommer hjem. Var eneste løsningen jeg kom på Så har jeg 3 sokkeskuffer med løse sokker som jeg må pare sammen! Jaja,det må jo blir gjort før vi flytter uansett,så det er bare å bite det i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 14. mars 2010 #297 Del Skrevet 14. mars 2010 Rydd dine klær i samme slengen du Forresten, om sokker... Når du har så mange, ikke spar på de med dårlig strikk eller de som er slitte. De blir bare liggende fordi dere ikke har lyst til å bruke dem. Kast de med en gang heller. Synes det var lurt å legge tøyet i sekker Dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. mars 2010 #298 Del Skrevet 14. mars 2010 Nå har jeg ikke så dårlig samvittighet for den halve korga med løse sokker som jeg har på badet Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 14. mars 2010 Mine klær er sortert for lengst! Det meste ihvertfall Er bare mannfolkett mitt som er treig og lat når det kommer til sortering Vi har nok masse sokker med løse strikker ja! De skal bort Har hevet alle sokkene i vaskemaskinen,mangen av sokkene har ligget der lenge så greit å få vasket igjennom dem. SÅ skal det sorteres. Jeg har planer om å få masse gjort denne uka,uten å si noe til kjæresten,slik at han blir overrasket når han kommer hjem natt til lørdag Er deilig å komme hjem til en ren og ryddig leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 14. mars 2010 Nå har jeg ikke så dårlig samvittighet for den halve korga med løse sokker som jeg har på badet Takk for det! Takk for at du forsterka min dårlige samvittighet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå