Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #261 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg hater når min familie maser på meg om barn jeg... Får lettere panikk og ser litt for meg at pappa ringer legen min og sier at jeg ikke får mer p-piller etter bryllupet fordi han vil bli bestefar snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #262 Del Skrevet 8. mars 2010 Åå, jeg irriterer meg over det når innlegget mitt blir først på ny side, for da må jeg alltid tilbake for å se om jeg har gått glipp av noe Og det som er enda mer irriterende at i 9 av 10 tilfeller har jeg ikke det, og har brukt tid på det unødig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2010 #263 Del Skrevet 8. mars 2010 å! jeg liker når mitt kommer høyt oppe så trenger man ikke gå så langt ned på siden for å lese jeg er lat! Masete folk som maser om at jeg må få meg unger gir meg dånedimpen! Jeg takler ikke det! Ei heller de som alltid skal vite 'hvordan det går med kjærligheten'. De kjenner meg jo ikke engang. At ett eller annet søskenbarn av pappa skal vite når jeg skal ha meg og når jeg skal trøkke ut en unge??? Det er creepy! Hihi, jeg kan grine skikkelig, men i det siste har jeg bare vært på kino med guttaboyz og heldigvis ikke sett på noe som man kan grine av. Da hadde jeg nok fått høre det Vannfast mascara er genialt uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #264 Del Skrevet 8. mars 2010 Dånedimpen!!! Trodde bare mormor brukte det uttrykket! Men jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 8. mars 2010 megvel skrev: Jeg hater når min familie maser på meg om barn jeg... Får lettere panikk og ser litt for meg at pappa ringer legen min og sier at jeg ikke får mer p-piller etter bryllupet fordi han vil bli bestefar snart Tviler på at du trenger være redd for det! Jeg vil mine skal mase mer ,for da vet jeg at de ikke reagerer negativt den dagen jeg blir gravid. Men jeg snakket faktisk med mamma idag,å sa at jeg ikke har fått mensen og har litt misstanker om at jeg er gravid. Å hun reagerte ikke noe spesielt negativt,så tror ikke jeg trenger være redd når jeg blir det Jeg har vært gravid en gang før,hum reagerte ikke så negativt da heller,men da var det under litt andre omstendigheter,så. megvel skrev: Åå, jeg irriterer meg over det når innlegget mitt blir først på ny side, for da må jeg alltid tilbake for å se om jeg har gått glipp av noe Og det som er enda mer irriterende at i 9 av 10 tilfeller har jeg ikke det, og har brukt tid på det unødig Jeg gjør akkurat det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #266 Del Skrevet 8. mars 2010 Det som er veldig bra er 1. at du vet at dere kan få barn allerede, og 2. at du vet at din mor kommer til å bli glad. Du er voksen nå, Twinkle*, og da blir mammaer bare glad for at du blir mamma selv som regel! Jeg er sikker på at dine foreldre blir lykkelige på deres vegne når du en dag forteller at de skal bli besteforeldre. De maser sikkert ikke fordi de ikke vil legge noe press på deg siden du er ung fortsatt! Men hvis dere venter 10 år skal jeg vedde på at absolutt alle du kjenner kommer til å mase hull i hodet på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2010 #267 Del Skrevet 8. mars 2010 Hahaha, jeg tror faktisk jeg har plukket det uttrykket opp under mitt 2årige opphold her i Bergen. JEg har lært meg mye mens jeg har bodd her De er underlige skapninger disse bergenserene PS! Jeg omgåes veldig mange eldre og fine bergensfruer, må skjønne, de med pelskåper og sånn som ikke skjønner hva jeg sier. Så jeg plukker og litt av hvert her og der og bruker det for å imponere de En selger må selge, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 8. mars 2010 Alyah skrev: å! jeg liker når mitt kommer høyt oppe så trenger man ikke gå så langt ned på siden for å lese jeg er lat! Masete folk som maser om at jeg må få meg unger gir meg dånedimpen! Jeg takler ikke det! Ei heller de som alltid skal vite 'hvordan det går med kjærligheten'. De kjenner meg jo ikke engang. At ett eller annet søskenbarn av pappa skal vite når jeg skal ha meg og når jeg skal trøkke ut en unge??? Det er creepy! Hihi, jeg kan grine skikkelig, men i det siste har jeg bare vært på kino med guttaboyz og heldigvis ikke sett på noe som man kan grine av. Da hadde jeg nok fått høre det Vannfast mascara er genialt uansett da Godt du innrømmer det ihvertfall! Enig i at det er kleint med familie man ikke kjenner spør om slike ting. Synes nesten det kan være litt frekt jeg. Tenk om du egentlig prøver å få barn,men får det ikke til. Å så kommer det masse folk du ikke kjenner å maser om når du skal ha barn osv. Ja,jeg må huske vannfast! Takk for du sa det,jeg hadde ikke tenkt på det en gang. Haha,ser for meg at du hadde fått høre det da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 8. mars 2010 megvel skrev: Det som er veldig bra er 1. at du vet at dere kan få barn allerede, og 2. at du vet at din mor kommer til å bli glad. Du er voksen nå, Twinkle*, og da blir mammaer bare glad for at du blir mamma selv som regel! Jeg er sikker på at dine foreldre blir lykkelige på deres vegne når du en dag forteller at de skal bli besteforeldre. De maser sikkert ikke fordi de ikke vil legge noe press på deg siden du er ung fortsatt! Men hvis dere venter 10 år skal jeg vedde på at absolutt alle du kjenner kommer til å mase hull i hodet på deg! Du har rett,takk Megvel! Det er jo egentlig bare positivt! Haha,ja tror jeg hadde fått høre det om det gikk så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2010 #270 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, jeg har tenkt det samme selv. Er jo mange som ikke kan få barn. Så jeg spør aldri jeg. Er de gravide får de si det da Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg felte en tåre på kino med guttene her en dag. Hva var det jeg så då 'a?? Hmm, men jeg klarte tørke den vekk i mørket før noen så den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 8. mars 2010 Alyah skrev: Ja, jeg har tenkt det samme selv. Er jo mange som ikke kan få barn. Så jeg spør aldri jeg. Er de gravide får de si det da Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg felte en tåre på kino med guttene her en dag. Hva var det jeg så då 'a?? Hmm, men jeg klarte tørke den vekk i mørket før noen så den Er det noe galt med Kvinneguiden? Jeg detter heletiden ut. Hmm.. Det verste med å grine er at nesa mi begynner å renne,så jeg blir bare sittende å snufse Å det hører jo alle i nærheten Haha,uff,alt vi må slite med Alyah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #272 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes det er ok å spørre de man kjenner godt om de har planer om små snart. Spør gjerne venner i faste, lengre forhold. Søsken også. De som allerede har fått barn kan jeg spørre om har tenkt seg flere, men prøver å holde det også til folk jeg kjenner godt. Funker egentlig vannfast mascara noe særlig? Jeg har ikke prøvd noen på årevis jeg Men det er kanskje en god ide å investere i før bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2010 #273 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, sant! Jeg har hatt store problemer tidligere, men går bra nå. I går hadde jeg problemer med å poste innlegg og andre dager får jeg ikke komme inn. Tenk! Utestengt av Kvinneguiden Jepp, megvel, vannfast funker. Ta det fra en som bor i Bergen og som har det med å gråte en skvett når hun er på spritfylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 8. mars 2010 megvel skrev: Jeg synes det er ok å spørre de man kjenner godt om de har planer om små snart. Spør gjerne venner i faste, lengre forhold. Søsken også. De som allerede har fått barn kan jeg spørre om har tenkt seg flere, men prøver å holde det også til folk jeg kjenner godt. Funker egentlig vannfast mascara noe særlig? Jeg har ikke prøvd noen på årevis jeg Men det er kanskje en god ide å investere i før bryllupet! Ja,jeg synes også det er greit å spør folk man kjenner godt,men når det kommer til dama til onkelen til nevøen til far din,så er det ikke så morsomt at den personen graver i personlige ting man kanskje ikke har lyst å snakke om Men det er jo individuelt hva folk liker å legge ut om seg selv. Jeg har somregel ingen problem med av folk spør meg om ting. Er veldig åpen om det meste Vannfast funker,men føler ikke jeg får like finer vipper av det. Det er nok lurt å vurdere det til bryllupet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #275 Del Skrevet 8. mars 2010 Da kjøper jeg meg vannfast! På lørdag datt jeg ut hele tida, men tror ikke det var KG sin feil. I dag har jeg ikke hatt problemer jeg har merka noe til, men så er jeg vant med treg linje og legger ikke merke til det om det tar litt tid før jeg kommer inn på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2010 #276 Del Skrevet 8. mars 2010 megvel skrev: Da kjøper jeg meg vannfast! På lørdag datt jeg ut hele tida, men tror ikke det var KG sin feil. I dag har jeg ikke hatt problemer jeg har merka noe til, men så er jeg vant med treg linje og legger ikke merke til det om det tar litt tid før jeg kommer inn på ting. Nemmen, se på deg da! Du planlegger jo som bare det! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #277 Del Skrevet 8. mars 2010 Twinkle* skrev: Ja,jeg synes også det er greit å spør folk man kjenner godt,men når det kommer til dama til onkelen til nevøen til far din,så er det ikke så morsomt at den personen graver i personlige ting man kanskje ikke har lyst å snakke om Men det er jo individuelt hva folk liker å legge ut om seg selv. Jeg har somregel ingen problem med av folk spør meg om ting. Er veldig åpen om det meste Vannfast funker,men føler ikke jeg får like finer vipper av det. Det er nok lurt å vurdere det til bryllupet ja! Jepp, det er det som er problemet... Liker ikke når "alle" føler de har noe med det som skjer i livet mitt. Om de spør for å tørrprate, hvorfor ikke snakke om været?? Det er bra du er åpen om det meste! Tenk så mye lettere livet ditt er av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. mars 2010 #278 Del Skrevet 8. mars 2010 Alyah skrev: Nemmen, se på deg da! Du planlegger jo som bare det! Du er flink! Jeg kommer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 9. mars 2010 Idag ligger jeg da med spysyken. Wohoo.. Det er det absolutt verste jeg vet om. Ikke så mye rapportere idag. Utenom at det virker som at mensen er på vei. Har ikke kommet noe ferskt blod enda,så er ikke sikkert at jeg har fått det,men tror det er gansker stor sjangs for at det kommer skikkelig i løpet av dagen. Da får jeg ihvertfall et svar på om jeg er gravid eller ikke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Alt er jo rart med meg for tiden. Til vanlig når jeg har mensen så spotter jeg i et par timer+ har smerter i magen. Så begynner jeg å blø. Nå har jeg spottet siden i gårkveld,har så og si ingen smerter (bare føles som om noe skjer der nede av og til ) og har heller ikke sett noe tegn til ferskt blod. Hmm. Endret 9. mars 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå