Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Kjæresten liker Tre Blood enda mer n,og vil til og med fortsette å se det alene når han skal ut å reise denne uka! a049.gif

Idag er jeg trøtt b010.gif Sto opp i 1tiden og dro rett hjem til foreldrene mine. Har elles sittet på Skype å spilt Bingo e058.gif Haha,godt søndagsunderholding :fnise:

Kjæresten reiser imorgentidlig. Selv om det blir trist,så blir det også litt deilig. Kjenner han har gått meg på nervene de siste dagene,da er det godt med litt "fri" tror jeg :fnise: Litt rart,jeg pleier sjeldent bli irritert på han. Men har vært litt rar i formen denne helga,så er nok derfor jeg tåler litt lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens positive:

:nigo: Jeg kom meg på besøk til foreldrene mine,selv om jeg hadde lyst å droppe det.

:nigo: Gledet lillebror

:nigo: Fikk Dollypizza til middag

:nigo: Er nydysjet og ren

:nigo: Samboer reiser imorgen,jeg trenger å savne han litt

:nigo: Har avtale med en gammel venninne imorgen

Edit: la til litt mer :)

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Åååå, FLINKE TWINKLEMANNEN!!! :bolledeig: Da slipper vi å banke han opp jo :ler:

Så morsomt, jeg har også en avtale med ei gammel venninne i morra jo :jepp: Vi lever speilbildeliv jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, FLINKE TWINKLEMANNEN!!! :bolledeig: Da slipper vi å banke han opp jo :ler:

Så morsomt, jeg har også en avtale med ei gammel venninne i morra jo :jepp: Vi lever speilbildeliv jo :ler:

Haha,kult! :fnise: Men daten med venninna mi ble flyttet til onsdag,så vi er ikke så like alikevel :sukk::ler:

Twinklemannen er flink ja! :jepp:

Jeg skal bli " Tante" !!!!!!! a049.gif Har et søskenbarn på samme alder som er blitt gravid! GØY!

Nesten så jeg håper jeg også er gravid så vi kan gå gravide sammen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Det er da ikke det verste som kan skje at daten flyttes litt :) Blir garantert koselig uansett!

Åååå, grattis, "tante"!

Uansett om du skulle være/bli gravid nå eller senere så kommer du nesten garantert til å kjenne noen som er gravide samtidig :) NÅ er du uansett garantert å kjenne noen som har fått barn i det minste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke det verste som kan skje at daten flyttes litt :) Blir garantert koselig uansett!

Åååå, grattis, "tante"!

Uansett om du skulle være/bli gravid nå eller senere så kommer du nesten garantert til å kjenne noen som er gravide samtidig :) NÅ er du uansett garantert å kjenne noen som har fått barn i det minste :fnise:

Blir kjempekoselig ja! Vi skal først på kafe å snakke å ta igjen litt sladder,å så skal vi på kino :)

Ja,jeg har en venninne til som har barn (2faktisk!),så jeg skal nok klare å gå gravid alene uansett :fnise: Men hadde vært litt koselig å gå sammen med noen ,da vi er omtrent like langt på vei hvis jeg er gravid :) Men vi får se,det gjør ingeting om det går et år eller 2 til før jeg får barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest megvel

Jeg tror nok ikke du kommer til å gå gravid alene nei :) Om ikke noen du kjenner, så finner du garantert noen på nettet som går gravid sammen med deg :jepp:

Jeg har nesten ingen venner med barn jeg. Har jo selvfølgelig mine søstre, men det er noe annet. Ingen av mine nærmeste venner har kommet dit enda, og kan ikke se for meg at det skal skje på lenge. Men ho jeg var hos i dag har 2! Så noen er det jo :fnise:

Hva skal dere se på kino da? Sett Alice in Wonderland nå? Jeg ELSKET den!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke du kommer til å gå gravid alene nei :) Om ikke noen du kjenner, så finner du garantert noen på nettet som går gravid sammen med deg :jepp:

Jeg har nesten ingen venner med barn jeg. Har jo selvfølgelig mine søstre, men det er noe annet. Ingen av mine nærmeste venner har kommet dit enda, og kan ikke se for meg at det skal skje på lenge. Men ho jeg var hos i dag har 2! Så noen er det jo :fnise:

Hva skal dere se på kino da? Sett Alice in Wonderland nå? Jeg ELSKET den!!! :strix:

Jeg har en venninne med 2barn,ei med et og søskenbarnet og en annen venninne med en på vei :) Så er jeg "tante" til 2 på samboers side. Så jeg har jo noen å snakke med :jepp:

Håper storebroren min snart får seg dame så jeg får bli skikkelig tante! Lillebror er det kanskje mye å forvente barn av på en stund da han er 11år :fnise:

Tror vi skal se " Alle mine kjære". " Alice in Wonderland" er ikke hennes type film :sukk: Men jeg skal se den om jeg så må gå alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Du er jo skikkelig tante til de på din samboers side snart da :fnise: Tror nok også det er litt tidlig for din lillebror ja, han må nesten få lov å begynne på videregående først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Å, den filmen virket så trist! Det er den med Marky Mark, er det ikke? Hun unge jenta (hah! jeg klarte skrive jentA. Men ikke uten å slette jentEN først :sjenert: ) som forsvinner?

Jeg skal teste mitt dårlige 3d-syn på onsdag og se Avatar 3D. Har sett i 2D og likte den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo skikkelig tante til de på din samboers side snart da :fnise: Tror nok også det er litt tidlig for din lillebror ja, han må nesten få lov å begynne på videregående først :ler:

Ja,det blir jeg! :jepp: Håper det ikke er så lenge til! Venter fortsatt på at han skal fri :sjenert:

Lillebror skal få begynne på vidergående før jeg begynner å mase ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee
Ja,det blir jeg! :jepp: Håper det ikke er så lenge til! Venter fortsatt på at han skal fri :sjenert:

Lillebror skal få begynne på vidergående før jeg begynner å mase ja :fnise:

Please, gjør han den tenesten 'a! ;) Bestemora mi begynte og mase da jeg var 20... :sjenert: Mens den andre bestemora mi ikke trodde jeg kom til å få unger før etter jeg var 30 :sjenert: Kanskje hun får rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Regner med du skriver om det her når han frir ja! :fnise: Men har han planlagt når han skal fri, eller blander jeg med min bror? Han har ihvertfall fortalt kjæresten sin at han skal fri og at han vet når han skal gjøre det, men jeg får ikke lov å vite når det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, den filmen virket så trist! Det er den med Marky Mark, er det ikke? Hun unge jenta (hah! jeg klarte skrive jentA. Men ikke uten å slette jentEN først :sjenert: ) som forsvinner?

Jeg skal teste mitt dårlige 3d-syn på onsdag og se Avatar 3D. Har sett i 2D og likte den :jepp:

Er den filmen du snakker om ja! :jepp: Hun jenta blir drept,så skal faren finne morderen,men vi får se det igjennom hennes øyne om jeg har forstått riktig. Jeg kommer nok ikke til å ha mye maskara igjen når vi går ut av kinosalen nei :fnise: Godt jeg bare skal hjem rett etterpå!

Jeg vil også se Avatar! Men alle har sett den så har liksom ingen å gå med :sukk: Men samboer sa han skulle være med meg om den fortsatt går på kino på fredag *kryssefingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Åh, vi skulle bodd i samme by! Da kunne vi gått og sett den sammen :fnise: Håper den går fortsatt på fredag!

Den filmen dere skal se på onsdag høres kjempetrist ut! Må se den en dag jeg vil grine litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Please, gjør han den tenesten 'a! ;) Bestemora mi begynte og mase da jeg var 20... :sjenert: Mens den andre bestemora mi ikke trodde jeg kom til å få unger før etter jeg var 30 :sjenert: Kanskje hun får rett

Hehe,skal ikke bli sånn at han ikke vil komme på besøk til meg fordi jeg er masete :fnise: Jeg skulle faktisk ønske at min familie maste mer på meg jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du skriver om det her når han frir ja! :fnise: Men har han planlagt når han skal fri, eller blander jeg med min bror? Han har ihvertfall fortalt kjæresten sin at han skal fri og at han vet når han skal gjøre det, men jeg får ikke lov å vite når det er :ler:

Tro meg,jeg skriver om det her! :fnise: Ja,han har tenkt å fri,men jeg vet ingenting om når og hvor. Litt frustrerende,men også spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vi skulle bodd i samme by! Da kunne vi gått og sett den sammen :fnise: Håper den går fortsatt på fredag!

Den filmen dere skal se på onsdag høres kjempetrist ut! Må se den en dag jeg vil grine litt ;)

Det skulle vi! Da kunne vi vært kinovenninner! :jepp: Er deilig med grinefilmer når man vil ha ut litt følelser. Elsker den lette følelsen jeg får etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den fortsatt går du :)

Tror jeg hadde strigrini hvis jeg gikk og så den :sjenert:

Godt jeg ikke er alene om å grine av filmer! Bare litt flaut når det er i en kinosal fullt med andre mennesker :fnise: Heldigvis er lyset av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...