Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Gjest megvel

Tror ikke du får kjeft, det er jo ditt liv ;) Men tror ikke legen din blir fornøyd med at du slutter likevel :sjenert:

Håper også jeg snart blir bedre. Er lei av dette her :fnise: Men medisinen virker litt på meg, har følt meg mindre negativ i det siste. Noen dager har faktisk vært fine, og det har vært veldig bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra de virker på deg!

De virka på meg i begynnelsen,men har følt meg så tung i det siste. Og alt jeg ville gjør om dagen var å sove.

Hun blir nok ikke helt fornøyd nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

det står sikkert en eller annen plass, men siden jeg er lat og ikke orker å bla:

hvilke medisiner er det snakk om ? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står sikkert en eller annen plass, men siden jeg er lat og ikke orker å bla:

hvilke medisiner er det snakk om ? :sjenert:

Jeg har gått på Cipralex for depresjon og angst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest megvel
Det er bra de virker på deg!

De virka på meg i begynnelsen,men har følt meg så tung i det siste. Og alt jeg ville gjør om dagen var å sove.

Hun blir nok ikke helt fornøyd nei :sjenert:

Skjønner deg godt at du slutter på de da. Det er ikke noe bra å sove sånn som du gjorde... Så om det skulle bli verre har du andre muligheter!

Fortsett som du gjør, Twinkle! :klem:

Du har forresten inspirert meg til å være mer "ærlig" om min egen situasjon. Det at du ikke virket redd for å snakke om noe har gjort at jeg også har hatt litt lettere for å fortelle hva som skjer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Jeg har gått på Cipralex for depresjon og angst :)

ååja. har hørt en del om at sånne medisiner kan gjøre at du blir trøtt ja :sukk:

jeg liker i grunn ikke medisiner i utgangspunktet jeg egentlig. og i hvertfall ikke mot sånne ting. har liksom litt liten tro på at medisin skal hjelpe for psyken? :sjenert:

men så virker det jo som det fungerer for mange også da...

kjempebra at du føler deg bedre da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt at du slutter på de da. Det er ikke noe bra å sove sånn som du gjorde... Så om det skulle bli verre har du andre muligheter!

Fortsett som du gjør, Twinkle! :klem:

Du har forresten inspirert meg til å være mer "ærlig" om min egen situasjon. Det at du ikke virket redd for å snakke om noe har gjort at jeg også har hatt litt lettere for å fortelle hva som skjer. :klem:

Nå fikk du meg til å sitte her å smile stort for meg selv i stua :fnise: Så kjekt å høre at jeg inspirerer noen! a049.gif You made my day Megvel! Så godt at du er mer ærlig om dette,ingenting er bedre! Det gjør deg bare friskere og friskere :jepp: Ikke noe gøy å sitte med masse tanker alene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja. har hørt en del om at sånne medisiner kan gjøre at du blir trøtt ja :sukk:

jeg liker i grunn ikke medisiner i utgangspunktet jeg egentlig. og i hvertfall ikke mot sånne ting. har liksom litt liten tro på at medisin skal hjelpe for psyken? :sjenert:

men så virker det jo som det fungerer for mange også da...

kjempebra at du føler deg bedre da :nigo:

Jeg er motsatt da,tror alltid at piller funker. Hvis jeg tar en slankepille så tror jeg at jeg går ned i vekt samme dagen :fnise:

Det er utrolig hvordan det funker egentlig. Rart å tenke på at det gjør noe kjemisk i hodet på deg,så plutselig tenker man ikke like negativt.

Å det virket for meg,før bivirkningene tok overhånd.

Ja,nå føler jeg med bedre enn på utrolig lenge! a053.gif Men det har nok mest meg at jeg har jobbet en del med megselv i det siste. Snakket ut om ting jeg tenker på osv. Å forstått at problemene mine kanskje ikke er så utrolig store som jeg selv gjør dem til. (liker ihvertfall å tro selv at det er derfor :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Jeg er motsatt da,tror alltid at piller funker. Hvis jeg tar en slankepille så tror jeg at jeg går ned i vekt samme dagen :fnise:

Det er utrolig hvordan det funker egentlig. Rart å tenke på at det gjør noe kjemisk i hodet på deg,så plutselig tenker man ikke like negativt.

Å det virket for meg,før bivirkningene tok overhånd.

Ja,nå føler jeg med bedre enn på utrolig lenge! a053.gif Men det har nok mest meg at jeg har jobbet en del med megselv i det siste. Snakket ut om ting jeg tenker på osv. Å forstått at problemene mine kanskje ikke er så utrolig store som jeg selv gjør dem til. (liker ihvertfall å tro selv at det er derfor :fnise: )

:tommelopp::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Godt jeg har positiv innvirkning jeg og! :ler:

Det lyser ut av skjermen min at du har det bedre, Twinkle! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg har positiv innvirkning jeg og! :ler:

Det lyser ut av skjermen min at du har det bedre, Twinkle! :duskedame:

Du har definitivt en positiv innvirkning ja! a050.gif

d020.gif *Sender litt sydenvær til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg ikke så mye å si. Har litt dårlig dag. Ha vært hjemme fra jobb pga utrolig vond mage :sukk: Da ble det også sånn at døgnrytmen min ble ødelagt igen. Åh.. Det er så typisk. Men jeg skal ikke deppe mer over det.

Tok også graviditetstest idag da jeg enda ikke har fått mensen. Men den var negativ,etter å ha fått en falsk positiv test igår. Lurer på hva som skjer med kroppen min.

SÅNN nå har jeg fått det ut!

Ellers gleder jeg meg masse til ikveld da jeg får introdusere True Blood til kjæresten :fnise: Håper han liker det!

Det bør han! a082.gif

Så håper jeg på litt :humpe: etterpå,da serien har en viss effekt på meg :lur:

Håper alle får en kjempefin helg!

001.gif008.gif016.gif005.gif028.gif009.gif006.gif013.gif008.gif051.gif

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest megvel

Lurer litt på hva du mener med falsk positiv? I følge alle trådene her så finnes visst ikke det ;)

Håper Twinklemannen likte serien, og at det ble litt action på deg! :lur:

God helg :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva du mener med falsk positiv? I følge alle trådene her så finnes visst ikke det ;)

Håper Twinklemannen likte serien, og at det ble litt action på deg! :lur:

God helg :kaklehone:

Hehe,stemmer det,men det fins! a082.gif

Jeg brukte Clearblue test,hvis den er positiv så kommer det opp et kryss i den ene ruta. Hos meg kom det opp en vannrett strek pluss en bittebitteliten og tynn strek loddrett. Så da trodde jeg jo at den var positiv. Men etter å ha søkt på nettet så så jeg at det er mange som har fått falsk positivt med akkurat den testen.

Og dagen etter tok jeg test igjen med morgenurin,og den ble negativ. Så tror det er liten sjangs for at jeg er gravid. Men har enda ikke fått mensen,så jeg får vente noen dager til så får jeg ta ny test om TR ikke dykker opp :)

Han syntes at serien var bra (men ikke like bra som vi synes den er :fnise: ) Så syntes han at hver episode varte litt lenge. Men han skal se resten av episodene også,å det holder for meg :ler:

Må bare legge til at det ble noe på meg! d050.gif

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

:lur: Bra for deg :ler:

Da er du nok ikke gravid nei. Mensen kommer nok. :jepp:

Så lenge han vil se resten er vi happy-happy! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur: Bra for deg :ler:

Da er du nok ikke gravid nei. Mensen kommer nok. :jepp:

Så lenge han vil se resten er vi happy-happy! :duskedame:

Ja,jeg får bare være tålmodig :)

Det holder at han vil se resten ja! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...