Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

åååå! koooos deg på hyttetur da! :klemmer: og med True Blood såklart! Jeg drømte faktisk om True Blood her om dagen. Trodde ikke jeg hadde blitt så påvirka? :lur: Men han der Bill var pretty hot i drømmen min gitt ;)

Alyah! :klemmer: Skal kose meg MASSE ja! :jepp: Bill ja :rødme: Liker Erik også jeg :rødme: :sjenert: Namnam!!!

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Erik ja! Han har jeg bare sett såvidt :) Men enig med du!

Er litt småsyk både i halsen og i hjertet :lur: Har vel muligens blitt 'litt' betatt av en bergenser. Vi får se om småsjenerte Alyah klarer ro detta i land ;)

Ellers da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Erik ja! Han har jeg bare sett såvidt :) Men enig med du!

Er litt småsyk både i halsen og i hjertet :lur: Har vel muligens blitt 'litt' betatt av en bergenser. Vi får se om småsjenerte Alyah klarer ro detta i land ;)

Ellers da? :)

Uffda,ikke gøy å være syk :klemmer: Åh,det er deilig å være betatt,men også en håpløs følelse :fnise: Dette klarer du å dra i land LETT! :jepp: Syng " Krabbeklo"-sangen til han siden han er bergenser,så trenger du ikke gjøre mer :ler:

Ellers går ting bra her! :jepp: Sitter her på sofaen med full og god mage :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, jeg ler meg i hel!!! Du er sååå god! Tror faktisk den har blitt spilt på noen av festene vi har vært på faktisk (kanskje ikke så rart i og med at vi er i BErgen???!) hehehhe

JEg setter i gang og pugger teksten nå! Ønsk meg lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå, jeg ler meg i hel!!! Du er sååå god! Tror faktisk den har blitt spilt på noen av festene vi har vært på faktisk (kanskje ikke så rart i og med at vi er i BErgen???!) hehehhe

JEg setter i gang og pugger teksten nå! Ønsk meg lykke til! :klemmer:

Kanskje ikke så rart da nei :fnise: Den sangen er genial! :ler:

Lykke til ja!! a050.gif Dette kommer han til å bli imponert av! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,lenge siden sist jeg skreiv :sjenert: Kom hjem fra hyttetur i går. Har hatt en kjempeherlig helg! Gått masse på ski og spist masse god mat :)

Sånn ellers har det ikke skjedd så mye. Eneste tankene mine går i er at jeg ikke har fått mensen enda :lete: Men den kommer nok snart :jepp: *håpe*

Har kjøpt test(IGJEN) Håper jeg klarer å vente til i morgen så jeg kan bruke morgen-urin. Men man er jo nyskjerrig,så det er ikke sikker jeg klarer å vente :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Godt å se deg igjen ;)

Flott at du har hatt en fin hytteturhelg!

Ikke stress med den testen du. Om du skulle være gravid er du det i morra også :ler: Bare slapp av og kos deg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg igjen ;)

Flott at du har hatt en fin hytteturhelg!

Ikke stress med den testen du. Om du skulle være gravid er du det i morra også :ler: Bare slapp av og kos deg heller!

Jeg klarte ikke vente :sjenert: Ble negativ,men det er enda veldig tidlig å ta testen,og jeg har drukket masse vann idag. Så vi får se:) Jeg venter noen dager til på mensen,så får jeg ta en test på torsdag,da har det gått nok dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Men... Når skal du ha mensen da? Om den skulle vært der nå så er du sannsynligvis ikke gravid.

Gikk en gang 3 uker over tida, tok 3 tester. Var dritredd for å være gravid da, siden det evt. var et ons. Kan nesten ikke få sagt hvor glad jeg var den dagen jeg fikk mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Når skal du ha mensen da? Om den skulle vært der nå så er du sannsynligvis ikke gravid.

Gikk en gang 3 uker over tida, tok 3 tester. Var dritredd for å være gravid da, siden det evt. var et ons. Kan nesten ikke få sagt hvor glad jeg var den dagen jeg fikk mensen.

Det er litt komplisert. Jeg gikk uten pillene sist måned,så begynte jeg på dem 1.februar da jeg fikk mensen. Nå slutta jeg på pillene litt tildligere denne måneden pga jeg rett og slett ikke finner dem. Da pleier jeg få mensen etter 2-3 dager.

Nå har det gått 4 dager.

Sist gang var syklusen min på 32 dager,så jeg tar utgangspunktet i det nå også siden jeg ikke har fått det og at det kanskje har blitt tull med pillene mine. Så hvis det er riktig,så skal jeg ha mensen på torsdag. Selv om jeg pga pillene skulle hatt mensen nå.

phu,vansklig å forklare :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest megvel

Hmmmm. Ville ikke vært så bekymra egentlig. Testene er negative, og da er vel sjansen liten for at noe skal ha skjedd? :klø:

Men ta og vent noen dager til, og ikke stress med det. Skjer det så skjer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Ville ikke vært så bekymra egentlig. Testene er negative, og da er vel sjansen liten for at noe skal ha skjedd? :klø:

Men ta og vent noen dager til, og ikke stress med det. Skjer det så skjer det ;)

Jada,jeg er faktisk ikke så veldig stresset :) Jeg får bare se hvordan det går,hadde vært litt koselig å bli gravid også :jepp: Det er jo noe jeg kunne tenkt meg,men er bare tidspunktet som er litt feil.

Hvordan går det med deg da Megvel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Så lenge du er positivt innstilt så går det bra uansett! :nigo:

Jeg har det ok i dag :) Var hos legen i går, og skremmende nok sykemeldte han meg herfra og til evigheten (også kjent som til over påske :frown: ). Skummelt det der, at jeg ikke ser ut til å skulle jobbe og være "normal" på leeeenge! Men har fått innkallelse til dps, så er nok litt derfor jeg er sykemeldt for alltid fremover :)

Hvordan er det med deg i dag? Er du på jobb kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok også test for noen dager siden. :fnise: Var ikke pga forsinket mens, men har vært så veldig kvalm i det siste, hatt mens-murring i magen og øm i korsryggen. DA blir man jo litt paranoid :fnise: Men min og var negativ..så jeg vet ikke jeg :forvirret:

Ellers vil jeg bare ønske deg en super duper dag :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også test for noen dager siden. :fnise: Var ikke pga forsinket mens, men har vært så veldig kvalm i det siste, hatt mens-murring i magen og øm i korsryggen. DA blir man jo litt paranoid :fnise: Men min og var negativ..så jeg vet ikke jeg :forvirret:

Ellers vil jeg bare ønske deg en super duper dag :bolledeig:

:fnise: Jeg er en gravid-hypokonder :ler: Man blir fort paranoid ja! Hvis man føler man er det eller bare har misstanker,så må man jo ta test i tilfelle liksom :sjenert:

Tok en test idag også jeg,men var negativ. Er to dager til jeg forventer at jeg får mensen,så det kan være velig tidlig. Men nå skal jeg ikke brenne mer penger på tester før det har gått noen dager til :fnise:

Jeg har hatt litt stikkinger på den ene siden,men ellers ikke noe spesielt med symtomer,så jeg tror ikke jeg er gravid egentlig :)

Ønsker en super duper dag tilbake Betina! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Oi,lenge siden sist jeg skreiv :sjenert: Kom hjem fra hyttetur i går. Har hatt en kjempeherlig helg! Gått masse på ski og spist masse god mat :)

Sånn ellers har det ikke skjedd så mye. Eneste tankene mine går i er at jeg ikke har fått mensen enda :lete: Men den kommer nok snart :jepp: *håpe*

Har kjøpt test(IGJEN) Håper jeg klarer å vente til i morgen så jeg kan bruke morgen-urin. Men man er jo nyskjerrig,så det er ikke sikker jeg klarer å vente :sjenert:

:hallo:

så koselig på hyttetur :jepp:

hmm når jeg har pause fra pillene(glemmer å kjøpe nye av og til :sjenert: ) går det ofte noen dager før jeg får mensen. andre ganger kommer den med en gang(i løpet av en time etter at jeg egentlig skulle tatt neste pille liksom!). så jeg tror ikke du trenger å stresse enda i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

så koselig på hyttetur :jepp:

hmm når jeg har pause fra pillene(glemmer å kjøpe nye av og til :sjenert: ) går det ofte noen dager før jeg får mensen. andre ganger kommer den med en gang(i løpet av en time etter at jeg egentlig skulle tatt neste pille liksom!). så jeg tror ikke du trenger å stresse enda i hvertfall :)

Hei Twinklestar! f050.gif Hyggelig med nytt besøk!

Jeg trenger nok ikke stresse nei,bare blir litt stressa når ting ikke går som jeg tror :fnise: Får du mensen så fort etter??! Oi,det har jeg aldri opplevd. Da må du alltid passe på å ta pillene på samme tid hver dag?

Off,jeg hater å bare gå å vente på mensen. Når man ikke vet når det kommer,det er så typisk at det skjer når det ikke passer seg :ler:

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...