Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Twinkle :) Takk for en fin melding i min nedstøvede dagbok (for veldig lenge siden), jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte kikke innom din også :)

Jeg skal egentlig lese og skrive eksamen, men KG og din dagbok er mye mer spennende... :lur:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:rope: TWINKLE!! hvor har det blitt av deg nå? :lete:

vil du skal komme tilbake snart, savner deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,det er så hyggelig når dere har skrevet i boka mi! g034.gif

Det har skjedd mye i det siste som har gjort at jeg har måttet nedprioritere jentene mine :( Har vært litt tull med meg og depresjonen min som fikk meg til å havne på legevakt og litt greier,men nå er ting i orden og jeg har det bra :):nigo:

@ Gullhjerte: Så hyggelig at du kom på besøk a010.gif Kg er somregel mer spennende enn eksamen ja :fnise: Lykke til på den!

Og til dere to andre tattlehøner d074.gif : :klemmer::klemmer::klemmer:

Har savnet dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Åh,det er så hyggelig når dere har skrevet i boka mi! g034.gif

Det har skjedd mye i det siste som har gjort at jeg har måttet nedprioritere jentene mine :( Har vært litt tull med meg og depresjonen min som fikk meg til å havne på legevakt og litt greier,men nå er ting i orden og jeg har det bra :):nigo:

@ Gullhjerte: Så hyggelig at du kom på besøk a010.gif Kg er somregel mer spennende enn eksamen ja :fnise: Lykke til på den!

Og til dere to andre tattlehøner d074.gif : :klemmer::klemmer::klemmer:

Har savnet dere også!

tattlehøner ? hva snakker du om a? :fnise:

godt å ha deg tilbake :klemmer:

håper depresjonen oppfører seg fremover, er ikke noe gøy når den ikke gjør det :regler::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg skreiv og skreiv her i formiddag, men så forsvant nettet og jeg måtte på jobb :sjenert:

Ikke vær redd for å skrive om det som ikke er greit i livet ditt. Det blir ikke lettere å bearbeide om du ikke lufter det. Jeg håper du har kommet inn hos en psykolog nå, og at den kan hjelpe deg - for det fortjener du! Vil også si at du må huske på alle de fine tingene i livet ditt, og se fremover til lykkeligere tider. De kommer for deg, og du må tro at det er sant!

Og så til sist, planlegg for korte tidsrom og sett deg mål du tror du kan overkomme. Utfordre deg selv litt på trygge grunner. Skyv grensene foran deg, ikke steng deg bak dem. Se frem mot et mål for fremtiden, men ha små delmål. Du kan komme gjennom dette, og du vil komme gjennom dette. Bruk støtteapparatet ditt. Oss også, om du vil.

Mange, mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg skreiv og skreiv her i formiddag, men så forsvant nettet og jeg måtte på jobb :sjenert:

Ikke vær redd for å skrive om det som ikke er greit i livet ditt. Det blir ikke lettere å bearbeide om du ikke lufter det. Jeg håper du har kommet inn hos en psykolog nå, og at den kan hjelpe deg - for det fortjener du! Vil også si at du må huske på alle de fine tingene i livet ditt, og se fremover til lykkeligere tider. De kommer for deg, og du må tro at det er sant!

Og så til sist, planlegg for korte tidsrom og sett deg mål du tror du kan overkomme. Utfordre deg selv litt på trygge grunner. Skyv grensene foran deg, ikke steng deg bak dem. Se frem mot et mål for fremtiden, men ha små delmål. Du kan komme gjennom dette, og du vil komme gjennom dette. Bruk støtteapparatet ditt. Oss også, om du vil.

Mange, mange :klemmer:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Bare fordi vi blir glade av dem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Har du sviktet oss, Twinxy? Eller har dere rømt for å gifte dere kanskje, på ei øy i stillehavet, før dere bruker resten av ferien til å lære å dykke? Satser på det siste. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...