Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 13. april 2010 Oi,beklager Annig betyr ivrig på min dialekt Tenkte ikke over at ikke andre bruker det Du er heldig som har pusekatter :rødme: Jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #542 Del Skrevet 13. april 2010 Hvorfor får dere dere ikke en katt også da? Det funker bra sammen med en hund, og med litt flaks finner dere en katt med en gang dere har flytta inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 13. april 2010 A (samboeren min) er litt skeptisk til katt. Det er litt vanskeligere å få noen til å passe den i forhold til hunnen. Pluss,jeg hadde vært redd hver gang den er ute,folk er så stygge med katter Men vi får se Hvis jeg maser nok og bruker dådyrblikket mitt,så kan det være at han gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #544 Del Skrevet 13. april 2010 Da venter jeg i spenning på om denne kampen er viktig nok for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 13. april 2010 Bestemmer jeg meg for at det er noe jeg vil,så gir jeg meg ikke før jeg får det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #546 Del Skrevet 13. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er innvitert i et bryllup i sommer,kjenner ikke de som gifter seg. Det er ikke ditt byllup jeg skal i da Mahareth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #548 Del Skrevet 13. april 2010 Kanskje! Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 13. april 2010 31.juli Men rekner med du har ditt bryllup i nærheten av der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #550 Del Skrevet 13. april 2010 Da er det ikke mitt, for det er helga før det du skal i Vi har bryllupet der vi kommer fra Det er lenger vest i fylket, så er nokså i nærheten. Det er lurt å velge en kjæreste fra samme område, så slipper man diskusjoner om hvor man skal gifte seg! Har dere begynt å planlegge noe enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #551 Del Skrevet 13. april 2010 Åja,typisk Tror også det er lurt ja! Litt kjedelig å måtte velge mellom Sør-Norge og Nord-Norge,for begge vil ha det der de er ifra Vi har snakket utrolig lite om det egentlig. Vi har så mye annet å tenke på for tiden Men det kommer vel etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #552 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, dere bør vente til dere har litt tid til det. Selv om dere ikke har tenkt dere gedigne greier med 150 gjester så er det som regel litt å tenke gjennom. Men det går litt av seg selv etter hvert. Jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle få gjort noe som helst, og nå er nesten alt i boks! *skryte litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 13. april 2010 Du er utrolig flink!! Jeg hadde aldri klart å sette sammen et bryllup! Blir sliten bare av tanken! Ja vi skal planlegge og styre litt på uansett Men jeg prøver å ikke mase så altfor mye på han,plutselig får han kalle føtter Da jeg traff han så var han bestemt på å ikke gifte seg,så jeg må ikke skremme han bort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #554 Del Skrevet 13. april 2010 Å jo, det hadde du fint klart! Det er bare å finne ei liste over ting som må gjøres og gå etter den! Hallo, du traff han for over 6 år siden! Selvfølgelig var han ikke klar for å gifte seg da :slår: Han hadde ikke fridd om han ikke var sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 13. april 2010 Det er for bare 1år siden han snakket om at han ikke ville gifte seg! Men han er skillsmissebarn,så han har litt dårlige erfaringer bare Han hadde ikke fridd hvis han ikke ville nei :rødme: Jada,det er nok ikke så vanskelig som jeg tror Bare jeg som gjør ting vanskeligere enn de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #556 Del Skrevet 13. april 2010 Der ser du Du bekymrer deg unødig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #557 Del Skrevet 13. april 2010 <---- Twinkle & hva skal hunden hete da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 13. april 2010 Det vet vi ikke helt enda. Vi liker begge navnet Ida :rødme: Men noen oppdrettere vil at en skal bruke et navn på en viss bokstav,etter hvilket kull det kommer fra. Vår valp kommer fra Z-kullet,så håper vi slipper det Men det går jo an å kalle hunden Ida,men at hun heter noe annet på papirene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #559 Del Skrevet 13. april 2010 Oi, Z?! Den kan bli tricky Eneste jentenavnet jeg kommer på er Zoya Og så Zarah da. Zahara. Oi da, her kommer de som perler på en snor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #560 Del Skrevet 13. april 2010 Dere kan kalle den akkurat hva dere vil Synes dere skal gå for Ida, hvis du ikke vil spare det til dere får ei datter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå