Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #501 Del Skrevet 11. april 2010 Skal late som jeg ikke leste det der med Jysk, Mahareth hehe, vi har en familiebedrift innen møbelindustrien og Jysk er fy, fy Hihi, men billig er det jo! Ikea er på en eller annen merkelig måte godtatt i vår familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #502 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg gifter meg med en Jysk-mann så jeg har ikke noe valg jeg Er nødt til å reklamere litt ekstra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #503 Del Skrevet 11. april 2010 Ops, der tråkket jeg i den berømte salaten Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #504 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg var ikke positiv til Jysk før jeg traff han jeg heller Bare prisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #505 Del Skrevet 11. april 2010 Tihi, jeg har handlet masse på Jysk. Jeg har bare latt være å si det til noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 11. april 2010 Off ja er mye å handle inn. Vi var på Jysk her om dagen å så litt på et par stoler og bord til å ha ute på miniterrassen vår Det blir tvbenk fra IKEA ihvertfall,og så i gangen blir det noen møbler vi har funnet på Bohus Ellers vet jeg ikke. Hvitevarer ja Heldigvis får pappa tak i det billigere for oss. Så vi sier bare hva vi vil ha,så bestiller han Han betaler i tillegg komfyr og kjøleskap Men mye penger fyker ut vinduet uansett da. Får kjøpe litt om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 11. april 2010 Er det flaut at jeg sitter her alene og ser barnefilm på canal+ ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #508 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvitevarer kan man vel kanskje få billigere hvis man kjøper 'alt' på et sted? Innbiller at jeg har sett noe sånt hos en av de større kjedene?? Endret 11. april 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 11. april 2010 Håper de har det der vi kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #510 Del Skrevet 11. april 2010 Tror det er flere som har det. Husker at det var avslag hvis du kjøpte komfyr, kjøleskap og frys (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 11. april 2010 Kan sikkert stemme det! Vi får sjekke det opp Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #512 Del Skrevet 11. april 2010 Da synes jeg dere skal handle det der dere får mest rabatt Men generelt sett så tror jeg ikke det er mye rabatter å hente på hvitevarer noe sted nå. Det er såpass mye kiving om markedsandeler at de fleste butikker er på minimumspriser tror jeg. Vet ikke om det gjelder for hvitevarer også, men vet det gjelder for småelektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 11. april 2010 Nei,vi må nok bare være forberedt på at det blir dyrt uansett Heldigvis er ikk det ting som man må kjøpe igjen på en stund,så det er jo verdt det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #514 Del Skrevet 11. april 2010 Det er det Eneste som er litt irriterende er at om alt er nytt samtidig ryker det ofte nokså samtidig også. Og alltid rett etter at garantien har gått ut! Så egentlig er det bra om noe går i stykker før garantien går ut, for da blir det fiksa (eller du får ny) og da ryker det ikke igjen med alt det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #515 Del Skrevet 11. april 2010 Uansett hva det koster så er det nå en investering ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 11. april 2010 Uanett hva som skjer ,så håper jeg ihvertfall at vi er litt rikere neste gang vi må kjøpe noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #517 Del Skrevet 11. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2010 #518 Del Skrevet 11. april 2010 Litt rikere ja, det hadde vært fint. Men med bil og med unger blir det sjeldent sånn Får ta den utdannelsen jeg maser om hele tiden, så kanskje jeg har råd til det en dag Butikklønn er ikke mye å leve på sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2010 #519 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har store planer om å arve en ukjent onkel fra Amerika Jeg har bare ikke gjort noe ut av planene enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har samme plan som Alyah! Har også planer om å vinne i lotto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå