Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Skal late som jeg ikke leste det der med Jysk, Mahareth :fnise: hehe, vi har en familiebedrift innen møbelindustrien og Jysk er fy, fy ;) Hihi, men billig er det jo! Ikea er på en eller annen merkelig måte godtatt i vår familie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Off ja er mye å handle inn.

Vi var på Jysk her om dagen å så litt på et par stoler og bord til å ha ute på miniterrassen vår :ler:

Det blir tvbenk fra IKEA ihvertfall,og så i gangen blir det noen møbler vi har funnet på Bohus :) Ellers vet jeg ikke.

Hvitevarer ja :sukk: Heldigvis får pappa tak i det billigere for oss. Så vi sier bare hva vi vil ha,så bestiller han :) Han betaler i tillegg komfyr og kjøleskap a035.gif

Men mye penger fyker ut vinduet uansett da. Får kjøpe litt om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitevarer kan man vel kanskje få billigere hvis man kjøper 'alt' på et sted? Innbiller at jeg har sett noe sånt hos en av de større kjedene??

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Da synes jeg dere skal handle det der dere får mest rabatt ;) Men generelt sett så tror jeg ikke det er mye rabatter å hente på hvitevarer noe sted nå. Det er såpass mye kiving om markedsandeler at de fleste butikker er på minimumspriser tror jeg. Vet ikke om det gjelder for hvitevarer også, men vet det gjelder for småelektronikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,vi må nok bare være forberedt på at det blir dyrt uansett :sukk: Heldigvis er ikk det ting som man må kjøpe igjen på en stund,så det er jo verdt det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Det er det :) Eneste som er litt irriterende er at om alt er nytt samtidig ryker det ofte nokså samtidig også. Og alltid rett etter at garantien har gått ut! :roll: Så egentlig er det bra om noe går i stykker før garantien går ut, for da blir det fiksa (eller du får ny) og da ryker det ikke igjen med alt det andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanett hva som skjer ,så håper jeg ihvertfall at vi er litt rikere neste gang vi må kjøpe noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Litt rikere ja, det hadde vært fint. Men med bil og med unger blir det sjeldent sånn :( Får ta den utdannelsen jeg maser om hele tiden, så kanskje jeg har råd til det en dag ;) Butikklønn er ikke mye å leve på sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...