Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå! Kan jeg få bli med å ta over verden jeg også??! :nigo:

Bryllup!! Yeah! Få ut fingeren, Twinklemannen :fnise: Så fin du kommer til å bli!! :klemmer:

Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! :jepp:

Twinklemannen er hjemme ja :sjenert::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjeiper: Og her går det bra ser jeg..

:fnise: Sånn er det å ha en mann som er mye ute å reiser,må utnytte tiden han er hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Selvfølgelig skal du få være med å ta over verden Alyah! Har plass til to lærlinger jeg! :jepp:

Twinklemannen er hjemme ja :sjenert::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::humpe::duskedame:

Det var da ikke måte på! :ler: Godt dere vet å utnytte tida når han er hjemme :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! God søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Oisann! :fnise: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

det er godt dere koser dere i hvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellau! c025.gif

Da var jeg tilbake!

Helga har jeg tilbrakt med kjæresten som dere vet :sjenert:

Spist god mat og kost oss a038.gif

Og nå har han reist igjen..

Men han kommer tilbake på torsdag,og da skal han ikke reise bort på en stund :)

Elles fikk jeg endelig kommet meg til frisøren a013.gif Det trengtes virkelig!

Hadde lyst å farge det også,men det er så dyrt :sukk: Å jeg har hatt mange dårlige erfaringer med å farge håret selv,så jeg får vente med det.

Jeg har også bestilt meg en del klær fra Hennes&Mauritz,så venter spent på pakke i posten a068.gif Håper bare det jeg har bestillt passer! Er alltid noe dritt å måtte sende ting tilbake.

Venter også enda på pakken med det amerikanske snopet jeg bestilte,begynner å bli utolmodig nå :fnise: Men det kunne visst ta litt tid,så.

Første visdomsord til mine lærlinger ; "Sometimes,monkies die." a082.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God kveld damer!

Nå venter jeg spent på maten i stekepanna,håper det blir godt :fnise: Findus Chicken Curry. Lukter ihverfall nydelig :jepp:

Snart er det Lost. Vet ikke helt va jeg synes lengre. Jeg klarer ikke være like gira over det lengre.

Ikke så mye spennende her i heimen altså :ler:

Til mine lærslinger: " Ser det mørkt ut i kjeller`n,sku på lyset" a082.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Nice one! Den er memorisert! Må jeg spise papiret den er skrevet på om jeg printer ut? :fnise:

Lost ja... Så sesong 1, og halve sesong 2. Gikk lei og glemte tv-tida. Hm, aner et mønster her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må du d Mahareth! a082.gif:fnise:

Jeg har sett alle sesongene utenom denne. Litt synd å gi seg nå føler jeg :ler: Men kjenner at jeg ikke bryr meg så mye,har blitt for mye tull og surring,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Der var du jo!!

Lost ja. Har sesong 1-4 på dvd. Skjønner ikke bæret lenger, men kjøper nok 5 og 6 på dvd sånn at jeg får løsningen på historien :)

Du er så flink en lærer, Twinkle! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...